Lue keskustelun säännöt.
G: Paljonko sinulla on säästössä?
20.06.2014 |
Itse laitan joka kuukausi 800 euroa palkasta rahastoihin. Nyt on jo yhteensä 65000 euroa tuottamassa lisää rahaa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:20"]
Te, joilla säästöjä/sijoituksia yli 30 000€, säästättekö edelleen mahdollisimman paljon lisää vai käytättekö rahaa mihinkään "turhaan" ( matkat, harrastukset, palvelut tms) ?
[/quote]
Hmm. tuo turha on niin vaikea määritellä. En pidä matkustamisesta enkä siis matkusta. Harrastan sijoittamista, joten minun harrastukset eivät yleensä vie rahaa vaan ennemmin tuovat. Lapsien harrastuksista ja kulttuurista maksan taas mielelläni paljon. Palveluista maksan mielelläni eli jos pitää käyttää lakimiestä, lääkäriä, terapeuttia, parturia tms. Maksan mielelläni myös hyvästä ruuasta, sekä raaka-aineista että ulkonasyömisestä. Jokaisella ihmisellä lienee omat arvomaailmansa, jonka mukaan rahaa käyttää. Me emme asu omassa asunnossa vaan mieluummin vuokralla ja sijoitamme sitten rahojamme.