Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Selkä-Vatsakivut...

Vierailija
21.06.2014 |

Mulla alkoi noin viikko sitten vatsa ja selkäkivut, ensin maha oli kipeempi mutta nyt selkä on kipeä. Aina välillä vihlasee ikävästi ja pistelee. Niskatkin on välillä kipeät. Selkäänkään ei siis satu aivan koko aikaa vaan aina välillä, ja välillä voimakkaammin. Vaikka välillä olis ihan vaan paikoillaan niin saattaa kipu vähän niinkun säteillä. Ja välillä on myös vähän paha olo, mut se on ollu tässä muutaman viikon aikana harvinaisempaa. Oon ajatellu soittaa lääkäriin koska oon nyt kärsiny ton selän kaa yli viikon. Osaisko kukaan sanoo mihin tää vois viitata? Oon ihan avuton, ja kaipaan tietoo! :-) Kerron lisää mielelläni!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työtä teet? Kannattaa toki mennä sinne lääkärille, mutta kyseessä voi olla jumittumista. Niitä saa paranemaan fysioterapialla, jumpalla ja venyttelyllä sekä hieronnalla. Jos teet istumatyötä päätteen ääreessä, sulla voi olla jumeja. Mutta - tuo voi olla merkki myös jostain vakavasta, joten mene ihmeessä lääkäriin. Valitettavasti yhdellä tuttavalla selkäkivut ilmentyivät keuhkosyöväksi, mutta diagnoosi tuli liian myöhään. Hän ei ollut edes riskiryhmää, vaan terveellistä elämää ikänsä elänyt. 

Vierailija
2/2 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuori nainen, ja tällä hetkellä kesätöissä leikkaamassa ruohoo, ei siis kovin fyysistä :) Syön suht.terveellisesti enkä tupakoi ja liikun myös jonkin verran..... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi