Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 20-vuotiaat, miten vietätte juhannusta?

Vierailija
20.06.2014 |

Tunnen itseni vähän oudoksi kun en ole rellestämässä jossain festareilla tai isoissa mökkibileissä :D

Tulin juuri saunasta ja otin yhden siiderin. Pian grillaan perheen kanssa ja sitten piipahdamme sukulaisten mökillä missä on serkkumme ja pieniä lapsia. Sen jälkeen menen pikkusiskon kanssa poimimaan kukkia :D käyn ehkä iltakahvilla vielä mummon luona, sitten noin klo 22 ajattelin tulla jo kotiin lukemaan hyvää kirjaa ja ehkä katson vielä elokuvan :) aamulla nukun niin pitkään kun nukuttaa!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin pyörähtämässä tivolissa ja kohta lähdetään paistamaan makkaraa avokin kanssa. Alkoholia ei nautita.

N23 ja M25

Vierailija
42/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona miehen ja 1v tytön kanssa, grillaillaan ja kavereita käy :) n24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin koneella minäkin. Lauantaina menen vanhempien luokse mökille. Sama kaava on jatkunut jo monena vuonna. Ei minua sinällään yksinolo haittaa, kun ei ole poikakaveria tai läheisiä kavereita, niin mieluummin olen yksin kuin tuppaudun väkisin sellaiseen seuraan, jossa en oikeasti viihdy kunnolla.

Vierailija
44/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (asun) kotona perheen kanssa. Istun huoneessani tietokoneella ja syön suklaata. Sama juttu joka päivä.

Olen 22v enkä olisi uskonut elämäni menevän tähän pisteeseen mutta niin, tää on vain väliaikaista ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä