Mitkä kauneusleikkaukset teetättäiset jos saisit ilmaiseksi?
Ja olisi varmaa että työn jälki olisi juuri mitä haluaisit.
Kommentit (36)
Rasvaimu leuan alle/leukalinjaan + leukaimplantti, rintojen kohotus/muotoilu, ei silikoneja, rasvaimu vatsaan, vatsalihasten/peitteiden kiristys, rasvaimua lantiolle, allien leikkaus/kiristys ja rasvaimua käsivarsiin, kasvoista aknearpien/ihon kuorinta joko hionnalla tai kemikaalisesti. Ja vielä jos saisi näön korjattua ja silmälasit veks.
Nenäleikkaus, laminaatit hampaisiin, rasvaimu vatsaan ja reisiin ja häppäreiden silpominen myös. Siinäpä ne sitte.
Kaksoisleuka pois, rintojen pienennys, vatsan rasvaimu.
Syntymämerkkien laseroiminen. Nyt siihen ei ole varaa ja mulla on isoja punaisia hematoomia ympäri kroppaa. Toisaalta olen jo tottunut elämään niiden kanssa. Joskus vähän ahdistaa.
Pienet rintaimplantit varmaan. Ei muuta.
Rasvaimu alleista, reisistä ja vatsasta ja rintojen kohotus.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:53"]Syntymämerkkien laseroiminen. Nyt siihen ei ole varaa ja mulla on isoja punaisia hematoomia ympäri kroppaa. Toisaalta olen jo tottunut elämään niiden kanssa. Joskus vähän ahdistaa.
[/quote]
Taisin käyttää väärää termiä. Ei ne ole hematoomia, vaan tuliluomia. Sellaisia isoja punaisia verisuonista koostuvia läiskiä, jotka ovat hieman kohollaan.
27
En vielä mitään. Kymmenen vuoden päästä voisin miettiä uudelleen.
Vatsan kiristys, täytettä huuliin, kaulaheltan kiristys,
En mitään. Olen lukenut liikaa aiheeseen liittyvää kirjallisuutta nähdääkseni plastiikkakirurgian mitenkään hohdokkaana.
Monen miehen penistä voisi muokata. Rasvaimukaan ei tekisi heille pahaa.
Ennen pitkään olin sitä mieltä, että silikonit otan joskus, mutta viime aikoina olen tullut jostain syystä toisiin aatoksiin. Eli en teettäisi mitään.
21 jatkaa
silmänympäryksiin rasvansiirto (mulla on kuopallaan olevat silmänaluset)
Botoxia tai keinotekoisia täytteitä en ottaisi. Tykkään että kasvoni ovat hiukan luisevammat kuin nuorena ja hionnat tasoittavat ilmeryppyjäkin