Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva juhannusyllätys - miehellä onkin lapsi!

Vierailija
21.06.2014 |

Tutustuin internetissä mukavaan mieheen kotipaikkakunnaltani. Emme ole vielä ehtineet tavata, sillä olen vanhempieni luona käymässä toisella puolella Suomea. Olemme jutteleet paljon kaikesta, mies on fiksu ja komea (muistan nähneeni hänet jossakin aikaisemmin). Nyt kuitenkin hän tiputti ison pommin, hänellä on lapsi sekä avioeroon päättynyt liitto, lapsesta heillä on yhteishuoltajuus. Itse olen viettänyt railakasta opiskelijaelämää, opinnot tulevat jatkumaan vielä monta vuotta, sillä haluan tohtorin paperit. Mies on 28, minä 23 tänä vuonna. Kannattaako edes lähteä treffeille? En juurikaan pidä lapsista, enkä välttämättä halua koskaan omia. Toivottavasti tämä mies ei palstaile, aloitus on helposti tunnistettava..

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:39"]Missä puhuin ryyppäämisestä? Jos railakkuus tai opiskelijaelämä ovat sulle synonyymejä jatkuvalle kännäämiselle, oon tosi pahoillani sun puolesta.

[/quote]

Voi voi tyttöä :D oot niin säälittävä, että vaikea edes uskoa, että oot melkein päässyt treffeille aikuisen kanssa :D

[/quote]Te tässä säälittäviä olette. Ap on nuori, ja niin hänen kuuluu ollakin eikä ruveta liian aikaisin happanemaan noin vakavaan suhteeseen ja leikkimään äitiä jonkun muun lapsille.

terveisin yli nelikymppinen

[/quote]

No nimenomaan me tässä yritetään, että ap lopettaisi tuollaisen touhun heti alkuunsa! Itse hän täällä kyselee!

Vierailija
42/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

44, joku vittuili mulle siitä, ettei tällainen kakara pääse treffeille aikuisten kanssa. En olisi asiaa tuonut muuten esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen ap on oikeustieteen yo. Vai lukiko se jossain täällä. Besserwisser. 

Ja me mammat ajatellaan lähinnä sitä lasta (tai ainakin minä ajattelen), kun pyydämme, että et menisi asiassa eteenpäin. Ei ole tarkoitettu kettuiluksi sinulle. Ja ihan oikeasti, se kumppanin osa ei vain ole helppo, kun miehellä on LAPSI. Ajattelimme säästää myös sinua jatko-ongelmilta. Ihan oikeasti sillä miehellä ei tule olemaan mahdollisuutta pitää sinua ykkösenä, vaan se lapsi (toivottavasti) on hänelle se ykkönen, sinä kakkonen. Se vaatii kypsyyttä, jota päivittäin täällä av:lläkin törmää huomaamaan, että kaikilla vain ei ole. Et ole poikkeus, lisäksi olet nuori ja olet lapseton = vielä hankalampi ymmärtää, mitä lapsi tarkoittaa.

Ei tämän toteaminen ole haukkumista. Se on fakta. Sille on varmaan jokin oikeustermikin? :D 

Vierailija
44/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo nyt tuntuu siltä, ettei mies kiinnostakaan, voit hyvin kiittää viestittelystä ja toivottaa mukavaa kesän jatkoa. 

Vierailija
45/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:39"]Missä puhuin ryyppäämisestä? Jos railakkuus tai opiskelijaelämä ovat sulle synonyymejä jatkuvalle kännäämiselle, oon tosi pahoillani sun puolesta.

[/quote]

Voi voi tyttöä :D oot niin säälittävä, että vaikea edes uskoa, että oot melkein päässyt treffeille aikuisen kanssa :D

[/quote]Te tässä säälittäviä olette. Ap on nuori, ja niin hänen kuuluu ollakin eikä ruveta liian aikaisin happanemaan noin vakavaan suhteeseen ja leikkimään äitiä jonkun muun lapsille.

[/quote]

No nimenomaan me tässä yritetään, että ap lopettaisi tuollaisen touhun heti alkuunsa! Itse hän täällä kyselee!

[/quote]No mutta haukkumalla kypsymättömäksi pennuksi ja ties miksi se asia kyllä vähän kuin kääntyy siihen suuntaan että miehen lapsen ei millään muotoa pitäisi olla kunnon kypsälle ihmiselle ongelma, vaikka ikää olisikin lähempänä kahtakymmentä. En ole huomannut mitään kummallista ap:n kirjoituksissa, sellaista että häntä tulisi haukkua jotenkin lapselliseksi ikäänsä nähden. Tuon ikäisen on ihan ok viettää sitä huoletonta opiskelijaelämää vielä pitkään. Hapantua ehtii myöhemminkin ja esittää sitä vastuuntuntoista aikuista.

Vierailija
46/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]No mutta haukkumalla kypsymättömäksi pennuksi ja ties miksi se asia kyllä vähän kuin kääntyy siihen suuntaan että miehen lapsen ei millään muotoa pitäisi olla kunnon kypsälle ihmiselle ongelma, vaikka ikää olisikin lähempänä kahtakymmentä. En ole huomannut mitään kummallista ap:n kirjoituksissa, sellaista että häntä tulisi haukkua jotenkin lapselliseksi ikäänsä nähden. Tuon ikäisen on ihan ok viettää sitä huoletonta opiskelijaelämää vielä pitkään. Hapantua ehtii myöhemminkin ja esittää sitä vastuuntuntoista aikuista.

[/quote]

On hän siihen mieheen verrattuna kakara. Sitä täällä tarkoitetaan. Ihan erilaiset elämänvaiheet heillä on. Toinen opiskelee huolettomasti ja toinen on jo isä, eronnut ja lähtee uudelle kierrokselle.

Vierailija
47/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:54"]

Vastauksista päätellen ap on oikeustieteen yo. Vai lukiko se jossain täällä. Besserwisser. 

Ja me mammat ajatellaan lähinnä sitä lasta (tai ainakin minä ajattelen), kun pyydämme, että et menisi asiassa eteenpäin. Ei ole tarkoitettu kettuiluksi sinulle. Ja ihan oikeasti, se kumppanin osa ei vain ole helppo, kun miehellä on LAPSI. Ajattelimme säästää myös sinua jatko-ongelmilta. Ihan oikeasti sillä miehellä ei tule olemaan mahdollisuutta pitää sinua ykkösenä, vaan se lapsi (toivottavasti) on hänelle se ykkönen, sinä kakkonen. Se vaatii kypsyyttä, jota päivittäin täällä av:lläkin törmää huomaamaan, että kaikilla vain ei ole. Et ole poikkeus, lisäksi olet nuori ja olet lapseton = vielä hankalampi ymmärtää, mitä lapsi tarkoittaa.

Ei tämän toteaminen ole haukkumista. Se on fakta. Sille on varmaan jokin oikeustermikin? :D 

[/quote]Kypsä ihminen varmasti osaa tämän sanoa muutenkin kuin "Voi voi tyttöä :D oot niin säälittävä, että vaikea edes uskoa, että oot melkein päässyt treffeille aikuisen kanssa :D", "Älä ap anna täällä niin teinimäistä kuvaa itsestäsi", " Miksi ilmoitat sen "tänä vuonna 23v"? Kuulostaa teinien tavalta kun yritetään vaikuttaa mahdollisimman aikuisilta :D" "Ei siitä suhdetta tule kun olet vielä noin epäkypsä. Kasva hiukan! Anna sen miehen olla isä lapselleen ja anna hänelle mahdollisuus löytää kunnollinen AIKUINEN nainen vaimoksi ja lapsensa äitipuoleksi. Opiskele sinä pieni tyttö vaan vielä!"

Helvetti siinä on kypsiä mammoja jakamassa neuvoja.

terv nelikymppinen

Vierailija
48/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:54"]

[/quote]Kypsä ihminen varmasti osaa tämän sanoa muutenkin kuin "Voi voi tyttöä :D oot niin säälittävä, että vaikea edes uskoa, että oot melkein päässyt treffeille aikuisen kanssa :D", "Älä ap anna täällä niin teinimäistä kuvaa itsestäsi", " Miksi ilmoitat sen "tänä vuonna 23v"? Kuulostaa teinien tavalta kun yritetään vaikuttaa mahdollisimman aikuisilta :D" "Ei siitä suhdetta tule kun olet vielä noin epäkypsä. Kasva hiukan! Anna sen miehen olla isä lapselleen ja anna hänelle mahdollisuus löytää kunnollinen AIKUINEN nainen vaimoksi ja lapsensa äitipuoleksi. Opiskele sinä pieni tyttö vaan vielä!"

Helvetti siinä on kypsiä mammoja jakamassa neuvoja.

terv nelikymppinen

[/quote]

Niin on! :) kiitos kun yhdistit neuvot yhteen viestiin niin ap ehkä sisäistää ne paremmin :)

Vierailija
49/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusalaspekulaatio meni kyllä metsään, opiskelen erästä luonnontiedettä. Ap

Vierailija
50/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 51. En voi uskoa tuota ryöpytyksen määrää, kiva että joku on kypsä aikuinen ihminen. Ap

Vierailija
51/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:05"]Kiitos 51. En voi uskoa tuota ryöpytyksen määrää, kiva että joku on kypsä aikuinen ihminen. Ap

[/quote]

Toisin kuin sinä ;)

Vierailija
52/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap meinaat tehdä?

Vierailija
53/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:03"]

Koulutusalaspekulaatio meni kyllä metsään, opiskelen erästä luonnontiedettä. Ap

[/quote]

Biologi tai molekyylibiologi? Mun yks besserwisserkaveri oli, sinua en tunnista :)

Vierailija
54/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin sympatiat on apn puolella.

melkein päässyt treffeille aikuisen kanssa" jne kuraa. Eiköhän se mies ole kokenut apn itselleen ihan sopivaksi kun kerta treffejä haluaa, eikä mikskää kakaraksi.

jos mies etsisi itselleen sitä 35v kaksen lapsen yh:ta , eiköhän olisi jo sellaista treffaillut eikä parikymppistä. Mies haluaa lapsettom an nuoren naisen.

Vierailija
55/61 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehen treffikutsu torpattaisiin jo alkuvaiheessa sen vuoksi, että hänellä on lapsi, niin siinä tehdään palvelus jokaiselle kolmelle. Miehellä on lapsi ja se asia ei muutu. Lapsi tarvitsee isäänsä enemmän kuin sinä miestä.

Vierailija
56/61 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin entisenä nettideittailun ammattilaisena totean, että koko asialla vatulointi on aivan turhaa, kun ette olleet vielä edes tavanneet. Homma olisi saattanut kosahtaa jo niin moneen muuhun asiaan ekoilla tärskyillä, että lapsen olemassaolo on se pienin murhe. Ja usko mua, olen tavannut kymmeniä miehiä nettitreffeillä ennen avopuolisoni löytymistä, mistä on nyt kolme vuotta aikaa.

Vierailija
57/61 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:25"]

Ootko todella vapaamielinen tyyppi? Jos et koe ikinä mustasukkaisuutta tai välitä ajatuksesta, että tavallaan et koskaan ole miehelle se nro.1 vaan hän on jo kaiken kerran kokenut jonkun kanssa, joka on tiiviisti teidän elämässä vielä mukana, niin siit vaan.

Toi on kaikken hankalin tilanne kun toinen on jo toisella kierroksella ja toinen ensimmäisellä.

Mutta kai se onnistuu, jos on tietyn tyyppinen ihminen... Itse en kykenisi..

[/quote]

Samalla logiikalla miehen pitäisi katsoa että jos olet joskus harrastanut seksiä jonkun muun kanssa häntä ennen niin et ole enää sovelias treffikumppaniksi ja siitä eteenpäin. 

[/quote]Näinpä, tuo "tavallaan et koskaan ole miehelle se nro.1 vaan hän on jo kaiken kerran kokenut jonkun kanssa" on kyllä outo ajatus. Ei kai kukaan voi oikeasti ajatella noin?

Vierailija
58/61 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sinua ihan hyvin ap. Minulla on 3 lasta ja välillä kun ollaan mietitty eroa, olen ajatellut mahdollista tulevaisuutta löydänkö koskaan miestä rinnalleni enää. Olen hyväksynyt sen seikan, että ei saata löytyä miestä, joka ottaisi "koko paketin" ja se on ok, koska en itsekkään haluaisi miestä, jolla on lapsia. Ei siksi ettenkö pitäisi lapsista, vaan siksi, että kaikki asiat vain on hirvittävän hankalia uusperheissä. Kun siinä sopassa ei ole vain kaksi, vaan myös ne lapset ja entiset puolisot. Lasten vuoksi olen vaikka yksin loppuelämäni kuin ottaisin heille isäpuolen, joka ei heitä hyväksy.

Tuossa mielipiteessä vaikuttaa myös se, että minulla oli lapsena isäpuoli, joka oli ihan hirviö minulle ja täyssisarelleni, omille yhteisille lapsilleen taas normaali isä. Ei kaikki taivu hyvän isä-ja äitipuoleuteen vaikka kuinka yrittäisi. Varmasti on onnistuneitakin perheitä, mutta liian usein on vain soppaa ja sekaisia suhteita.

Joten saa olla sitä mieltä, että ei halua tuollaista elämää kenellekkään. Itselleen ja myös sille miehelle pitää olla rehellinen. Olet vielä hyvin nuori ja äitipuoleksi vääntäytyminen on iso ja hämmentävä asia. Hyvä, että asia selvisi nyt alussa, vaikka oletkin ehkä jo ihastunut, mutta et varmaan niin paljon, ettetkö voisi jättää asiaa sikseen.

Vierailija
59/61 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä ongelmaa. Lapsettomuus on ihan yleinen kriteeri nettideittailussa. Lisäksi ap.n iässä on täysin realistista löytää lapseton mies. Eihän kenenkään ole pakko lähteä treffeille vain siksi, ettei missään nimessä olisi epäkohtelias?

Vierailija
60/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahattomasti äitipuoleksi päätyneen näkökulma. Minulle valkeni mieheni isyys vasta ensitreffeillä sen jälkeen, kun olimme ehtineet viesteillä jo pitkän aikaa (tapasimme siis nettideittisivustolla). Miehen deitti-profiilissa oli kyllä viittaus "The One":een, mutta en sähköposteissa ymmärtänyt siitä kysyä... No, siinä vaiheessa kun tavattiin, olin ehtinyt ihastua jo sen verran paljon, että päätin unohtaa periaatteeni siitä, etten ryhdy suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia tai edes liian vähän aikaa edellisestä suhteesta. En ollut koskaan edes miettinyt, millainen äitipuoli olisin.

Nyt olemme olleet yhdessä 9 vuotta ja meillä on kaksi yhteistä lasta. Valitettavasti koen äitipuoliuden itselleni vieraaksi ja hankalaksikin asiaksi yhä edelleen. En pidä siitä, etten osaa suhtautua lapsipuoleen samoin kuin omiin lapsiini, että välimme ovat aina vähän kummalliset, enkä myöskään siitä, että miehen exällä on sananvaltaa meidän elämäämme (hän mm. painostaa meitä säilyttämään toisen makuuhuoneemme vain ja ainoastaan oman lapsensa käytössä, vaikka tämä käyttää sitä vain n. kuutena päivänä kuukaudessa).

En tiedä mitä tekisin, jos voisin palata ajassa taaksepäin tapaamisemme aikoihin, mutta sen voin sanoa, että jos meille tulisi ero, en surisi sitä, etten enää ole äitipuoli. :o/