Noin 20-vuotiaat, miten vietätte juhannusta?
Tunnen itseni vähän oudoksi kun en ole rellestämässä jossain festareilla tai isoissa mökkibileissä :D
Tulin juuri saunasta ja otin yhden siiderin. Pian grillaan perheen kanssa ja sitten piipahdamme sukulaisten mökillä missä on serkkumme ja pieniä lapsia. Sen jälkeen menen pikkusiskon kanssa poimimaan kukkia :D käyn ehkä iltakahvilla vielä mummon luona, sitten noin klo 22 ajattelin tulla jo kotiin lukemaan hyvää kirjaa ja ehkä katson vielä elokuvan :) aamulla nukun niin pitkään kun nukuttaa!
Kommentit (44)
Juuri sain lapset nukkumaan. Nyt miehen kanssa istutaan rauhassa, ja juodaan kahvit. Ehkä voisi myös syödä jotain hyvää :D
T. 24v
Kotona, katsomassa True Bloodin kaksi viimeisintä tuotankotautta.
Kotona 2vuotiaan lapsen kanssa, hän kylläkin jo nukkumassa. Olen raskaana ihan viimeisillään, olot on sen mukaiset että vauva voisi syntyä ihan pian, supistelee välillä kovasti. Mies lähti juuri yöksi töihin, tulee aamulla kotia jonka jälkeen nukkuu ja päivällä grillaamme. Nyt kolmas vuosi kun emme vietä juhannusta perinteisellä suomalaisella tavalla "vedetään kännit" ihanaa! mukavaa juhannusta kaikille, niin niille jotka juhlivat kuin myös niille jotka ovat rauhallisesti kotona =)
Avomiehen synttareita kotioloissa vietetaan! Kutsuin muutaman miehen kaverin piipahtamaan, pelattiin tuossa lautapelia ja kohta pitaisi toisen satsin saapua jo, kun eivat aikaisemmin paasseet. Rellestaminen kun ei kumpaakaan innosta, ja huomenna olen itsekin joka tapauksessa toissa.
Käytiin avomieheni kanssa vanhempieni luona grillaamassa ja pyörtähtämässä kaverini luona. Nyt katsotaan Frendejä ja juodaan parit lonkerot kotisohvalla. :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:19"]
Käytiin avomieheni kanssa vanhempieni luona grillaamassa ja pyörtähtämässä kaverini luona. Nyt katsotaan Frendejä ja juodaan parit lonkerot kotisohvalla. :)
[/quote]
T. N22
Tehtiin ruokaa avokkini ja yhteisen ystävämme (alunperin hänen) kanssa. Nyt juodaan valkkaria ja katsotaan futista. Olen 22 v.
Meillä on bileet kunnon porukalla mökillä:) itse ei juo, mutta tanssitaan, pelataan lautapelejä yms
Etsiskelen kaupungilla miehiä joille jaan käytettyä looraani.
T: Niina
Olin töissä ja sen jälkeen grillaamassa kavereiden kanssa. Pari ruokajuomaa otin ja söin hyvin. Kohta menen nukkumaan. :) En ole ikinä viettänyt rellestysjuhannusta.
Yhdeksään asti olen töissä:D t20v
Tulin äsken töistä, nyt vähän lepään sohvalla. Appivanhemmat on laittaneet ruokaa ja saunan mutta en tiedä jaksanko mennä. Kohta olisi varmaan tarkoitus lähteä perinteisesti veneellä paikalliselle tanssilavalle. Muutaman taidan ottaa tänään jos jaksan, huomenna taas töihin.
Kotona siivoten, mies on töissä. Huomenna syödään uusia perunoita ja silliä, alkoholia tuskin otetaan kun miehellä on sunnuntaikin töitä. Nainen 22v.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:31"]Tulin äsken töistä, nyt vähän lepään sohvalla. Appivanhemmat on laittaneet ruokaa ja saunan mutta en tiedä jaksanko mennä. Kohta olisi varmaan tarkoitus lähteä perinteisesti veneellä paikalliselle tanssilavalle. Muutaman taidan ottaa tänään jos jaksan, huomenna taas töihin.
[/quote]
Ja olen siis 19v :)
Poikaystävän isän tykönä. Jos ei mentäisi sinne niin menisin mökille isovanhempieni, vanhempieni ja tätini kanssa.
Grillailtiin kavereiden kanssa ja nyt möllötän yksin sohvalla
Anopin luona grillaamassa ja nyt kotiin, jotta lapsi pääsee nukkumaan. Viides jussi selvänä.
20v.
Oon vanhempian luona ja ilmeisesti grillataan tänään. Enimmäkseen oon tosin roikkunu koneella... Huoh.
terveisin
23v.
Istun yksin tietokoneella kotonani. Kuten myös jouluna, vappuna, uutenavuonna ja pääsiäisenä.
Kavereiden kanssa mökillä ja ajattelin ryypätä aivoni pellolle.
23v.