Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva juhannusyllätys - miehellä onkin lapsi!

Vierailija
21.06.2014 |

Tutustuin internetissä mukavaan mieheen kotipaikkakunnaltani. Emme ole vielä ehtineet tavata, sillä olen vanhempieni luona käymässä toisella puolella Suomea. Olemme jutteleet paljon kaikesta, mies on fiksu ja komea (muistan nähneeni hänet jossakin aikaisemmin). Nyt kuitenkin hän tiputti ison pommin, hänellä on lapsi sekä avioeroon päättynyt liitto, lapsesta heillä on yhteishuoltajuus. Itse olen viettänyt railakasta opiskelijaelämää, opinnot tulevat jatkumaan vielä monta vuotta, sillä haluan tohtorin paperit. Mies on 28, minä 23 tänä vuonna. Kannattaako edes lähteä treffeille? En juurikaan pidä lapsista, enkä välttämättä halua koskaan omia. Toivottavasti tämä mies ei palstaile, aloitus on helposti tunnistettava..

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan ettei susta ole leikkimään kenenkään kanssa kotia :) mies ei siitä pahastu!

Vierailija
22/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies halua varmaan kontolleen mitään anstaavaa pimua :) hänelle riittää varmasti nyt tuo biologinen lapsi ja sun koulureppua hän ei enää jaksa aamuisin kuntoon laittaa. Hanki samassa rillutteluvaiheessa oleva kumppani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tavata. Jätä tuolainen aikuisen kuuloinen ihminen ihan aikuiselle naiselle, jolla on itselläänkin lapsi. Jos haluat tohtorin papereita, siihen saattaa mennä pieni ikuisuus. Kuulostat todella kypsymättömältä lähäriltä.

Vierailija
24/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:15"]

Ei siitä suhdetta tule kun olet vielä noin epäkypsä. Kasva hiukan! Anna sen miehen olla isä lapselleen ja anna hänelle mahdollisuus löytää kunnollinen AIKUINEN nainen vaimoksi ja lapsensa äitipuoleksi. Opiskele sinä pieni tyttö vaan vielä!

[/quote]Minä olen päälle nelikymppinen, ja itsellänikin on lapsia jotka eivät asu kanssani. Silti minäkin olen kypsynyt sen verran että tiedän, ja osaan myöntää itsellenikin ettei minusta olisi leikkimään mitään äitipuolta joillekin pienille lapsille, osaan myöntää ettei se ole mulle luontaista hoitaa toisten lapsia, ja ettei nykyisellään voimavaranikaan riitä sellaiseen, joten en tapailisi miehiä jotka ovat siinä tilanteessa. Se ei todellakaan tee minusta epäkypsää vaan pikemminkin viisaan mielestäni. Nuorempana olisin voinut lähteä soitellen sotaan uskoten että jotenkin taaplaan sen homman.

Ja todellakin ymmärrän että joku lapsensa aikuiseksi kasvattanut viisikymppinen mieskään ei halua enää uudelle kierrokselle, tai tietää sen ettei halua sitä ensimmäistäkään kierrosta lapsiperhe-elämää. Viisas tyyppi vain silloin pysyy kaukana alunperinkin, eikä ilmoita tulleensa siihen tulokseen sitten puolen vuoden kokeilun jälkeen.

Vierailija
25/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän, miksi homo homini lupus kääntyikin nainen on naiselle susi- muotoon. Voi jeesus teitä mammoja. Toivottavasti vähättelette ja tytöttelette omiakin tyttäriänne aikoinaan. Ap

Vierailija
26/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap anna täällä niin teinimäistä kuvaa itsestäsi ;) jos olisit kertonut esim heti ikäsi 22v muodossa ja jättänyt ryyppäämisestä kertomisen pois yms niin olisi aivan toinen juttu!

Vierailija
27/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä puhuin ryyppäämisestä? Jos railakkuus tai opiskelijaelämä ovat sulle synonyymejä jatkuvalle kännäämiselle, oon tosi pahoillani sun puolesta.

Vierailija
28/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:17"]Tsot tsot, onko joku nuori nainen vampannut sulta miehen kun aloit tytötellä tuntematonta ihmistä? Ap

[/quote]

No olet sinä nyt ihan tytön tasolla jos opiskelet ja rilluttelet kun toinen on jo vastuullisessa vaiheessa elämässään isänä ja muutenkin ikää on jo enemmän.

[/quote]

Tätä juuri itse mietinkin. Kysymys ei mulla ollut lapsesta sinällään, lähinnä tuota elämäntilanne-eroa mietinkin. Kieltäydynkö treffikutsusta jollakin muulla tavalla vai onko ok sanoa pokkana, että johtuu lapsesta? Olen jo ilmaissut olevani tosi yllättynyt lapsiasiasta nimenomaan elämäntilanteen vuoksi.

[/quote]

Onko tarkoituksenasi siis selvittää miten kieltäydyt nettitreffikutsusta? Esimerkiksi viestittämällä, että tuntuukin, ettei tapaaminen sittenkään kannata. Ei siinä tarvitse mitään erityisiä syitä käydä kertomaan. 

Vierailija
29/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tarkoitin opiskelijaelämän huolettomuutta, mutta toki on kivempi ymmärtää asia noin. Ap

Vierailija
30/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua koskaan lapsia, niin eikö olisi fiksua rakastua mieheen, jolla jo on lapsi? Koska sitten mies ei välttämättä tunne tarvetta saada lasta sinun kanssasi.

Vierailija
31/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsistakeikkaa. Junan netti. Ap

Vierailija
32/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:39"]Missä puhuin ryyppäämisestä? Jos railakkuus tai opiskelijaelämä ovat sulle synonyymejä jatkuvalle kännäämiselle, oon tosi pahoillani sun puolesta.

[/quote]

Voi voi tyttöä :D oot niin säälittävä, että vaikea edes uskoa, että oot melkein päässyt treffeille aikuisen kanssa :D

Vierailija
33/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm exäni oli 29, mutta hänellä ei ollut lapsia. Onko aikuinen vasta silloin, kun on ihan itse osannut puskea vauvan tähän maailmaan? Ap

Vierailija
34/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on osoittanut kypsyytensä  tiedostamalla ongelman ja ottamalla sen puheeksi tällä foorumilla. Kunnioitan sitä.

postaaja 15

Vierailija
35/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijaelämä on huoletonta ja siihen kuuluu alkoholi ja muutenkin sellainen huoleton meininki! Eikö jostain amiksen pihalta löytyisi joku raksapena sulle?

Vierailija
36/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:43"]AP on osoittanut kypsyytensä  tiedostamalla ongelman ja ottamalla sen puheeksi tällä foorumilla. Kunnioitan sitä.

postaaja 15

[/quote]

Haha mainio! :D

Vierailija
37/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen on ihminen joka ei kysy neuvoa täältä :D ei ikä niinkään aikuista tee ;) myös se, että on koulunsa käynyt ja työelämässä on aika varma aikuisuuden merkki :) jotkut myös aikuistuvat lapsien myötä, mutta ei lapsia ilmankin voi ihminen olla aikuinen.

Vierailija
38/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:39"]Missä puhuin ryyppäämisestä? Jos railakkuus tai opiskelijaelämä ovat sulle synonyymejä jatkuvalle kännäämiselle, oon tosi pahoillani sun puolesta.

[/quote]

Voi voi tyttöä :D oot niin säälittävä, että vaikea edes uskoa, että oot melkein päässyt treffeille aikuisen kanssa :D

[/quote]Te tässä säälittäviä olette. Ap on nuori, ja niin hänen kuuluu ollakin eikä ruveta liian aikaisin happanemaan noin vakavaan suhteeseen ja leikkimään äitiä jonkun muun lapsille.

terveisin yli nelikymppinen

Vierailija
39/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on tuskin kovin paljon teidän arjessa, mutta on kuitenkin. Ja on oikeus olla. Ja hän ansaitsee äitipuolen, joka pitää hänestä. Olisiko mahdollista ajatella niinpäin, että jos et halua omia lapsia, niin miehen lapsi on mahdollisuus silloin tällöin kuitenkin nauttia myös sellaisesta perhe-elämästä ilman kuitenkaan mitään päävastuuta.

Mutta jos se on oikeasti kauhean ahdistava ajatus, tee kaikille palvelus ja unohda mies.

Vierailija
40/61 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap leijuu, että exä on ollu 29v :D onko vielä muuta kerrottavaa ap? :D