Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen aloite

Vierailija
24.06.2021 |

Toisen ketjun innoittamana, onko palstalaisilla kokemusta siitä, että miehet käyttäytyisivät suhteessa useammin ylimielisesti ja jopa ilkeästi naista kohtaan, jos suhde on alkanut naisen aloitteesta verrattuna sellaisiin suhteisiin, jotka ovat käynnistyneet miehen aloitteesta? Kannattaako naisen ylipäätään ikinä tehdä aloitetta tai olla jollain tavalla aktiivinen suhteen käynnistämisessä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on varmaan suurin osa sellasta kummelin Satu ja Tuija porukkaa. Ulkonäkökin vissiin aika lähelle.

No, sillä toisella oli ainakin isot tissit, ja sehän on kuitenkin se tärkein asia naisessa.

Vierailija
22/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein miehenä aloitteen. Muuta liikkumatilaapa tässä suhteessa ei ole sitten ollutkaan...

Jos perusluonne pirttihirmuus on päsmäröivä, miksei sitä aloitettakin voi tehä? Avoimin kortein omana itsenä alusta saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kokemuksen perusteella ei varmaan voi yleistää, mutta ainoa mies, jolle olen tehnyt aloitteen tai ainakin ollut aktiivinen asioiden edistämisessä, paljastui passiiviseksi vetelykseksi. Minkään eteen ei ollut valmis näkemään mitään vaivaa. Ikävämpänä piirteenä oli vielä se, että hänellä oli ajoittain myös tapana huomautella kaikenlaista mun ulkonäöstä, vaikka toisaalta myös kehuikin. Ennen pitkää kyllästyin tähän asetelmaan ja lakkasin itsekin näkemästä yhtään vaivaa hänen takiaan, ja siihenhän homma sitten kuivuikin. Luule, että naisen ei todella kannata tehdä aloitetta, koska silloin mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut tekemään aloitetta, on passiivinen luonteeltaan ja alkaa helposti pitämään naista itsestään selvyytenä kun ei ole joutunut missään vaiheessa näkemään mitään vaivaa naisen takia.

Oliko mies sitten parisuhteen ulkopuolella kovin aloitteellinen ja yritteliäs? Itse en koskaan lähesty naisia, mutta työ- ja opiskeluelämässä mulla on kaikenlaisia juttuja meneillään jatkuvasti.

Vierailija
24/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi elämä sentään. Millaisissa suhteissa te oikein elätte, kun pitää kaikenmaailman lähestymiskoreografioita suunnitella ja miettiä onko helppo vai eikö ole ja kuka jahtaa ja ketä? Ihan vinkkinä vaan, sillon kun tapaa sen oikean, jonka kanssa suhde kannattaa, kumpikaan ei pelaa pelejä. Ei niin minkäänlaisia. Ihan sama kumpi tekee aloitteen, kun se tunne tulee, että tässä se nyt on se mulle oikea, sitten sitä kohti mennään. Ei tule mieleenkään, ettei menisi. Ja sitten kun se suhde on aloitettu, sen jälkeenkään ei  pelata pelejä. Kumpikaan ei yritä toisen niskan päälle ja miksi yrittäisikään, kun välittäminen toisesta on aitoa...

Vierailija
25/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa tehdä aloite! Pahinta mitä voi tapahtua on, että saat tietää, ettei mistä kiinnosta hevon vittuakaan. Eipä tarvitse sitten vuosikausia kantaa kynttilää miehelle, joka kyntää muita vakoja.

Vierailija
26/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa tehdä aloite! Pahinta mitä voi tapahtua on, että saat tietää, ettei mistä kiinnosta hevon vittuakaan. Eipä tarvitse sitten vuosikausia kantaa kynttilää miehelle, joka kyntää muita vakoja.

No tää on kyllä totta. :D

Ainakin osittain. Voi myös käydä niin, että onnistuu päätymään puolivillaiseen suhteeseen, johon mies lapatossuna jostain syystä myöntyy. Ehkä, koska on imarreltu saamastaan huomiosta. Ei tee kuitenkaan omalle itsetunnolle hyvää sellainen suhde.

Vierailija
27/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, oon tehnyt aloitteen ja on todellakin kohdeltu itsestäänselvyytenä. Vihjailtu, miten olisi kauniimpiakin naisia, oltu itsekkäitä sängyssä, mun toivomuksiin ei reagoida, haukuttu ulkonäköä naureskellen, muka vitsinä. En tee enää aloitteita miehille.

Vierailija
28/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta, oon tehnyt aloitteen ja on todellakin kohdeltu itsestäänselvyytenä. Vihjailtu, miten olisi kauniimpiakin naisia, oltu itsekkäitä sängyssä, mun toivomuksiin ei reagoida, haukuttu ulkonäköä naureskellen, muka vitsinä. En tee enää aloitteita miehille.

Oon siis tehnyt useammankin aloitteen. Niissä suhteissa mut on jätetty kaiken ilkeilyn lisäksi.

Vierailija
29/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti mies epätoivoissaan näyttää vihreää valoa, muttei ole suhteessa tosissaan, kunhan vaan on joku. Ei siksi jaksa panostaa suhteeseen. Tämäntyyppisiä skenaarioita on paljon.

Vierailija
30/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettymyksiä seuraa ja uskon menettämistä koko asiaan.

Vierailija
31/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon siis tehnyt useammankin aloitteen. Niissä suhteissa mut on jätetty kaiken ilkeilyn lisäksi.

Näissä yhdistävänä tekijä on ollut sinun valinta kenelle miehelle teet aloitteen. Kuitenkin tiedät, että iso osa miehistä on ihan fiksuja ja asiallisesti käyttäytyviä. 

Vierailija
32/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Nää miehet on jokainen myös pettänyt niiden kauniimpien naisten kanssa. Never again.

Vierailija
33/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan miehet ovat yleensä laiskoja jos nainen tekee aloitteen. Ovat paljon aktiivisempia, jos nainen antaa tehdä aloitteen.

En enää ikinä tee aloitetta. Voin kyllä joo hymyillä yms. antaa merkkiä siitä, että olen avoin aloitteelle. Mutta en ikinä, ikinä enää ole se, joka ensimmäisenä lähestyy toista. En vaan voi sietää passiivisuutta miehissä. 

Noin monta tykkäystä.

Ei ihme että miehet ymmärtävät väärin kun vaikka kassaneiti hymyilee.

Vierailija
34/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan miehet ovat yleensä laiskoja jos nainen tekee aloitteen. Ovat paljon aktiivisempia, jos nainen antaa tehdä aloitteen.

En enää ikinä tee aloitetta. Voin kyllä joo hymyillä yms. antaa merkkiä siitä, että olen avoin aloitteelle. Mutta en ikinä, ikinä enää ole se, joka ensimmäisenä lähestyy toista. En vaan voi sietää passiivisuutta miehissä. 

Noin monta tykkäystä.

Ei ihme että miehet ymmärtävät väärin kun vaikka kassaneiti hymyilee.

Hymyilyn konteksti täytyy myös ymmärtää, hymyily ei aina merkitse seksuaalista kiinnostusta. Jos ihmisen työ on esim. olla kaupan kassalla ja hymyillä asiakkaille, se ei tarkoita, että hän olisi kiinnostunut asiakkaistaan. Kyseessä työ. Mutta bur gereille tämä taitaa olla liian monimutkainen kuvio.

Vierailija
35/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on toisinkin päin. Mitä siinä itket?

Vierailija
36/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein aloitteen, mutta sen jälkeen mies otti heti ns vetovastuun. Hän esim soitti aina, minä en koskaan, ja on edelleen se, joka tekee romanttisia tekoja, minä jopa unohdin hänen syntymäpäivänsä. Eli en allekirjoita aloitusta ollenkaan.

Vierailija
37/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että tuo k-pää olisi ollut ihan yhtä huono seurustelukumppani sellaisellekin naiselle, jolle hän olisi tehnyt aloitteen.

Ehkä syy-seuraussuhde on se, että mies oli poikkeuksellisen komea ja siksi täynnä itseään, ja siksi sinäkin teit sen aloitteen hänelle.

Vierailija
38/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen ohi aiheen, mutta ’annoin’ eksälleni ensimmäisillä treffeillä, aivan kuten hänkin minulle.

Sen hän kuitenkin joka riidan tulle nosti esiin, kuinka olen niin lumppu kun kerran hänellekin heti annoin.

Hyi mikä tyyppi !

Vierailija
39/44 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että tuo k-pää olisi ollut ihan yhtä huono seurustelukumppani sellaisellekin naiselle, jolle hän olisi tehnyt aloitteen.

Ehkä syy-seuraussuhde on se, että mies oli poikkeuksellisen komea ja siksi täynnä itseään, ja siksi sinäkin teit sen aloitteen hänelle.

Ei ollut mielestäni edes komea, peniskin pieni ja paljastui, miten itsekeskeinen silti oli. Joku muu viehätti, nykyään ihmettelen, mitä oikein hänessä näin.

Vierailija
40/44 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita. Joka kerta kun olen tehnyt niin siitä on seurannut katastrofi. Mies on ollut muutenkin perässä veettävä. Yleensä näillä on emännän paikka avoinna, odotetaan tosielämän Justiinaa laittamaan elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi