Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seuraa tinderissä

Vierailija
20.06.2014 |

Odotin paljon kun luin että tinderissä saa seuraa enemmän kuin tarpeeksi.. No olen nyt ollut viikon siellä eikä kukaan ole painanut kohdallani sydäntä. :/

Miksihän näin? Olen nätti nainen, joten tuskin ulkonäön vuoksi asia on näin.

En ole itse rohjennut vielä sydäntä painaa kenenkään kohdalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että ap on provo, mutta vastataan silti. Sinulle ei voi tulla "match:eja" ellet klikkaa myös muiden sydämiä. Ja jos klikkaat jonkun sellaisen henkilön sydäntä, joka on klikannut myös sinun, silloin tulee match ja voit aloittaa keskustelun hänen kanssaan.

Vierailija
2/7 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskiverto nainen joka on klikannut sydäntä vain narsisti bodareiden kohdalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sulle tule matcheja jos et ITSE paina sydäntä kenenkään kohdalla. Siihen se sovellus perustuu - kummankin osapuolen kiinnostukseen.

:D

Vierailija
4/7 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:49"]Ei kai sulle tule matcheja jos et ITSE paina sydäntä kenenkään kohdalla. Siihen se sovellus perustuu - kummankin osapuolen kiinnostukseen.

:D

[/quote]

Ei ollut provo tämä, nyt hävettää :D

Enkö nää siis sydämiä jos et itse paina sydäntä? Oonpa tyhmä, no kaikkea uutta oppi taas :)

Vierailija
5/7 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:41"]Oletko keskiverto nainen joka on klikannut sydäntä vain narsisti bodareiden kohdalla?

[/quote]

En pidä bodareista :)

Ap

Vierailija
6/7 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:41"]Oletko keskiverto nainen joka on klikannut sydäntä vain narsisti bodareiden kohdalla?

[/quote]

En pidä bodareista :)

Ap

Vierailija
7/7 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder pakottaa naiset klikkamaan miehiä eli lähettämään sen tärkeän vinkin että minua kannattaa yrittää.