Kiva juhannusyllätys - miehellä onkin lapsi!
Tutustuin internetissä mukavaan mieheen kotipaikkakunnaltani. Emme ole vielä ehtineet tavata, sillä olen vanhempieni luona käymässä toisella puolella Suomea. Olemme jutteleet paljon kaikesta, mies on fiksu ja komea (muistan nähneeni hänet jossakin aikaisemmin). Nyt kuitenkin hän tiputti ison pommin, hänellä on lapsi sekä avioeroon päättynyt liitto, lapsesta heillä on yhteishuoltajuus. Itse olen viettänyt railakasta opiskelijaelämää, opinnot tulevat jatkumaan vielä monta vuotta, sillä haluan tohtorin paperit. Mies on 28, minä 23 tänä vuonna. Kannattaako edes lähteä treffeille? En juurikaan pidä lapsista, enkä välttämättä halua koskaan omia. Toivottavasti tämä mies ei palstaile, aloitus on helposti tunnistettava..
Kommentit (61)
No jos lapsi on sinulle ehdottomasti ei on parasta unohtaa mies.
Ei ole sua varten. Ohita ja jatka valitsemallasi tiellä.
Eli olet 22v? Miksi ilmoitat sen "tänä vuonna 23v"? Kuulostaa teinien tavalta kun yritetään vaikuttaa mahdollisimman aikuisilta :D
Unohda se mies! T. 23v naimisissa oleva kahden lapsen äiti
Ei, sulla on oikeus olla pitämättä lapsista, ja miehellä ja lapsella taas on oikeus kumppaniin jolle ne eivät ole este. Hukkaat aikaa vain, omaasi, miehen ja lapsensa, mikäli et sopeudukaan tilanteeseen. Useammankin pitäisi olla tuossa tilanteessa niin viisas ettei lähde edes yrittämään jos vähääkään epäilyttää.
Eikö teistä olisi törkeää, jos AV- mamman treffikutsu torpattaisiin sen takia, että miehelle selviäisi naisella olevan lapsi? Olen ollut joskus jopa päiväkodissa töissä sekä au pairina, en ole mikään lapsivihaaja, en vaan nauti niiden seurasta. Ap
Em sentään käyttänyt vuosilukua kertomaan ikääni! Aika kakarahan vielä olen. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:12"]Eikö teistä olisi törkeää, jos AV- mamman treffikutsu torpattaisiin sen takia, että miehelle selviäisi naisella olevan lapsi? Olen ollut joskus jopa päiväkodissa töissä sekä au pairina, en ole mikään lapsivihaaja, en vaan nauti niiden seurasta. Ap
[/quote]
Säästä teidän molempien aikaa ja etsi joku muu.
Ei siitä suhdetta tule kun olet vielä noin epäkypsä. Kasva hiukan! Anna sen miehen olla isä lapselleen ja anna hänelle mahdollisuus löytää kunnollinen AIKUINEN nainen vaimoksi ja lapsensa äitipuoleksi. Opiskele sinä pieni tyttö vaan vielä!
Tsot tsot, onko joku nuori nainen vampannut sulta miehen kun aloit tytötellä tuntematonta ihmistä? Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:17"]Tsot tsot, onko joku nuori nainen vampannut sulta miehen kun aloit tytötellä tuntematonta ihmistä? Ap
[/quote]
No olet sinä nyt ihan tytön tasolla jos opiskelet ja rilluttelet kun toinen on jo vastuullisessa vaiheessa elämässään isänä ja muutenkin ikää on jo enemmän.
Minulla on lapsi, tosin olen yh vaikka lapsen isä onkin säännöllisesti tekemisissä lapsen kanssa. Jos tapailisin jotain miestä niin odottaisin että hän kuitenkin tiedostaa että minulla on lapsi joka aina menee miesten ohi ja mikäli hän ei pitäisi lapsista olisi se minulle isohko este. En halua lapselleni mitään isäpuolta tai rinnalleni kasvattajaa, mutta lapsi on silti läsnä ja tulee väistämättä minun rinnallani myös suhteessa olemaan omalla tavallaan. Mieti siis tältä kantilta, ap.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:07"]
Ei kannata. Tee miehelle palvelus.
[/quote]
Yksinhuoltajamiehenä sanoisin myös että tee lapselle hyvä teko ja unohda koko juttu.
Minun mielestäni sanoit itse selkeästi mitä ajattelet ja kun kaikki vastasivat samoin, tulitkin kalkattamaan, että ei niin voi tehdä! Päätä asiat ensin itse ja pysy siinä, mutta älä anna miehelle enempää myönteisiä signaaleja jos olet niin kauhistunut lapsesta. Lapsi on toivottavasti miehelle hyvin tärkeä, mutta hän haluaisi vierelleen aikuisen ystävän ja naisen, ei mitään vihamielistä ja lapselle mustasukkaista pikkutyttöä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:12"]
Eikö teistä olisi törkeää, jos AV- mamman treffikutsu torpattaisiin sen takia, että miehelle selviäisi naisella olevan lapsi? Olen ollut joskus jopa päiväkodissa töissä sekä au pairina, en ole mikään lapsivihaaja, en vaan nauti niiden seurasta. Ap
[/quote]
Ei olisi, koska eihän se mies silloin rakastaisi sitä naista. Tai eihän sitä tietty vielä treffikutsua esittäessä aina rakasteta, mutta harvoin se mieli muuttuu, jos alkajaisiksi suhteessa törmää asiaa, joka tökkii.
En itse haluaisi deittailla miestä, joka ajattelisi siitä, että mulla on lapsia negatiivisesti, jos oisin yh. Minusta se on tavallaan ihan ok syy torjua treffit. Sillä lapsille ei ole hyväksi, jos vanhemman elämään tulee joku, jolle ne lapset ovat hankala asia.
Ymmärrän myöskin sen, etteivät lapset ole kaikista ihania, ei minustakaan toisten lapset nyt niin ihania ole, vaikka mulla lapsia onkin. En ennen lasten saamistakaan ollut niin lapsirakas. Ymmärrän ihan hyvin, että ei-biologiset lapset eivät kaikkia kiinnosta. Ja on fiksua myöntää tämä rehellisesti itselleen.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:05"]Tutustuin internetissä mukavaan mieheen kotipaikkakunnaltani. Emme ole vielä ehtineet tavata, sillä olen vanhempieni luona käymässä toisella puolella Suomea. Olemme jutteleet paljon kaikesta, mies on fiksu ja komea (muistan nähneeni hänet jossakin aikaisemmin). Nyt kuitenkin hän tiputti ison pommin, hänellä on lapsi sekä avioeroon päättynyt liitto, lapsesta heillä on yhteishuoltajuus. Itse olen viettänyt railakasta opiskelijaelämää, opinnot tulevat jatkumaan vielä monta vuotta, sillä haluan tohtorin paperit. Mies on 28, minä 23 tänä vuonna. Kannattaako edes lähteä treffeille? En juurikaan pidä lapsista, enkä välttämättä halua koskaan omia. Toivottavasti tämä mies ei palstaile, aloitus on helposti tunnistettava..
[/quote]
Ootko todella vapaamielinen tyyppi? Jos et koe ikinä mustasukkaisuutta tai välitä ajatuksesta, että tavallaan et koskaan ole miehelle se nro.1 vaan hän on jo kaiken kerran kokenut jonkun kanssa, joka on tiiviisti teidän elämässä vielä mukana, niin siit vaan.
Toi on kaikken hankalin tilanne kun toinen on jo toisella kierroksella ja toinen ensimmäisellä.
Mutta kai se onnistuu, jos on tietyn tyyppinen ihminen... Itse en kykenisi..
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:17"]Tsot tsot, onko joku nuori nainen vampannut sulta miehen kun aloit tytötellä tuntematonta ihmistä? Ap
[/quote]
No olet sinä nyt ihan tytön tasolla jos opiskelet ja rilluttelet kun toinen on jo vastuullisessa vaiheessa elämässään isänä ja muutenkin ikää on jo enemmän.
[/quote]
Tätä juuri itse mietinkin. Kysymys ei mulla ollut lapsesta sinällään, lähinnä tuota elämäntilanne-eroa mietinkin. Kieltäydynkö treffikutsusta jollakin muulla tavalla vai onko ok sanoa pokkana, että johtuu lapsesta? Olen jo ilmaissut olevani tosi yllättynyt lapsiasiasta nimenomaan elämäntilanteen vuoksi.
19 siis ap. Onpa muuten vihamielistä porukkaa, yritän tässä olla hyvä ihminen ja harkita, etten sotkisi kenenkään elämää.
Ei kannata. Tee miehelle palvelus.