Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näytätte just heränneenä aamulla?

Vierailija
24.06.2021 |

Näytättekö aina freesiltä vai tarhapöllöiltä? Järkytyin kun aamuvarhain herätessä edellisenä iltana iskemäni misu kuulosti kunnon röökimuijalta ja näytti kuin takana olisi 20 vuotta tupakkaketjussa. Ugh mikä näky!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan vartin näytän söpöltä.

Vierailija
2/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti kuin sika pienenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvin pieni kasvojen turvotus, tyynystä viivoja poskissa kuin tatuoituna, joskus suusta leukaan viiva. Pikku kalpeus tai punaa riippuen vuodenajasta. Kasvoja voi freesata sitten. :O

Vierailija
4/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saaneen näköinen;) Posket punottaa ja hymy korvissa

Vierailija
5/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Laitetaan tähän kuvia. Huomisaamusta alkaen, eiks jee?!

Vierailija
6/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettet tiedä😟

Vierailija
7/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin kosnerilta joka on tanssinut koko yön susien kanssa.

Vierailija
8/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvältä olosuhteisiin nähden.

Hiukset on yleensä seksikkään sekaisin. Ei kuitenkaan takussa tms. Kun harjaan ne, olemus muuttuu tavalliseksi tylsäksi minäksi. Ja vaikka kuinka yrittäisin hiuksua tuollai laittaa, en onnistuisi.

Vierailija
9/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla naamani on hieman turpea, jolloin se näyttää "söpömmältä" ja vähemmän roikkuvalta kuin muuna aikana. Toki on tukka sekaisin, saatan haista hieltä, hengitys haisee ja varmaan äänikin käheä. Harva kai täysin freesinä onkaan heti herätessään.

Vierailija
10/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumalta mieheltä.

Vierailija
11/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvältä olosuhteisiin nähden.

Hiukset on yleensä seksikkään sekaisin. Ei kuitenkaan takussa tms. Kun harjaan ne, olemus muuttuu tavalliseksi tylsäksi minäksi. Ja vaikka kuinka yrittäisin hiuksua tuollai laittaa, en onnistuisi.

Jos ei takkuja, miksi harjaat ne?

Vierailija
12/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuspäivän aamuna näytän siltä, että minulla on krpä otsassa, koska mies pilasi juhannuksen.

Vierailija
13/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma pelästyneeltä harakalta.

Vierailija
14/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole nyt kovin tuoretta havaintoa, mutta vanhasta muistista voin todeta, että näytän silloin juuri heränneeltä. Sama jatkuu varmasti pitkälle iltapäivään, koska en tee ulkoiselle olemukselleni yhtään mitään päivän mittaan. Joskus en muista vaihtaa edes yöpaitaa pois päältäni. Elän siis vapaata itsellisen miehen elämää!

Vierailija
15/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni näytän peikolta, vieressä nukkujan mielestä söpöltä. Mun hiukset on semmoset, että ne menee yöllä mahdottomaan pörröön ja sitten ne pitää aamulla selvitellä ennen kun näytän yhtään järkevältä.

Vierailija
16/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näytän aika hyvältä, mutta nyt mulla on pieni vauva ja yöunet jäävät vähän vähiin, joten silmät ovat turvonneet ja punaiset. :D

Vierailija
17/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksiä koko yön saaneena herään virkeänä ja hymy korvissa.

Vierailija
18/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freesiltä. Nukun yleensä hyvin, herään virkeänä ja näin kaljuna eivät hiuksetkaan ole sekaisin. 

Vierailija
19/19 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän petolinnun persreiältä ja pelästyn itsekkin ja ikää 55v. Nuorena näytti hyvältä heti sängystä noustessa mutta nyt ei voi peiliin edes katsoa. Onneksi saman ikäinen mies ja pahalta näyttää hänkin niin ettei pelästy. 

Ihmettelen että kuinka vanhoilla voi olla joku nuorikko ja sen täytyy olla rahan takia sillä vanha ihminen on niin kamalan näköinen herättyään ettei sitä ilmaiseksi kukaan katsele. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi