Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä siskolle, joka haluaa puuttua asioihini?

Vierailija
20.06.2014 |

Olen naimisissa ja minulla on kolme lasta. Välillä viikonloppuisin haluan vähän irrotella, ja mies pitää silloin lapsista huolen. Siskoni on puuttunut asioihini aina, mutta varsinkin nyt viimeisen vuoden aikana tämä on lähtenyt käsistä.

Hän soittelee puhelimeen yhtenään, enkä aina viitsi vastata, koska hän aina vain yrittää määräillän, miten minun pitäisi elää ja missä seurassa liikkua. Äidilläkin on nykyään kamala stressi siskon takia, kun sisko on saanut hänetkin aivan vainoharhaiseksi.

Olen nyt tänään perjantaina ollut muutaman tunnin tavoittamattomissa, ja sisko on todennäköisesti jo aivan hermoraunioina, kun en ole vastannut puhelimeen. Pelkään, että hän haluaa toimittaa minut johonkin pakkohoitoon, koska on aivan vainoharhainen. Minulla oli aiemmin masennusta ja siihen lääkitys, minkä takia sisko luulee, että en pysty huolehtimaan omista asioistani. Työni olen kuitenkin aina pystynyt hoitamaan, ja työpaikalla tiedetään, että siskoni on hyvin rasittava tapaus.

Ikää minulla on jo yli 40v, joten luulisi kaikkien tajuavan, että osaan jo huolehtia omista asioistani. Siskollakin on jo sen verran ikää, ettei todellakaan voi minkään nuoruuden piikkiin pistää sähläyksiään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan