Rakastaja viettämässä juhannusta perheensä kanssa
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 14:47"]
Olen se vaimo ja mökillä miehen ynnä lasten kanssa. Tiedän, että miehellä on sivusuhde, mutta olen asiasta viisaasti hiljaa. Sen sijaan teen kaikista yhteisistä viikonlopuista ja juhlista unohtumattomia eli panostan näihin täysillä. Haluan lapsille hyviä muistoja ja miehelle syyn unohtaa se kakkosnainen. Tiedän, että minä saan tässä suhteessa aina enemmän kuin kukaan muu, joten en vaivaa päätäni sillä, onko nyt meneillään suhde Pauliinan vai Lauran kanssa.
Itse en ikinä tyytyisi satunnaisiin iltapäiväpanoihin tai työpaikan risteilyyn, siksi minusta ei ole kenellekään salasuhteeksi.
[/quote] Mutta tyydyt mieheen, joka ei arvosta sinua. Tyydyit myös antamaan lapsellesi isän, joka ei arvosta heitä sen enempää kuin lastensa äitiäkään.
En tiedä kummalla asiat ovat huonommin, näillä kakkosnaisilla, vai näillä vaimoilla, jotka antavat pitää itseään kynnysmattoina.
[/quote]
Miten niin mieheni ei arvosta minua? Jos hän käy naida naksauttamassa jotain toista naista, ei se tarkoita, etteikö mieheni arvostaisi minua.
Mies on kanssani (ja perheen kanssa) kaikki juhlapyhät, synttärit jne. Hän viettää suurimman osan arjesta kanssamme, harrastaa kohtalaisen maltillisesti ja senkin pääosin lasten kanssa. Hän on loistava isä ja täydellinen rakastaja. Jos hän joskus ruokatunnilla erehtyy väärään vuoteeseen, ei se tarkoita, että jotain olisi minulta pois.
Lapsillani on ehjä perhe, matkustamme paljon yhdessä ja meillä on kaikilla hyvä olla. Se, että tiedän miehen käyvän vieraissa ei tee minusta kynnysmattoa. Moni mies käy vaimon aavistamatta - hekö eivät ole kynnysmattoja? Minä sentään kykenen suhtautumaan asiaan realistisesti eli seksi on vain seksiä. Aikuista miestä ei voi kahlita, vaan kannattaa ottaa hyvät hetket ja nauttia niistä. Kakkosnainen saa aikaa vain silloin, kun se perheen kannalta on mahdollista eli koko heinäkuun hän saa olla yksin, mies ei lähde mökiltä minnekään. Ehkä hän nauttii elämästä kynnysmattonsa kanssa? Tai pelkää, että minä isken naapurin poikamiehen :-)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 14:56"]
Olen se vaimo ja mökillä miehen ynnä lasten kanssa. Tiedän, että miehellä on sivusuhde, mutta olen asiasta viisaasti hiljaa. Sen sijaan teen kaikista yhteisistä viikonlopuista ja juhlista unohtumattomia eli panostan näihin täysillä. Haluan lapsille hyviä muistoja ja miehelle syyn unohtaa se kakkosnainen. Tiedän, että minä saan tässä suhteessa aina enemmän kuin kukaan muu, joten en vaivaa päätäni sillä, onko nyt meneillään suhde Pauliinan vai Lauran kanssa.
Itse en ikinä tyytyisi satunnaisiin iltapäiväpanoihin tai työpaikan risteilyyn, siksi minusta ei ole kenellekään salasuhteeksi.
[/quote] Mutta tyydyt mieheen, joka ei arvosta sinua. Tyydyit myös antamaan lapsellesi isän, joka ei arvosta heitä sen enempää kuin lastensa äitiäkään.
En tiedä kummalla asiat ovat huonommin, näillä kakkosnaisilla, vai näillä vaimoilla, jotka antavat pitää itseään kynnysmattoina.
[/quote]
AAMEN. Kyllä vaimo joka tietää, ettei ole miehensä ainut nainen, on kynnysmatto, jota mies ei arvosta pätkääkään.
[/quote]
Entä nainen, joka ei tiedä, että miehellään on muita naisia? Häntäkö mies arvostaa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:56"]
[/quote]
Miten niin mieheni ei arvosta minua? Jos hän käy naida naksauttamassa jotain toista naista, ei se tarkoita, etteikö mieheni arvostaisi minua.
Mies on kanssani (ja perheen kanssa) kaikki juhlapyhät, synttärit jne. Hän viettää suurimman osan arjesta kanssamme, harrastaa kohtalaisen maltillisesti ja senkin pääosin lasten kanssa. Hän on loistava isä ja täydellinen rakastaja. Jos hän joskus ruokatunnilla erehtyy väärään vuoteeseen, ei se tarkoita, että jotain olisi minulta pois.
Lapsillani on ehjä perhe, matkustamme paljon yhdessä ja meillä on kaikilla hyvä olla. Se, että tiedän miehen käyvän vieraissa ei tee minusta kynnysmattoa. Moni mies käy vaimon aavistamatta - hekö eivät ole kynnysmattoja? Minä sentään kykenen suhtautumaan asiaan realistisesti eli seksi on vain seksiä. Aikuista miestä ei voi kahlita, vaan kannattaa ottaa hyvät hetket ja nauttia niistä. Kakkosnainen saa aikaa vain silloin, kun se perheen kannalta on mahdollista eli koko heinäkuun hän saa olla yksin, mies ei lähde mökiltä minnekään. Ehkä hän nauttii elämästä kynnysmattonsa kanssa? Tai pelkää, että minä isken naapurin poikamiehen :-)
[/quote].
miten ihmeessä voit sanoa että lapsilla on ehjä perhe ? kertomasi
jälkeen mahdotonta! tuollaisen perhemallinko haluat lapsillesi
opettaa? eivät he ole tyhmiä, elleivät viellä tiedä isänsä
syrjähypyistä jossain vaiheessa saavat tietää ja silloin raukat
tippuvatkin korkealta ja kovaa. jos itse hyväksyt kynnysmattona
olon, älä pakota lapsiasi siihen!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:56"]
[/quote]
[/quote] Miksi sinun pitää sitten olla asiasta hiljaa? Miksette voi puhua asiasta avoimesti miehesi kanssa? Miksi on viisasta olla hiljaa? Tuoko on parisuhteen malli, jonka haluat lastesikin oppivan? Miehesi ei kunnioita sinua tai lapsianne, jos tekee tuota teiltä salaillen.
[/quote]
Anteeksi nyt vain, mutta kyllä sinä mielestäni myös tyydyt. Minä en henkilökohtaisesti tuollaisen äijän kanssa jatkaisi ja yrittäisi vielä saada miestä nauttimaan olostaan täysillä. Pihalle tuollainen limakasa.
Joten ihan yhtä tyhmä olen tuon kakkosnaisen kanssa. Ainoa joka voittaa on mies.
Onko tämä vaimo täällä ihan tosissaan? Kokee elävänsä jotain täydellistä perhe-elämää kun mies käy vieraissa. Jos haluat tehdä siitä täydellistä, niin eläkää vapaassa suhteessa. Silloin kukaan ei tee kenenkään selän takana mitään. Nyt sekä sinä, että miehesi elätte molemmat valheessa ja se ei ole mielestäni kauhean hieno kuvio parisuhteessa. Lapsianne säälin.
Taidat nauttia siitä, että kuvittelet olevasi "niskanpäällä" kun tiedät miehesi syrjähypyistä ja miehesi tavallaan syyllisyyden tuskissaan kohtelee sinua ja lapsia hyvin. Hieman sama kuvio kuin pahoinpitelevän miehen perheessä. Nainen "sallii" pahoinpitelyt jotta katuva mies on taas niin ihana ja huomaavainen. Olen 100% varma, että miehesikin arvaa sinun tietävän. Molemmat olette vain hiljaa. Todella kummallinen perhe teillä. Ei käy kateeksi.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:46"]
Olen toinen nainen, mies mökillä vaimonsa kanssa. Tämä toimii minulle juuri näin. Minulla on omat lapset, enkä halua häntä lasteni isäksi. Olen eronnut lasteni isästä siksi, että hän löysi toisen naisen, halusi lähteä liitosta.
Ihmissuhteissa on niin paljon harmaan sävyjä, joita näköjään monet teistä eivät tiedä.
[/quote]
Harmaata on pettureilla, valehtelijoilla ja kusettajilla
Erilaisia ihmissuhteita toki on monenlaisia, jos niihin viittaat harmaan sävyillä, mutta silloin näiden ihmissuhteiden osapuolet ovat tietoisia asioista eikä heitä pakotetaan elämään valheessa, sukupuolitautien pelossa, väärässä uskossa siitää, että toinen tekee ahkerasti töitä, vaikka tosiasiassa paneskelee kaiken liikkuvan kanssa muualla.
Monesti sanotaan, että koulukiusaajat ovat usein olleet alunperin kiusattuja ja siirtävät näin opitun mallin eteenpäin. Tuolloin kyse on lapsista.
En olisi uskonut, että toiset naiset ovat usein petettyjä, jotka haluvat siirtää kokemansa pahan muille naisille, vähän niin kuin kostoksi. Aikuiset ihmiset! Mutta tämä siis taitaa olla totta. Halpamaista tehdä toiselle naiselle sen, minkä itse on kokenut aiemmin. Kehtaatko kertoa lapsillesi, minkälaisessa ihmissuhteessa elät? Arvostavatko he ratkaisuasi? Entä vanhempasi, ystäväsi, sukulaisesi? Saatko paljonkin arvostusta ja ihailua valinnastasi?
Vai olisiko niin, että tiedät tekeväsi väärin mutta ihan vain luonteesi empatiakyvyttömyyden ja piittaamattomuuden ja itsekeskeisyyden takia et välitä? Minä ensin, viis muista ja laitetaan paha kiertämään. Ehkäpä joku päivä tyttäresi saa lähettämäsi kostonkierteen kohdalleen. Ehkä häneltä sitten löytyy kanttia tajuta, mikä on oikein ja mikä väärin eikä selitellä jostain harmaan sävyistä, joista itse hyötyy, kun toista kusetetaan olan takaa.
Minusta ei koskaan pitänyt tulla toinen nainen, mutta nyt olen loukussa tähän suhteeseen
Täällä toinen "kamala ihminen". Mä vapaa, mies ei, mutta joutui lähtemään mökille perheensä kanssa. Tiedän tekeväni väärin, mutta silti harmittaa. Mäkin ajauduin, ei ollut tarkoitus.
En ole vapaa ja en pysty lopettamaan tätä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 02:34"]
En ole vapaa ja en pysty lopettamaan tätä.
[/quote]
Pystytpäs. Tuo on vain tekosyy, jonka varjolla jatkat samaa rataa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 02:24"]
Täällä toinen "kamala ihminen". Mä vapaa, mies ei, mutta joutui lähtemään mökille perheensä kanssa. Tiedän tekeväni väärin, mutta silti harmittaa. Mäkin ajauduin, ei ollut tarkoitus.
[/quote]
Jos ei ollut tarkoitus, niin sitten kannattaa korjata virheensä ja lopettaa suhde samantien. Jos oikeasti kadut, niin näytä se. Minä en ainakaan hyväksy tekoasi. Sinä et ole passiivinen uhri, vaan aktiivinen tekijä. Sinä päätät, jatkuuko suhde.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 02:24"]
[/quote]
Ai mies "joutui" lähtemään mökille?
Niin. Vaimolta salasuhde pidetään piilossa, koska hän merkitsee edes jotain. Toiselle naiselle on heti alkuun tehty selväksi, mikä hänen paikkansa on ravintoketjussa. Kuka tyhmä nainen lähtee tuohonkin mukaan? Beats me.
Niin se on. perheen kanssa vietetään aikaa, reikää käydään panemassa kun on tylsää.
Nää on aika ilkeitä vastauksia. Ehkä tosin totuuden siemen? Mulla oli toinen mies. Hän oli vapaa, mä varattu. Suhde oli luonnollisesti väärin, enkä puolustele itseäni ja tekoani, mutta kerron sen, miten pettäjänä asian koin.
Liitto oli jo entinen ennen kuin suhde alkoi. En olisi voinut olla toisen kanssa, jos olisin vielä kuvitellut mieheni kanssa jatkavani. Ikävöin toista, kun ei oltu yhdessä. Lasten seurasta toki nautin, eli perheaika oli lasten takia kuitenkin mukavaa. Kahdestaan en olisi mieheni kanssa halunnut olla.
Eron laitoin vireille 6kk suhteen alkamisesta. En eronnut toisen takia, enkä maalaillut meille pilvilinnoja. Enkä ikinä luvannut toiselle mitään! En halunnut pitää häntä ns. halpana, pettäjän lupauksissa roikkuvana. Sitä hän ei ollut. Kun ero oli selvä, kysyin, haluaako hän alkoittaa seurustelun kanssani. Halusi. Nyt ollaan oltu 5kk virallisesti yhdessä.
10, etkö uskalla elää yksin? Etkö uskaltanut jättää miestäsi ja vasta sitten tutustua tähän uuteen miestä? Etkö uskaltanut ottaa riskiä, että mies onkin ihan perseestä ja jäisit yksin? Hyi vittu. Ihme ripustautuja, kivireki.
Samalla tulee mies viettämään joulun, pääsiäisen, kesäloman, talviloman, lasten synttärit, vaimon synttärit, omat synttärit, äitienpäivän, isänpäivän ja ties mitkä muut päivät perheensä kanssa.
Eikö se kerro jotain?
Mitä sinä hänelle merkitset?
Ehkä jotain, joka tulee tämän perheen jälkeen tai ehkä olet vain sopivalla hetkellä olemassa ja voisit oikeasti olla kuka tahansa halukas.
Kukaan ei ajaudu mihinkään, koska jokaisella meistä on vapaa tahto tehdä, mitä haluaa. Sinä olet halunnut tämän aseman. Ihmettelen, miksi niin harvalla on kanttia todeta sille varatulle, että katsotaan asiaa sitten, kun olet eronnut. Eikö uskalleta luottaa toisen rakkauteen? Ei niin. Kun ei se toinen rakasta tarpeeksi jättääkseen. Siksi. Ja tämän takia pidän toisia naisia/miehiä säälittävinä ja itseään huijaavina reppanoina. Vakka kantensa valitsee.
Olen toinen nainen, mies mökillä vaimonsa kanssa. Tämä toimii minulle juuri näin. Minulla on omat lapset, enkä halua häntä lasteni isäksi. Olen eronnut lasteni isästä siksi, että hän löysi toisen naisen, halusi lähteä liitosta.
Ihmissuhteissa on niin paljon harmaan sävyjä, joita näköjään monet teistä eivät tiedä.