Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi he, joilla on paljon seksiä ja läheisyyttä, näyttävät haluttavilta?

Vierailija
24.06.2021 |

Sellaiset ihmiset, joilla on seksin- ja läheisyydentäyteinen suhde, ovat huomattavasti p*nettavamman näköisiä kuin ikisinkut. Heillä on parempi vartalo ja he ovat itsevarmempia ja liikkuvat kauniisti. Sinänsä todella epäreilua.

T. Haaveileva ikisinkku

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan pääse tästä sinkkuudestani enää koskaan, kun tähän ansaan ajauduin eroamalla exästäni (ja oileastaan jo silloin, kun avioiduin väärän ihmisen kanssa). On todella epämotivoivaa miettiä ulkoista olemustaan, kun ei ole ketään elämässä.

Vierailija
2/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo seikka pätee aivan kaikenikäisiin. Ne runsaasti seksiä harrastavat kuusikymppisetkin ovat todella seksikkäitä, jos vertaa selibaatissa eläviin kolmekymppisiin.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi he, joilla on paljon seksiä ja läheisyyttä, näyttävät haluttavilta?"

Siksi, että he saavat paljon seksiä ja läheisyyttä, koska he näyttävät haluttavilta.

Vierailija
4/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että he saavat paljon seksiä ja läheisyyttä, koska he näyttävät haluttavilta.

Toki se on se alkuperäinenkin syy, mutta aivan kuin se säännöllinen seksi vielä voimistaisi sitä eroa sinkkuihin verrattuna.

T. Ap

Vierailija
5/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se johtuu siitä, että he ovat tottuneet olemaan seksuaalisia. Onhan se nyt ihan selvä asia, että seksiaalisuutensa löytänyt ihminen säteilee ulospäin sellaista tietynlaista tyytyväisyyttä itseensä. Ja se johtaa siihen, että heistä kiinnostuu moni muukin.

Vierailija
6/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämän vuoksi haaveilen varatusta naisesta. Hän on ihan jumalaisen kaunis ja seksikäs. Ei mikään ihme, että on varattu siis.

Vierailija
7/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai se johtuu siitä, että he ovat tottuneet olemaan seksuaalisia. Onhan se nyt ihan selvä asia, että seksiaalisuutensa löytänyt ihminen säteilee ulospäin sellaista tietynlaista tyytyväisyyttä itseensä. Ja se johtaa siihen, että heistä kiinnostuu moni muukin.

Miten ikisinkku voi päästä sitten siitä sinkkuuden ja selibaatin helvetistään irti? Ei varmaankaan mitenkään?

T. Ap

Vierailija
8/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tietynlainen liikkeiden sulavuus ei harjoitu juuri muissa "harrasteissa" kuin seksissä.

Sohvalla tumputtamalla ei selkä norjistu eikä rintakehää tule ojennettua.

Toki jos joogaa, monet joogaharrastajat selibaatista huolimatta vastaavat otsikon kuvausta.

Vierailija
9/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vielä olin sellainen aina parisuhteessa, ett kaipasin ihan valtavasti kosketusta, olin cuddly ja tosi hellä. En kieltäytynyt seksistä oikeastaan ikinä. Mutta viimeisin exäni pihtasi, inhosi kosketusta ja oli todella ilkeä minua kohtaan sekä haukkui ulkonäköäni. Nyt olen ollut sen jälkeen noin kahdeksan vuotta selibaatissa. Ei kelpaa mun välittämiseni kenellekään. 😢 En ole riittävän kaunis parisuhteeseen kasvoiltani, kroppani on aina ollut ihan ok ja olen hoikka. Vaan ei se riitä.

T. Ap

Vierailija
10/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen tietynlainen liikkeiden sulavuus ei harjoitu juuri muissa "harrasteissa" kuin seksissä.

Sohvalla tumputtamalla ei selkä norjistu eikä rintakehää tule ojennettua.

Toki jos joogaa, monet joogaharrastajat selibaatista huolimatta vastaavat otsikon kuvausta.

Tuo on niiiiin totta. Se mun ihailemani ihminen liikkuu kuin kissaeläin. Silleen pehmeästi ja notkeasti. Mutta en minä häntä saa mitenkään ikinä, vaikka kuinka toivoisin.

T. Ap

Vierailija
11/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.. Itselläni ei (onneksi) ole mitään tietoa tuntemieni ihmisten seksielämästä. Eikä kiinnosta.

Vierailija
12/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Monet varatut neli-viiskymppiset elää seksittömissä suhteissa ja näyttävät hyviltä. Enemmän se haluttava ulkonäkö johtuu terveellisistä elintavoista, liikunnasta ja panostamisesta ulkonäköön.

Vierailija
13/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea Darwinin teoksia niin asia selviää.

Vierailija
14/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. Itselläni ei (onneksi) ole mitään tietoa tuntemieni ihmisten seksielämästä. Eikä kiinnosta.

Mun ihailemani ihminen harrastaa ihan takuuvarmasti paljon seksiä. Kaikki merkit viittaavat siihen.

T. Ap

Vierailija
15/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä: eikä tuntemattomien. Miten tiedät kenenkään seksielämästä? Jotain kuvittelet.

Vierailija
16/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Monet varatut neli-viiskymppiset elää seksittömissä suhteissa ja näyttävät hyviltä. Enemmän se haluttava ulkonäkö johtuu terveellisistä elintavoista, liikunnasta ja panostamisesta ulkonäköön.

Olen varma, että ne parhaat harrastavat paljon seksiä. Olen itsekin hoikka ja sopusuhtainen, mutta "se jokin" puuttuu minusta ja siksi olen sinkku.

T. Ap

Vierailija
17/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin kertoo että meillä on paljon läheisyyttä ja seksiä, mutta ollaan molemmat vähän pulleanpuoleisia eikä mitään kaunisvartaloisia :D Miehen liikkeitäkään nyt niin kauniiksi voi sanoa, ite kyllä olen suht sulavaliikkeinen ihan muista syistä. Että ei se nyt aina niin mee. Sä vaan näet jotain mitä luulet ettet itse saa, koska sulla ei oo sitä just nyt. Mutta se voipi olla nurkan takana. :) 

Hyvää juhannusta! <3

Vierailija
18/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä: eikä tuntemattomien. Miten tiedät kenenkään seksielämästä? Jotain kuvittelet.

Tietynlaisen vartalon sekä notkeuden ja liikeradat selittää vain seksi. Ja tietynlaiset huulet jne. Ei voi näyttää sellaiselta muuten vain.

T. Ap

Vierailija
19/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tähän ketjuun myötämasentumaan hetkeksi. Masennuksen yläpuolella tai takana on toinen maailma, josta käsin katsottuna masennuksen syyt näyttävät harhalta.

Vierailija
20/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tähän ketjuun myötämasentumaan hetkeksi. Masennuksen yläpuolella tai takana on toinen maailma, josta käsin katsottuna masennuksen syyt näyttävät harhalta.

Tätä on jatkunut monta vuotta, eikä itsellåni ole voimia rämpiä tästä ylös. Jo avioliittoni oli kamala ja toimimaton, mutta eroamalla menin ojasta allikkoon. En ole löytänyt enää ketään. Yhteen ihmiseen ihastuin syvästi, mutta sain pakit, enkä vieläkään ole selvinnyt niistä (monta vuotta on mennyt ja ikävöin häntä edelleen). Vuodet kuluvat ja olen vain yksin. Katkeruus vain vahvistuu. Jne. Ei ole herkkua elämäni. Kiitos, kun välitit ja kommentoit lohduttavasti.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän