Mitä tunteita EX:äsi herättää sinussa?
Kommentit (33)
Ensimmäinen ex lähinnä sääliä. Toinen sääliä, mutta myös hieman pelkoa, osoittautui nimittäin loppujen lopuksi hieman pöpipääksi enkä luota ihmiseen pätkääkään.
Exxä ei aiheutuja pahemmin tunteita mutta exxää edellinen ex sai kyllä minut hiljaiseksi ts. En pystynyt enää puhumaan.asian sain snottua.
Ärtymystä, koska lasten takia joudun ylläpitämään häneen neutraaleja välejä. Mieluimmin en pitäisi lainkaan yhteyttä.
Vihaa, halveksuntaa.. Mietityttää miten sanonta "rakkaus on sokea" pitääkään paikkansa. En tajua mitä yhteistä meissä joskus näin. Ex on säälittävä, luuseri, valehteleva ja muita oman etunsa nimissä huijaava. Itse olen kunnollinen, tunnollinen, rehellinen, en voi sietää muiden huijaamista ja muille valehtelua, ollaan kuin päivä ja yö. Rakkauden on pakko olla sokea.
ei mitään erityisiä. mies oli/on upea ihminen edelleen, mutta ei mua varten.
Toi "EX:äsi" saa ainakin näkemään punaista.
En mieti ensimmäistä exää, koska halusin aikanaan niin kovasti kyseisestä psykopaattihullusta eroon. Jos kuitenkin alan miettimään, tunne on lähinnä jonkinlainen kuvotus. Toivon jo ihan yhteiskunnankin vuoksi, että hän olisi kuollut tai kuolisi pian.
Sittemmin on ollut ns. normaaleja exiä, joita muistelen ihan neutraalin positiivisesti. Oli kivaa, mutta jossain vaiheessa tiet erosivat kun ei kuitenkaan oltu riittävän yhteensopivia.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 13:51"]
Vihaa, halveksuntaa.. Mietityttää miten sanonta "rakkaus on sokea" pitääkään paikkansa. En tajua mitä yhteistä meissä joskus näin. Ex on säälittävä, luuseri, valehteleva ja muita oman etunsa nimissä huijaava. Itse olen kunnollinen, tunnollinen, rehellinen, en voi sietää muiden huijaamista ja muille valehtelua, ollaan kuin päivä ja yö. Rakkauden on pakko olla sokea.
[/quote]
meillä on varmaan sama ex...
On nykyään yksi parhaita ystäviäni, ja nykyisen mieheni ja minun lapsen kummi :)
Eka exä voi kuinka me sinua kaivataan, r.i.p. Toka ex välinpitämättömyyttä, inhoa, on narsisti naistenhakkaja, kolmas ex hyvä kaveruus ja jäi, ei siis oltu tarkoitettu pariksi koskaan.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:46"]
Ei mitään.
[/quote]
Täh? Miksi joku miinusti tätä?
Ei minunkaan ex herätä enää mitään tunteita minussa. En ole ollut tekemisissä ko. ihmisen kanssa vuosiin, enkä usko että hän on enää edes sama ihminen kuin kymmenen vuotta sitten. Moikkaan jos nähdään, mutta siinäpä se.
Mulla ei ole muutenkaan tapana rypeä vanhoissa tunteissa ja eroissa. Eron jälkeen tehdään se "surutyö", ja päästetään menneistä irti. Sitten jatketaan elämää,
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 13:37"]
Lämpöä, rakkautta, haikeutta, kiihotusta (näen hänestä viikottain seksunia ja runkatessa fantasioin hänestä, seksin aikana kuvittelen sekstaavani hänen kanssaan ja ajaudunkin vain hänen oloisten/näköisten miesten seuraan).
Välillä vihaakin. Päivittäin hän ajatusteni kautta itkettää minua.
Itku tulee nähdessä paikkoja, joissa olemme yhdessä tehneet jotain kivaa.
Haluaisin vain olla hänen lähellä ja että olisimme perhe, eikä kaksi rikkinäistä yksikköä ja lapsi täynnä kysymyksiä.
[/quote]
tää on paha
Lämpöä, rakkautta, haikeutta, kiihotusta (näen hänestä viikottain seksunia ja runkatessa fantasioin hänestä, seksin aikana kuvittelen sekstaavani hänen kanssaan ja ajaudunkin vain hänen oloisten/näköisten miesten seuraan).
Välillä vihaakin. Päivittäin hän ajatusteni kautta itkettää minua.
Itku tulee nähdessä paikkoja, joissa olemme yhdessä tehneet jotain kivaa.
Haluaisin vain olla hänen lähellä ja että olisimme perhe, eikä kaksi rikkinäistä yksikköä ja lapsi täynnä kysymyksiä.