Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin viettäjien Juhannusketju

Vierailija
24.06.2021 |

Tänne vaan höpisemään.
Ei ole kutsuttu mihinkään niinkuin ei yleensä muinakaa juhlapyhinä.
Menee siis yksin ollessa tänä pitkä viikonloppu.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän tuo menee. Mutta menköön.

Vierailija
2/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yksin…toivottavasti kuitenkin huomenna tulisi futista TV:stä…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa tulee aina surkea fiilis kun muut ostaa kärryllisen tavaraa kaikkia juhannus grillausksia ja muita herkkuja ja itse ostaa jonkun eineslaatikon ja ehkä sipsipussin tai jotain karkkia. Ei viitsi ostaa paria perunaa kun ei pääse mihinkää edes grillaamaan eikä joku maggara tai piffi ole sama jos sen tunkee uuniin(jota ei edes näillä helteillä viitsi päälle laittaa).

Vierailija
4/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että jotain vanhoja kesäillan valssi ohjelman jaksoja tulisi Juhannuksen aikaa mutta koska ja miltä kanavalta mahtavat tulla?

Vierailija
5/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa tulee aina surkea fiilis kun muut ostaa kärryllisen tavaraa kaikkia juhannus grillausksia ja muita herkkuja ja itse ostaa jonkun eineslaatikon ja ehkä sipsipussin tai jotain karkkia. Ei viitsi ostaa paria perunaa kun ei pääse mihinkää edes grillaamaan eikä joku maggara tai piffi ole sama jos sen tunkee uuniin(jota ei edes näillä helteillä viitsi päälle laittaa).

Tee uusia perunoita ja kalaa. Jälkkäriksi mansikoita. Grillatessa tulee muutenkin vaan karsinogeeneja. :)

Vierailija
6/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LENTÄJIEN JUHANNUS TAKAISIN !

Vierailija
7/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin lähteä täällä kaupungissa juhannusyönä kävelylle eväspullon kanssa. Haistelen siitepölyä, nautin yksinäisyydestä, tirvaisen kännit (en edes muista, milloin olisin viimeksi nauttinut alkoholia). Ehkä sammun johonkin horsmapuskaan tai erehdyn uimaan lähijärveen. 

Vierailija
8/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengailen varmaan deittisivustolla ja etsin juttuseuraa jos joku yksinäinen mies olisi myös juttukaveria vailla.

Vierailija
9/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisivustot on pepusta kun aina pitää rekisteröityä niihin….enkä viitsi lähteä millään feikkinimellä…

Vierailija
10/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen nainen ja asun vanhassa mummonmökissä. Jotenkin mitkään juhlapyhät eivät tunnu pahoilta, kun vertaan siihen aikaan, kun asuin kerrostalossa. Kerrostalossa asuessani joulu yms. tuntuivat ankeilta. Nyt kun on kokoajan puuhaa, niin oikeastaan juhlapyhät ovat ihan kivoja.

Vierailija
11/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungissa ja mun mielestä on ihan kiva kun meininki vähän vaimenee. On hauska käydä kävelyllä puistossa, varsinkin kun ei ole niin superlämmintä enää. Jos vaan asunnon saisi vähän viileämmäksi. Hauskaa Juhannusta kaikille olitte yksin tai kaksin tai jotain muuta!

Vierailija
12/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki naapurit lähtee johonki mökeille tai johonkin ettei kukaan vaan bilettäisi kotona. Mulla menee hermo totaalisesti jos yötä myöden pitää 2-3yötä kuunella sitä kun biletetään.

Vierailija
13/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kaupungissa ja mun mielestä on ihan kiva kun meininki vähän vaimenee. On hauska käydä kävelyllä puistossa, varsinkin kun ei ole niin superlämmintä enää. Jos vaan asunnon saisi vähän viileämmäksi. Hauskaa Juhannusta kaikille olitte yksin tai kaksin tai jotain muuta!

Mopopojat vaan pärrää. Koko hemmetin kesäloman😬

Vierailija
14/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin juon ja kuuntelen musaa, en halua lähteä kaupungille koska olen liian maaninen humalassa.

Vierailija
15/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin että jotain vanhoja kesäillan valssi ohjelman jaksoja tulisi Juhannuksen aikaa mutta koska ja miltä kanavalta mahtavat tulla?

Oisko ollut huomenillalla TV2:lta. :)

Vierailija
16/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollaan koko juhannus, siinä se menee niikuin muutkin päivät.

Ei ole edes tarvetta kaljanlitkuja litkiä.

Vierailija
17/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten iloinen olenkaan siitä, että ensimmäistä kertaa 30 vuoteen ei tarvitse katsella kenenkään ryyppäämistä, vaan saan viettää juhannuksen ihan yksin ja ihan niin kuin itse haluan.

Vierailija
18/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten iloinen olenkaan siitä, että ensimmäistä kertaa 30 vuoteen ei tarvitse katsella kenenkään ryyppäämistä, vaan saan viettää juhannuksen ihan yksin ja ihan niin kuin itse haluan.

Olen iloinen puolestasi. <3

Vierailija
19/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen ihan vapaaehtoisesti yksin juhannuksen. Ja selvin päin. En tee mitään - olen vain. Makoilen sohvalla, mietiskelen ja käyn pihalla vähän jaloittelemassa. Kuuntelen luonnon ääniä hiljaisuudessa. Aivan mahtavaa! Ja kyllä olis surkeaa herätä juhannuspäivänä krapuloissa kun voi herätä pirteänä ja freesinäkin, hyvin nukutun yön jälkeen. Että tällaista.

Vierailija
20/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava juttu, ei viitsi minnekään lähteäkään kun jokaisessa puskassa örisee joku juoppo.

Eikä lähdetä juoppokuskiksikaan, kulkekoot taksilla tai konttaamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi