Milloin AMK kutsut tulevat?
Ens viikolla pitäis olla pääsykoe, mutta ei oo kutsua tippunut. :(
Kommentit (15)
Mulle tuli liiketalouden pääsykoekutsu 9.5 oli lähetetty 5.5. Sosiaali- ja terveysalalle mulle tuli kutsu muistaakseni eilen.
eilen tuli sosiaali- ja terveysalalle
Pojalle tuli tekniikan alalle joskus heti vapun jälkeen. Mille alalle hait, haitko sellaiselle, johon kaikki kutsutaan? Varmista asia oppilaitoksesta, postikin voi hävittää kirjeitä.
Eilen tuli sosiaali- ja terveysala. Amk:n sivuilta näkee koska minkäkin koulutusalan tulee.
Mulla on huomenna jo pääsykokeet Oulun AMK ja kutsu tuli pari viikkoa sitten.
Ainakin Metropolian viestintätekniikkaan tuli jo aikaa sitten
Sosiaalialalle, netissä lukee että n. Viikkoa aikaisemmin pitäis tulla. Eli vielä on toivoa, että tänään tai huomenna tulee..:)
Ap
Sosionomin kutsu tippui itselleni viime perjantaina, Laurea siis kyseessä.
Tyttärelle tuli eilen kutsu, joka oli päivätty 9.5.2014. Viipynyt matkalla melkoisen tovin.
Jos ei kutsua kuulu, niin soita kyseiseen oppilaitokseen. Virheitä sattuu aina, ja Itellalaisten lakkoillessa postin kulkukin voi viivästyä. Ei siis kannata vain jäädä ihmettelemään ja jättää menemättä kokeeseen, vaan aina kannattaa kysyä.
Soita hakemaasi paikkaan (ekaan paikkaan) ja kysele. Posti hukkaa joskus kirjeitä ja sehän ois ikävää, jos sen kirjeen hukkumisen takia jättäisit menemättä kokeisiin.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:05"]
Soita hakemaasi paikkaan (ekaan paikkaan) ja kysele. Posti hukkaa joskus kirjeitä ja sehän ois ikävää, jos sen kirjeen hukkumisen takia jättäisit menemättä kokeisiin.
[/quote]
Eivätkö yleisesti tule sähköpostiin? Itsellenikään ei vielä etanapostilla ole tullut, mutta e-mailiin kutsu tuli jo viime viikolla.
Mulle tuli tänään Oulun AMK.