Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla puolueita joita et missään nimessä koskaan äänestä

Vierailija
21.06.2014 |

Vaikka olisi hyviä ehdokkaita?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät

Vierailija
42/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus, sdp, persut, vihreät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja, kristillisiä ja kokoomusta en voisi ikinä äänestää. Teoriassa kaikkia muita, jos löytyisi joku aivan poikkeuksellisen hyvä ehdokas. Käytännössä olen elämäni aikana äänestänyt kolmen eri puolueen ehdokkaita.

Vierailija
44/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu ja kokoomus.

Vierailija
45/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasurit, vihreät, persut, kristilliset. Vanhoja liberaaleja on ikävä. Vaikka Kepu pettää aina, Esko Aho oli hyvä tyyppi, Paavo Lippponen ja Liisa Jaakonsaari myös. Kokoomuslainen olen perustaltani.

Vierailija
46/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Olen äänestänyt 5 eri puoluetta elämäni aikana ihan henkilön takia. 

Vierailija
47/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja kokoomus.

Vierailija
48/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kokoomus, keskusta, perussuomalaiset ja kristilliset.

Vierailija
49/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole itselläni yhtään puolueta, mutta poliittisella kartalla on toki tarjolla monensorttista yrittäjää ja huuheltajaa. Monia pienpuolueita en todellakaan koskaan äänestä, sillä heidän ohjelmansa ovat niin epäselviä, ettei niistä ota selvää erkkikään. Ja monet ovat yhden asian liikkeitä, joille sanon myös ei kiitos. Isoista puolueista en ole koskaan äänestänyt kokoomusta enkä persuja. Ja kyllä saa olla todella hyvä ohjelma ja hyvät ehdokkaat, että niihin sortuisin.

Vierailija
50/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus, keskusta ja persut etunenässä.

Vierailija
51/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu elämäntilanteesta. Jos olet rikas niin äänestät kokoomusta. Jos olet köyhä niin vasureita tai vihreitä. Jos taas olet duunari niin demareita tai persuja. Sitten kun olet yli 65 niin eläkeläisten puoluetta. 

Moni on tyhmä ja äänestää henkilöitä vaikka puolueen ohjema sanelee mitä tehdään ja mihin pyritään.

Vierailija
52/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestäisi persuja tai kristillisiä vaikka mulle maksettaisiin.

Vierailija
53/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus, vihreät, rkp, kristilliset, sdp, vasemmistoliitto.

Vierailija
54/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja vassarit. Juntit ja todellisuudesta irtaantuneet

Vierailija
55/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy hyviä ehdokkaita mun makuun persuista, ja kokoomus ei aja mun asiaa. Keskustan ideologia jäänyt myös mulle vieraaksi, kun en ole landelta. Kristillisiä en äänestäisi, koska en ole kristitty. Demarit ovat niin vallankahvassa ryvettyneet, etten halua äänestää heitäkään.

Vihreitä äänestän yleensä, mutta jos vasemmistoliitto uudistuisi voisi harkita sitäkin. Vihreissä ärsyttää että valitsivat sen Niinistön johtoon, en tykkää tyypistä, ja Heidi Hautalan sekoilut ottaa pannuun. Parhaat ehdokkaat ja ideologia mun makuun löytyy useimmiten kuitenkin vihreistä. Vasemmistossa ärsyttää ne vanhat duunariukot, jotka elävät vanhassa maailmassa. Heillä on kumminkin fiksuja nuorempia tyyppejä, joita voisin äänestää. Kapitalismin muuttuessa yhä äärimmäiseksi, alkaa vasemmiston ideologialla olla taas tilausta.

Pelkään näitä oikeistopuoleita, nyt niitetään Ahon hallitusten karmeaa satoa, ja sama meiniki jatkuu. Ei meinaa hyvää tulevaisuuden Suomelle.

Vierailija
56/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ja persut ovat mulle ehdottomat nounou!

Vierailija
57/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus, persut ja kristilliset

Vierailija
58/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut, kokkarit, kristilliset

Vierailija
59/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoa vieroksun ja Vihreitä en äänestäisi edes aseella uhattuna vaikka ehdokas olisi yksityishenkilönä Ok.

Vierailija
60/77 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä ja Vasemmistoliittoa nykyisenä viherpuolueena. Persuja ajattelin myös, etten koskaan äänestäisi, mutta viime kunnallisvaaleissa oli ehdokkaana hyvä tuttu ja tosi fiksu tyyppi. Olin hämmästynyt, että meni persuihin, kun on vähän "vihreä" -tyyliltään. Sellainen maailmanparantaja ja mm. vastustaa yksityisautoilua.