Mä en jaksa enää mun miestä!!
On niin hiton lapsellinen ja tyhmä ettei hyvää päivää! En jaksa. Jatkuvaa riitelyä ja joka hemmetin päivä niuhottaa jostaki. Eilen lasten mentyä nukkumaan muutamat oluet nautittiin ja koska minua ei huvittanut laittaa ruokaa vielä ilta 22.00 ni alkoi kiukuttelu ja läks nukkumaan. Laitto vielä tekstaria että "syö jonkun muun kanssa kiitos vain". Wtf!? Velipoika piipahti ja läks kun ukko meni nukkumaan. Mää en jaksa enää!!!!
Kommentit (55)
Niin paljon ottaa päähän et korkkasin. Pakko myöntää. Saan ajatukseni muualle ja kohta soittelen ja herättelen krapulaisia ystäviäni. Ukko heittää lapsia yökylään. Nyt iskee masiskin. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:14"]Kukaan ei riitele yksin. Pitäisikö sinun nyt vaan hammasta purren opetella juttelemaan rauhallisesti. Vaikka se sanoo mitä hölmöä, jatkat tyynen rauhallisesti ja oikein ylität itsesi kuinka aikuinen osaatkaan olla. Mieti valmiiksi kysymykset(ei liian monta, vaikka kaksi) mihin haluat vastauksen ja sitten esität ne rauuuhhhallisesti, ei jankkaamalla. Kokeile.
[/quote]No annoin eilenkin taas rauhassa kiukutella. Mutta nyt suurvitutus ottaa vallan. Ap
[/quote] Eläpä anna sille valtaa. Edelleen hammasta purren jatkat asian selvitystä. Ylitä itsesi!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:04"]Ja onko hän sellainen "hyvä mies", jollaisia ei ole vapaana......
[/quote]En tiedä. Liian omistushaluinen. Pidän miespuoliseen ystävääni yhteyttä (10 vuoden takaa) ja jaksaa kiukutella siitäkin. Milloin mistäkin. Onko se nyt sitten "hyvä mies"? Ehkä joku saa tosta hyvän miehen. Ap
[/quote] Se oli sarkasmia. Juuri sitä tarkoitin, ettei hän ole hyvä mies. Mutta aina vaan sanotaan, että kaikki hyvät miehet ovat varattuja, mutta vaikuttaakin siltä, että kaikki huonot miehet on varattuja ja hyvät vapaana, eivätkä he edes halua vakiintua kun siinähän joutuu riitelemään!
[/quote]Anteeksi, en tässä mielentilassa näemmä osaa keskittyä enkä erota sarkasmia. Ap
Suuttuiko se siitä kun et laittanut sille ruokaa.....oikeesti? Oletko aina paaponut sitä kuin lasta, no ilmankos kiukuttelee, niinhän ne lapsetkin tekee.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:19"]Suuttuiko se siitä kun et laittanut sille ruokaa.....oikeesti? Oletko aina paaponut sitä kuin lasta, no ilmankos kiukuttelee, niinhän ne lapsetkin tekee.
[/quote]Kyllä suuttui. Varmaan otti päähän sekin kun olin onnellinen nähdessäni veljeni. Eikä saanut taaskaan koko huomiotani. Nyt on mitta täys. :/ Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:19"]Suuttuiko se siitä kun et laittanut sille ruokaa.....oikeesti? Oletko aina paaponut sitä kuin lasta, no ilmankos kiukuttelee, niinhän ne lapsetkin tekee.
[/quote]Kyllä suuttui. Varmaan otti päähän sekin kun olin onnellinen nähdessäni veljeni. Eikä saanut taaskaan koko huomiotani. Nyt on mitta täys. :/ Ap
[/quote] Mitta täys mihin? Haluatko tosiaan erota, vai mitä tarkoitat? Onko tämä teidän leikkiä edestakas ja sitten lopulta eroatte kun ette osaa olla riitelemättä =( Oikeasti nyt olet aikuinen ja alat selvittää miksi aina riitelette.
Mulla on kanssa tuollainen kaiken pilaaja miehenä! Nytkin oli aamun ollut lapsen kanssa kun minä nukuin pitkään, ja naama nurin tämän takia: "sä sanoit herääväsi mutta kuorsasit heti kun suljin oven..". JOTEN SEN TAKIA MÖKÖTETÄÄN, JAKSAMINEN ON LOPPU JNE.!!
Anna ukon mököttää. Eli olisit nauttinut veljesi seurasta, jutellut hänen kanssaan. Antanut ukon mököttää rauhassa. Eiköhän mökötys vähene kun huomaa, ettei sillä ole mitään vaikutusta. Miehiä pitää koulia, kun äidit on niitä paaponeet ennen luin niistä tulee oikeasti kypsiä aikuisia. Älä siis anna mökötyksen vaikuttaa.
Meen riidat on just tuon tyyppisiä kuten ketjun aloittaessa kerroinkin. Olemattomasta. AINA teen jotain väärin. Kuulen nutinaa jopa jos määrätty ystävättäreni tulee kylään, uhkaa lähtemisellä koska ei vaan jaksa muka katella sitä. Ihan oikeesti.....haloo!!!! Ap
Heti kun se alkaa kiukutella, mököttää, uhkailla, et huomioi sitä mitenkään!
Kun se on mukava, olet sinäkin ja huomioit hulluna =)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:37"]Heti kun se alkaa kiukutella, mököttää, uhkailla, et huomioi sitä mitenkään!
Kun se on mukava, olet sinäkin ja huomioit hulluna =)
[/quote]En jaksa enää. Meen pitäs olla aikuisia ihmisiä. On kuin teini lasten lisäksi. Ap
Ihanaa lähiöelämää. Jaksan jankuttaa asiasta, tiedän, mutta lopettakaa se kaljan kittaaminen, avatkaa silmänne, ja ryhtykää nauttimaan elämästä. Kokeilkaa juhannus ja joulu selvinpäin. Mitä kaikkea kivaa voikaan puolison ja lasten kanssa tehdä!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:11"]Helvetin hyvä se on sängyssä ja tekee kotitöitä. Mut mikään muu ei toimi! Lasten kasvatuksestakin riidellään. ARGH!!! Ap
[/quote]
Nää on kyllä molemmat todella hyviä ominaisuuksia.
olen samaa mieltä kuin nro 26, mitä sitten vaikka kiukuttelee.. jos mun ukko heittää ton vaihteen silmään mä lähden pihalle katteleen kauniita maisemia, toisin sanoen muhun ei iniseminen pure
Hohoijaa, mä en kyllä palvelijaksi aikuisella alkaisi. Jos hänellä nälkä, sulla ei - hän tekee ihan itselleen ruokaa. Ihana kotihelvetti sulla.
Eikö olekin nro 33. Tulee väsy jos syön, enkä vielä halunnut nukkumaan. Kun tää juhannus on ollut ja mennyt, käyttöön toinen vaihde. En jaksa välittää enää. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:50"]Ihanaa lähiöelämää. Jaksan jankuttaa asiasta, tiedän, mutta lopettakaa se kaljan kittaaminen, avatkaa silmänne, ja ryhtykää nauttimaan elämästä. Kokeilkaa juhannus ja joulu selvinpäin. Mitä kaikkea kivaa voikaan puolison ja lasten kanssa tehdä!
[/quote]Lähdimme kylpylälomalle lasten ehdoilla tässä taannoin ja silloinkin vain valitti! Joutuu hoitaa lapsia ja hitto mikä valitus kun ei saanut herätessään huoneessa HETI aamukahvia. Ap
En enää keksi muuta kuin eron, uskon olevani onnellisempi ilman turhaa valitusta aikuiselta ihmiseltä kun selvästi teen elämänsä niin hankalaksi. Ap
Sinulla on kuin minun mies........
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:04"]Ja onko hän sellainen "hyvä mies", jollaisia ei ole vapaana......
[/quote]En tiedä. Liian omistushaluinen. Pidän miespuoliseen ystävääni yhteyttä (10 vuoden takaa) ja jaksaa kiukutella siitäkin. Milloin mistäkin. Onko se nyt sitten "hyvä mies"? Ehkä joku saa tosta hyvän miehen. Ap
[/quote] Se oli sarkasmia. Juuri sitä tarkoitin, ettei hän ole hyvä mies. Mutta aina vaan sanotaan, että kaikki hyvät miehet ovat varattuja, mutta vaikuttaakin siltä, että kaikki huonot miehet on varattuja ja hyvät vapaana, eivätkä he edes halua vakiintua kun siinähän joutuu riitelemään!