Kiva juhannusyllätys - miehellä onkin lapsi!
Tutustuin internetissä mukavaan mieheen kotipaikkakunnaltani. Emme ole vielä ehtineet tavata, sillä olen vanhempieni luona käymässä toisella puolella Suomea. Olemme jutteleet paljon kaikesta, mies on fiksu ja komea (muistan nähneeni hänet jossakin aikaisemmin). Nyt kuitenkin hän tiputti ison pommin, hänellä on lapsi sekä avioeroon päättynyt liitto, lapsesta heillä on yhteishuoltajuus. Itse olen viettänyt railakasta opiskelijaelämää, opinnot tulevat jatkumaan vielä monta vuotta, sillä haluan tohtorin paperit. Mies on 28, minä 23 tänä vuonna. Kannattaako edes lähteä treffeille? En juurikaan pidä lapsista, enkä välttämättä halua koskaan omia. Toivottavasti tämä mies ei palstaile, aloitus on helposti tunnistettava..
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:25"]
Ootko todella vapaamielinen tyyppi? Jos et koe ikinä mustasukkaisuutta tai välitä ajatuksesta, että tavallaan et koskaan ole miehelle se nro.1 vaan hän on jo kaiken kerran kokenut jonkun kanssa, joka on tiiviisti teidän elämässä vielä mukana, niin siit vaan.
Toi on kaikken hankalin tilanne kun toinen on jo toisella kierroksella ja toinen ensimmäisellä.
Mutta kai se onnistuu, jos on tietyn tyyppinen ihminen... Itse en kykenisi..
[/quote]
Samalla logiikalla miehen pitäisi katsoa että jos olet joskus harrastanut seksiä jonkun muun kanssa häntä ennen niin et ole enää sovelias treffikumppaniksi ja siitä eteenpäin.