Onko sinulla puolueita joita et missään nimessä koskaan äänestä
Kommentit (77)
Vasemmistoloisia. Laiskaa, itsekästä, toisten työllä elävää paskasakkia.
Persut. Elämänkoulun käyneitä kiihkoilijoita, mistään mitään eivät tiedä, mutta kaikkea pitää vastustaa ihan periaatteen vuoksi.
Olen huomannut, että Persujen äänestäjät edustavat yleensä sitä ei-niin-älykästä osaa kansasta.
Persufobia on kuin homofobia. Mistään ei tiedetä mitään vaan luullaan ja yleistetään.
Vasemmistopuolueet ehdottomasti EI!
En koskaan voisi äänestää ns. valtapuolueen ehdokasta. Suomessa tällaisia ovat SDP, Kokoomus ja Keskusta. Perussuomalaiset eivät ainakaan vielä ole sellainen, mutta en myöskään heidän edustajiaan voisi äänestää. Pikkupuolueet ovat turhan profiloituneita siispä Kristilliset, RKP ja mitä niitä onkaan ovat myöskin ulkona. Vihreät taitaa olla ainoa joiden ehdokasta olen joskus ylipäätään äänestänyt ollenkaan. Mutta nyt hekin ovat profiloituneet siten, että heitä ei voi enää äänestää. Olen siis nukkuvien puolueessa enkä itsekään yhtään ihmettele.
No persut tietenkin. Ennemmin mitä tahansa änkyräkommunistia tai kokoomusherraa tai ituhippivihreää kuin persua.
Kaikki puolueet ja sitoutumattomat.
J-P
Kokoomus selvänä ykkösenä, en ikimaailmassa äänestäisi kokoomusta. Kakkosena persut, ei niitäkään ikinä.
Persut. Ihan vaan kun siinä puolueessa on harvinaisen paljon urpoja.
Perussuomalaiset, kristillisdemokraatit, pienpuolueet