Kiva olla kännissä
Onko täällä muita,jotka oikeasti nauttivat sopivasta humaltumisesta ja hiprakasta? Kun tämä tuntuu täällä palstalla olevan melkolailla paheksuttu aihe.
Kommentit (14)
Minä. Rakastan känniä valtavasti, nousuhumala on mahtavaa ja kännien vetäminen onkin ykkösharrastukseni ja elämän suurimpia nautintoja.
Nyt teidän aivosolut tuhoutuu kännin johdosta, koska ilmeisesti näin tapahtuu. Kohta olette taas hieman tyhmepiä. Niin ja hyi kamalaa tollainen väkijuomien nautiskelu.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:30"]Nyt teidän aivosolut tuhoutuu kännin johdosta, koska ilmeisesti näin tapahtuu. Kohta olette taas hieman tyhmepiä. Niin ja hyi kamalaa tollainen väkijuomien nautiskelu.
[/quote]
Ei se mitään, kerran täällä vain eletään. Elämä on huokaus kahden tyhjyyden välissä, parempi siis ottaa siitä irti kaikki ilo, jonka ehtii.
Ennemmin kännissä kuin tylsyydessä..oikeesti!
Palaudun vielä eilisestä, söin aamupalan äsken. Kohta taas kännissä!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:37"]Palaudun vielä eilisestä, söin aamupalan äsken. Kohta taas kännissä!
[/quote]
Täällä helvetillistä krapulaa loivennettu koko päivä ja kohta alkaa taas nousu olla päällä. Onneksi jäi vielä huomisellekin riittävästi viinaksia.
Paljonko muuten käytätte rahaa viinaan kuukaudessa? Mulla menee monta sataa euroa.
Mulla menee kuukaudessa viinaan pikkusen yli 100 ekua. Juon pe ja la.
Syntymähumala on vielä päällä. Tuntuu niin mukavalta ettei viitsi pilata millään sekundatavaralla. Ja aivan ilmaista.
Humala yliarvostettu olotila; kohta alkaa se tilitys, miten ikävä anoppi, mies aivan perseestä, ns. ystävä ei ole aito, kuka sanoi mitä vuonna yks ja kaks jne. Kiitän onneani, ettei viina ole mulle ykkösasia, saldoni tänä juhannuksena 1 siideri. Säälin niitä, joita viina vie.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:50"]Humala yliarvostettu olotila; kohta alkaa se tilitys, miten ikävä anoppi, mies aivan perseestä, ns. ystävä ei ole aito, kuka sanoi mitä vuonna yks ja kaks jne. Kiitän onneani, ettei viina ole mulle ykkösasia, saldoni tänä juhannuksena 1 siideri. Säälin niitä, joita viina vie.
[/quote]
Ja me sinua.
Komppaan kakkosta ja kolmosta, nousuhumala on mahtava tunne. Itse tosin nautiskelen siitä hieman harvemmin, ehkä noin kerran kuukaudessa. Tai kesäaikana parikin kertaa kuussa.
Käytän rahaa vain pikahiivaan ja sokeriin. Tulee halvaksi ja vältän allergisia oireita mitä alkon tuotteista saa(paha krapula). Baari-iltana menee vähintään 150e, silloin tulee juotua niitä mitä ravintola tarjoilee.
Minä nautin ja nousuhumala on aivan ihana tunne.