Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pahalla päällä

Vierailija
15.07.2014 |

Jos joku vittuilee teille jossain ketjussa, se saatan olla minä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiukuttaa?

Vierailija
2/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:48"]

Mikä kiukuttaa?

[/quote]

 

Nää on varmaan jotain vauvahormoneja. Mulla on melko pieni vauva. Lisäksi oon vähän väsynyt, meillä on käynyt tosi paljon vieraita, mikä sinällään on kivaa, mutta kun on talo täynnä vieraita ja isompi määrä lapsia, tulee ehkä vähän sellainen hektinen olo. Lisäksi mulla on pari laskua maksamatta, eikä oikein tarpeeksi rahaa...

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Yritä rentoutua ja levätä. Kiukuttelu vaan lisää pahaa mieltä.

Vierailija
4/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:58"]

No voi. Yritä rentoutua ja levätä. Kiukuttelu vaan lisää pahaa mieltä.

[/quote]

 

 

Niin lisää! Mutta kun eteen tulee jatkuvasti kaikkia vitutuksen aiheita, mm. kiukutteleva esikoinen, joka on tainnut kärsiä isosta vierasmäärästä hänkin... Kun mies nyt tulee tuolta esikoista nukuttamasta, niin voitais istua rauhassa ja katsoa jotain tv-sarjaa.

 

Kiitos empaattisesta suhtautumisesta!

 

Ap

Vierailija
5/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi huono sanomaan, ettei saa tulla käymään. Yhdelle kaverille sentään sain sanottua, ettei nyt voi tulla yöksi, kun yövieraita on jo käynyt monet. Meillä käy tavallisena kesänäkin tosi paljon vieraita, mutta nyt kaikki haluaa lisäksi tulla katsomaan vauvaa, mikä on sinällään kivaa, mutta AAARGH silti.

 

Ap

Vierailija
6/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kävelylle! Se vie kiukun pois. Raitis ilma tekee hyvää ja mieli virkistyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:06"]

Lähde kävelylle! Se vie kiukun pois. Raitis ilma tekee hyvää ja mieli virkistyy. 

[/quote]

 

Me oltiin jo tuossa koko perheen voimin pienellä kävelyllä, kunnes alkoi taas sataa. Nyt en ehkä ehdi enää mennä, vauva alkaa kohta tankkaamaan iltaruokaansa, ja pitäis vielä ehtiä käymään suihkussa. Mutta joo, se kyllä tekis ihan hyvää.

 

Ap

Vierailija
8/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa rauhoittaa synnyttänyttä naista.

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:11"]

En osaa rauhoittaa synnyttänyttä naista.

-Mies 29v-

[/quote]

 

 

...okei...

 

Ap

Vierailija
10/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:47"]Jos joku vittuilee teille jossain ketjussa, se saatan olla minä.

[/quote]

Ihanaa että jotakuta muutakin kiukuttaa!! Minulla myös pieni 3kk vauva:). Kiukuttaa ja ärsyttää kaikki mahdollinen. Vauvahormoonien piikkiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:47"]Jos joku vittuilee teille jossain ketjussa, se saatan olla minä.

[/quote]

 

Ihanaa että jotakuta muutakin kiukuttaa!! Minulla myös pieni 3kk vauva:). Kiukuttaa ja ärsyttää kaikki mahdollinen. Vauvahormoonien piikkiin :D

[/quote]

 

 

Mulla on alle kuukauden ikäinen. En normaalisti ärsyynny helposti, mutta nyt kiukuttaa tosi pienetkin asiat.

 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi