Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joiltain ihmisiltä puuttuu myötätunto?

Vierailija
20.06.2014 |

Voiko johtua kasvatuksesta?

Geeneistä?

Eli mistä johtuu että jotkut kykenevät murhaamaan jopa useamman kerran? Käyttämään lapsia hyväksi? Miksi heiltä puuttuu kyky asettua toisen asemaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä virallisesti, mutta mua on kohdeltu varhaislapsuudesta asti todella huonosti, hakattu kuin vierasta sikaa, nöyryytetty ja yleisesti alistettu ja haukuttu. En tiedä, olenko itse kusipää vai nämä vauriot aiheuttaneet kusipäitä. Kas, siinäpä pulmaa..

Vierailija
2/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti varhaislapsuudessa laiminlyöty lapsi ei kykene myötätuntoon. Samoin, jos on aina saanut tahtonsa periksi, eikä osaa kunnioittaa auktoriteetteja eli ketään muuta. Narsismia, psykopatiaa...

Vierailija
4/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kaikista huonosti kohdelluista pahoja tule.

Vierailija
5/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:47"]

Mutta ei kaikista huonosti kohdelluista pahoja tule.

[/quote]

 

Ei tule ei, mutta siellä taustalla kummittelee alati ajatus, mitä jos

Vierailija
6/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista myötätuntoa tarkoitat? Jos suurin osa ihmisistä kitisee säästä tai kateudesta, en tuhlaa myötätuntoa heihin. En myöskään jää voivottelemaan paskaa juttua vaan yritän keksiä hänelle toimivia ratkaisuja. Ja miten kukaan voi ikinä muka tuntea samanlailla kuin joku muu, on ylimielistä edes kuvitella niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän