Tuttavilla EI OLE KUOHUVIINILASEJA OLLENKAAN!
Juotiin kuoharit viinilaseista... empä ole ennen moiseen törmännyt että jollain ei ole shamppanjalaseja ollenkaan.
Kommentit (95)
meidän perhetuttujen mies piti lasia kiinni maljaosasta. hehe voiko nolompaa olla.
meidän perhetuttujen mies piti lasia kiinni maljaosasta. hehe voiko nolompaa olla.
Et ole varmasti juurikaan kyläillyt ihmisten luona?
Hui, ei ole mullakaan. Eikä tule. Tosin mulla on itse asiassa vain yksi kuppi, sekään ei ole lasia.
Meillä ei ole edes viinilaseja!
Juon viinini tuommoisesta puolen litran tuopista, kuten olusenikin.
Ei ole meilläkään! On vain 8 kpl valkoviinilasia ja 8kpl punaviinilaseja, mutta ei kuohuviinilaseja ollenkaan!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:50"]
Elämäsi varmaan murenee kun kuulet että meillä juodaan maito, vesi, kokikset ja VIINI samoista laseista!
[/quote]
Sama, tosin en juo maitoa enkä alkoholia, mutta noin muuten kylmät juotavat menee samoista laseista. Tee menee sitten teekupeista. Ap murenee varmasti entisestään kun kuulee etten juo kahvia ja vieraillekaan en sitä tarjoa (minulla ei edes ole kahvinkeitintä).
Miksi niitä laseja pitäisi ostaa, jos ei koskaan juo kuoharia/sampanjaa? Vai pitäsikö ostaa varalta, jos joskus jonakin päivänä joku vieras juo kuoharia?
Olen kyllä samaa mieltä ap:n kanssa. Mutta olenkin niuho ja perfektionisti. Meiltä löytyy joka juomalle omat lasinsa.
Kyllä juhlatilanteita varten luulisi joka kodissa olevan kuoharilasit. Niitä saa ihan halvalla marketeista jos ei halua sen enempää panosta.
Ap
Kristalliset viinilasit on käytännöllisimmät. Tarjoan itse niistä viinin, kuohuviinin, shamppanjan sekä myös siiderin. Olut meillä tarjotaan tölkistä :)
Kaapin perällä on kuohuviinilaseja 18 kpl mutta niitä ei käytetä kuin isoissa juhlissa -siitä pikkulirusta 1,5 dl tulee vain vihaiseksi. Seuraavat lienee rippijuhlat, niihinkin vielä useampi vuosi.
Samasta syystä meillä ei käytetä kahvikuppeja. Mukeihin mahtuu.
Minä en kyllä suostunut juomaan kuoharia viinilasista, vaan olisin lähtenyt pois paikalta, enkä olisi tavannut moisia ihmisiä enää koskaan.
Eh, meillä ei ole edes niitä viinilaseja.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:58"]
Kyllä juhlatilanteita varten luulisi joka kodissa olevan kuoharilasit. Niitä saa ihan halvalla marketeista jos ei halua sen enempää panosta.
Ap
[/quote]
Mitä helvatun juhlatilanteita varten? Jos ei pidä juhlia tai jos pitää ja ei juoda kuoharia, ootko koskaan kuullut moisesta? Juodaankin ihan jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:49"]
Juotiin kuoharit viinilaseista... empä ole ennen moiseen törmännyt että jollain ei ole shamppanjalaseja ollenkaan.
[/quote]
Eiihhhh!!!? Ja sinä menit juomaan semmoisesta viinilasista? Olisit kieltäytynyt, sinulla on siihen täysi oikeus! Ymmärrätkö ollenkaan tekosi seurauksia itsellesi? Erittäin traumatisoivaa tuommoinen on, rupeat myöhemmin oireilemaan. Tulee nukkumisvaikeuksia, keskittyminen työssä herpaantuu ja kaikkea. Voi, voi!
No vaikka synttärit, äitienpäivä, joulu, juhannus, uusi vuosi ja mitä näitä muita nyt onkaan mitä yleensä juhlitaan :)
Ap
No voi kauheata sentään. Meillä on laseja joka lähtöön, mutta ikinä ei olla juotu alkoholia. Lahjaksi on saatu kaikkea turhaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:49"]Juotiin kuoharit viinilaseista... empä ole ennen moiseen törmännyt että jollain ei ole shamppanjalaseja ollenkaan.
[/quote]
Kuohuviinit? Tarkoitatko ettei niillä raukoilla ollut oikeaa shampanjaa?
Jessus, jätä ne siat!