Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö mökille jossa koirien pitää nukkua avoterassilla?

Vierailija
24.06.2021 |

En haluaisi että meidän kaksi koiraa joutuu nukkumaan ulkona, ei ole allergiaa tms. Ystävä perhe ei vaan tykkää koirista. Mies haluaa mennä ja väittää että ei ole hyttysiä pihalla.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koirien evoluutio mennyt jo sille asteelle, etteivät tule toimeen ulkosalla leppeässä Suomen suviyössä?

Aina oppii uutta, mutta nyt kyllä kyseenalaistan.

Taitaa suurin ongelma olla siinä omistajassa. Jos koira ei pärjää terassilla yötä lämpöisenä kesäyönä, niin on tainnut koulutuksessa mennä jotain pieleen. Tai sitten se omistaja ei vaan periaatteesta halua koiran nukkuvan ulkona, ja väittää ettei koira pärjää.

Vierailija
122/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaikkia elukoita. Kissoja ja koiria. Mutta ei mun bulli kestäisi yötä erossa musta. Ja hyttyset söis sen. Eikä kaikki kestäisi mun bullia joten sanoisin kiitos kutsusta mutta minä jään näistä bileistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SusikoiraDan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hankkii niin sopeutumattoman koiran, jottei koira pysty nukkumaan lämpimänä kesäyönä terassilla yötään?

Sanoo ilmeisesti ihminen joka ei ymmärrä koiraeläimestä mitään. Joku sopeutuu joku ei. Riippuu rodusta hyvin pitkälle. Perheenjäsenenä kerrostalossa elänyt koira tuskin sopeutuu.

Millainen sadisti ottaa koiran kerrostalossa asuessaan?

Vierailija
124/130 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kaikkia elukoita. Kissoja ja koiria. Mutta ei mun bulli kestäisi yötä erossa musta. Ja hyttyset söis sen. Eikä kaikki kestäisi mun bullia joten sanoisin kiitos kutsusta mutta minä jään näistä bileistä.

Koira ei kestäisi yötä erossa sinusta, vai sinä et kestäisi yötä erossa koirasta?

Vierailija
125/130 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koirahoitoloita on niin harvassa ja ovat niin kalliita?

Koska harvat haluaa viedä perheenjäsentään mihinkään laitokseen tuntemattomien hoitoon, se on hirveän stressaavaa koiralle.

Mites noi päiväkodit...?

Vierailija
126/130 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tod.menisi, rakastan niin paljon koiria etten halua olla ihmisten kanssa jotka eivät pidä koirista. Se kertoo paljon ihmisestä.

Ja se kertoo ihmisestä todella paljon jos koirat ovat ihmistä tärkeämpiä

Vierailija
127/130 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan menisi.

Vierailija
128/130 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SusikoiraDan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hankkii niin sopeutumattoman koiran, jottei koira pysty nukkumaan lämpimänä kesäyönä terassilla yötään?

Sanoo ilmeisesti ihminen joka ei ymmärrä koiraeläimestä mitään. Joku sopeutuu joku ei. Riippuu rodusta hyvin pitkälle. Perheenjäsenenä kerrostalossa elänyt koira tuskin sopeutuu.

Millainen sadisti ottaa koiran kerrostalossa asuessaan?

Minä. Tosi hyvät ulkoilumaastot vieressä ja piha myös käytössä eikä koiran tarvitse olla yksin. 

Tosi tyytyväiseltä ja onnelliselta koiralta näyttää. 

Vierailija
129/130 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka eivät tykkää koirista tai lapsista ovat päästään viksallaan, ei sellaisten kanssa kannata olla misään tekemisissä.

Jos koira ei ole tervetullut mökille, niin ei siellä minukaan kaivata. Lapsettomat häät on toinen johon minua ei tarvita.

Vierailija
130/130 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tod.menisi, rakastan niin paljon koiria etten halua olla ihmisten kanssa jotka eivät pidä koirista. Se kertoo paljon ihmisestä.

Mitäs se nyt sitten kertoo minusta kun en pidä koirista. En voi sietää koirasta lähtevää hajua, en tykkää tahmasta, joka jää sormiin koiran koskemisesta. Koiran kuola on kuvottavaa. Karvat sotkevat myös melkoisesti. Mä en luota koiriin, koska en osaa tulkita niiden elkeitä ja saattaisin vahingossa tehdä jotain väärin ja koira hermostuisi ja stressaisi.

Kenenkään on turha tulla sanomaan, että ei koira haise kun sen pitää puhtaana ja karvaakaan ei lähde kun sitä harjataan usein jne. Totuus nyt vaan on, että kaikki koirat eivät ole puhtaita ja ne haisee. Lisäksi ruuat haisee ja varsinkin märkä/kostea koira löyhkää.

Jos mun mökille olisi joku koirallinen tulossa, niin haluaisin myös, että koirat eivät tule sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi