Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 20-vuotiaat, miten vietätte juhannusta?

Vierailija
20.06.2014 |

Tunnen itseni vähän oudoksi kun en ole rellestämässä jossain festareilla tai isoissa mökkibileissä :D

Tulin juuri saunasta ja otin yhden siiderin. Pian grillaan perheen kanssa ja sitten piipahdamme sukulaisten mökillä missä on serkkumme ja pieniä lapsia. Sen jälkeen menen pikkusiskon kanssa poimimaan kukkia :D käyn ehkä iltakahvilla vielä mummon luona, sitten noin klo 22 ajattelin tulla jo kotiin lukemaan hyvää kirjaa ja ehkä katson vielä elokuvan :) aamulla nukun niin pitkään kun nukuttaa!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona rentoutuen. Ehkä välillä käyn kävelemässä luonnon keskellä. Nainen 22v.

Vierailija
2/44 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin uimarannalla pikkutyttöjä katselemassa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen baarissa kaverin kanssa. Tänään käytiin sanan kaverin kanssa syömässä ja kävelyllä, loppuillan taidankin olla vain yksin kotona tai käyn vanhempien luona grillaamassa.

Vierailija
4/44 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheeni mökillä kahdestaan isäni kanssa. Myös äitini oli täällä vielä eiliseen iltaan asti mutta joutui lähtemään kaupunkiin työmatkan vuoksi. Tänään olen tehnyt täällä mökillä suursiivouksen ja katsellut Netflixistä sarjoja, ja illemmalla olisi vuorossa saunomista ja hyvää ruokaa. Eniten yritän vain nauttia luonnon hiljaisuudesta stressaavan kevään ja alkukesän jälkeen. - N24

Vierailija
5/44 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sukulaisten kanssa eilisen, grillattiin ja juotiin hyvin. Tänään/nyt kotona cokiksen kanssa tuijotan netflixiä. Myöhemmin grillailen vanhempieni kanssa ja käyn saunassa. Pari kylmää siideriä sen jälkeen.

N21

Vierailija
6/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona, mies lähti kavereidensa kanssa mökille. Jäin kotiin, koska huomenna on aamuvuoro. Syön hyvin ja katson hyviä ohjelmia telkkarista ja ajoissa nukkumaan.

Vierailija
7/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme hyvää ruokaa ja pelaamme kohta yhdessä koko illan.

T: 20v & 22v

Vierailija
8/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
9/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme hyvää ruokaa ja kunhan vauva nukahtaa, nykäistään sipsit ja kokikset esille. Tarkoituksena katsoa pari kauhuleffaa.

N&M 22

Vierailija
10/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan kuuloiseltahan se sun juhannus kuulostaa. :)

Mä kävin vikan juhannusfestarini 20 vuotiaana Mustikkamaalla. Eppu Normaali esiintyi siellä silloin viimeistä kertaa ja pakkohan se oli mennä. Se oli vinkeä reissu, ehkä parhaat festarimuistot. En tykkää festareista. Jos haluaa, niin sinne pääsee myöhemminkin.

Rouva 42 v piipahti nuorison parissa.

Vierailija
11/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään rauhaisaa perheiltaa mieheni ja poikani 1,5kk kanssa. T.23v.

Vierailija
12/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänään vanhempieni luota ja tämän päivän olen viettänyt poikaystäväni kanssa. Kävimme lenkillä, nyt hyvää ruokaa ja pian saunaan. Poikakaveri menee yöksi töihin, joten yö menee yksin. Huomenna menemme kavereiden kanssa mökille. Ei huvita yhtään, mutta en halua jäädä yksin kotiinkaan!

Vierailija
13/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun täällä yksiössäni koneella, laitoin hyvää ruokaa siiderin kaveriksi ja kohta teen jotain kivaa. Poikaystävä asuu eri paikkakunnalla, ja hän tahtoi viettää juhannuksen kavereidensa kanssa joiden seurasta en oikein välitä joten jäin kotiin. Vähän masentaa, mutta olen toisaalta tottunut yksinoloon kun kaikki omat ystävätkin asuvat kaukana.

Vierailija
14/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt 4 koneellista pyykkiä, siivonnut ja nyt istun Netflixin parissa loppuviikonlopun. Kaikki kaverit on jossain, samoin poikaystävä, mutta mä oon ihan tyytyväinen näin, koska oon ihan tarpeeks monta juhannusta ollut kännissä. Nyt harmittaa vaan että Dr. Pepper loppuu ihan just eikä oo mitään kauppaa lähellä. /22v.

Vierailija
15/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kävi appivanhemmat päivällä kylässä ja nyt sain juuri 1v yöunille :) kohta itsekin painun nukkumaan kun ei raskaana jaksa valvoa :) aviomies hengailee mun veljen kanssa joka tuli yökylään! Ollaan grillattu ja sellaista eli oikein mukava päivä ollut! :)

23v

Vierailija
16/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon just Netflixiä, kohta meinasin tehdä jotain pastaruokaa ja ehkä ottaa kuoharia, olen siis yksin. Jos energiaa riittää meen vaihtaa ketjut fillariin ja ehkä nopeelle lenkillekin jos kuoharit jää juomatta. Ootan ens viikonlopun mökkisaunaa ja sitä että pääsee landelle<3 Töitä huomenna, kämppiskin lähti niin olen ylhäisessä yksinäisyydessäni :D

N22

Vierailija
17/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pahaa tekee kun kaikki jossain kännäämäs....mutta sis huomenna varmaan meen jonnekkin juomaan, nyt istun vaan koneellla enkä ota mitään alkoholia, ihan normaali päivä.

Vierailija
18/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan retropelejä, syön piirakkaa ja muita juttuja, käyn pyöräilemässä, masturboin. Nyt katson luentoa verenpaineesta.

-Mies 29v-

Vierailija
19/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskina olen kavereille. Eka mökille saunomaan ja sitten baariin

20v.

Vierailija
20/44 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskellaan reilun 10 hengen kaveriporukassa, jutellaan ja pelataan lautapelejä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme