Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää mun miestä!!

Vierailija
21.06.2014 |

On niin hiton lapsellinen ja tyhmä ettei hyvää päivää! En jaksa. Jatkuvaa riitelyä ja joka hemmetin päivä niuhottaa jostaki. Eilen lasten mentyä nukkumaan muutamat oluet nautittiin ja koska minua ei huvittanut laittaa ruokaa vielä ilta 22.00 ni alkoi kiukuttelu ja läks nukkumaan. Laitto vielä tekstaria että "syö jonkun muun kanssa kiitos vain". Wtf!? Velipoika piipahti ja läks kun ukko meni nukkumaan. Mää en jaksa enää!!!!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehen kanssa voisi yhdessä jutella hyvänä hetkenä. Kysymyksiä, joita voitte kysyä itseltänne:

- Mitä haluatte elämältä?

- Millaisen parisuhteen haluatte?

- Voitteko hyvin parisuhteessa?

- Miten teidän lapset voi?

- Millaisen kasvatuksen haluatte antaa lapsillenne?

- Millaisia asioita haluatte tehdä yhdessä perheenä?

- Millaisia asioita haluatte tehdä yhdessä puolisoina?

Vierailija
42/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai laittoi tekstarin heh heh. Kuulostaa todella aikuiselta kommunikoinnilta.  Jos akka ei meillä tee ruokaa niin teen sen sitten itse. Ei tässä maailmassa kukaan ole velvollinen toisen syömisestä huolehtimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 11:44"]

On niin hiton lapsellinen ja tyhmä ettei hyvää päivää! En jaksa. Jatkuvaa riitelyä ja joka hemmetin päivä niuhottaa jostaki. Eilen lasten mentyä nukkumaan muutamat oluet nautittiin ja koska minua ei huvittanut laittaa ruokaa vielä ilta 22.00 ni alkoi kiukuttelu ja läks nukkumaan. Laitto vielä tekstaria että "syö jonkun muun kanssa kiitos vain". Wtf!? Velipoika piipahti ja läks kun ukko meni nukkumaan. Mää en jaksa enää!!!!

[/quote]

MInkälainen ihminen tulee tänne vinkumaan parisuhteensa tilaa? Ei kukaan täysijärkinen

Vierailija
44/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Se sika!

Vierailija
45/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 11:44"]

[/quote]

MInkälainen ihminen tulee tänne vinkumaan parisuhteensa tilaa? Ei kukaan täysijärkinen

[/quote]Olen yhtä täysjärkinen kuin tuhannet muutkin vauva-palstalle kirjoittaneet. Hyvä että olet minua järkevämpi! Ap

Vierailija
46/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 13:54"]Jätä Se sika!

[/quote]Kerrankin puhut asiaa. Ap

Vierailija
47/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sängyssä, tekee kotitöitä, mutta on ripustautuvainen. Kai niissä aina joku huono puoli on pakko olla, taito on siinä, miten se ongelmakohta tehdään vaarattomaksi. Jos nyt ei sellaisesta mustasukkaisuudesta ole kysymys, jota lähdetään hoitamaan pelottelemalla ja eristämällä akka, niin eikö tuota voisi hoitaa niin, että se kehittyisi edes pikkuisen parempaan suuntaan?

Jos siitä ottaa eron, se ei enää ole hyvä sinun sängyssäsi ja tekee kotitöitäkin toisen hyväksi, mutta sinulle jää edelleen se mullittelu ja kiukkuaminen. Järki käteen, älä ruoki toisen epävarmuudentunteita, jotka lisäävät ripustautumista. Kai sinustakin jotain vikaa löytyy?

Vierailija
48/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin meillä, mitä nyt puolisoni ei ole hyvä sängyssä eikä tee kotitöitä. Osaa kyllä kitistä, kiukutella ja murjottaa kaiken mukavan vituralleen. Ja juu, itseltäni meni kyllä Jussi ihan kaljatta -- ei auttanut.

Vierailija
49/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 14:07"]Hyvä sängyssä, tekee kotitöitä, mutta on ripustautuvainen. Kai niissä aina joku huono puoli on pakko olla, taito on siinä, miten se ongelmakohta tehdään vaarattomaksi. Jos nyt ei sellaisesta mustasukkaisuudesta ole kysymys, jota lähdetään hoitamaan pelottelemalla ja eristämällä akka, niin eikö tuota voisi hoitaa niin, että se kehittyisi edes pikkuisen parempaan suuntaan?

Jos siitä ottaa eron, se ei enää ole hyvä sinun sängyssäsi ja tekee kotitöitäkin toisen hyväksi, mutta sinulle jää edelleen se mullittelu ja kiukkuaminen. Järki käteen, älä ruoki toisen epävarmuudentunteita, jotka lisäävät ripustautumista. Kai sinustakin jotain vikaa löytyy?

[/quote]Öö... Varmaan löytyy vikaa minustakin. Itselläni oli hauskaa ja vaikka miehelleni sanoin kiukuttelun aloitettuaan että lopettaa, ei. Jatkaa ja jatkaa. Lähettelee vielä viestejä perään halutakseen mulle pahan mielen. Ja tämä sama JOKA KERTA. En edes jaksa tilittää tähän jokaista asiaa.. Olen niin turhautunut ! Ap

Vierailija
50/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
51/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 14:07"]Hyvä sängyssä, tekee kotitöitä, mutta on ripustautuvainen. Kai niissä aina joku huono puoli on pakko olla, taito on siinä, miten se ongelmakohta tehdään vaarattomaksi. Jos nyt ei sellaisesta mustasukkaisuudesta ole kysymys, jota lähdetään hoitamaan pelottelemalla ja eristämällä akka, niin eikö tuota voisi hoitaa niin, että se kehittyisi edes pikkuisen parempaan suuntaan?

[/quote]Kerran vetässyt multa keittiössä baari-illan jälkeen jalat alta koska baarissa moikkasin puolituntematonta miestä. Ap

Vierailija
52/55 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus nolla?

Vierailija
53/55 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ero oli helpotus. Ei enää saman katon alle ketään.

Vierailija
54/55 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin hyvä se on sängyssä ja tekee kotitöitä. Mut mikään muu ei toimi! Lasten kasvatuksestakin riidellään. ARGH!!! Ap

Jos hän kerran tekee kotitöitä, niin miksi iltapalan teko ei onnistu?

Vierailija
55/55 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin hyvä se on sängyssä ja tekee kotitöitä. Mut mikään muu ei toimi! Lasten kasvatuksestakin riidellään. ARGH!!! Ap

Jos hän kerran tekee kotitöitä, niin miksi iltapalan teko ei onnistu?

Jotenkin veikkaan, että näin 6 vuoden jälkeen aloittaja ei tule tähän tuiki tärkeään kysymykseesi vastaamaan. Mutta tietysti toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi