Tavaran paljous!
Ollaan asuttu mieheni kanssa nyt 4 vuotta yhdessä ja muutettiin nyt omakotilaosta kerrostaloon ja neliöt pieneni todella paljon, varasto tilaakaan ei oikeastaan ole. Meillä mies koko ajan huomauttaa minun tavaroiden paljoudesta ja tiedän, että tavaraa on paljon.
Kysynkin nyt täältä neuvoja, että mitä tehdä kun on tavaraa jota ei ehkä halua esille, eli olisi varastossa jatkuvasti, mutta joissa on muistoja?
Olen jo niin monesti ajatellut, että myyn omat tavrat kokonaisuudessaan pois tai vien kirpputorille, niin ei tarvitsisi aina mainita asiasta, mutta ei mieli anna periksi.
Kommentit (5)
Oletko hamstraaja. Heitä kama vaan menemään, onhan ne muistot sulla mielessä, tulee hyvä kevyt olo.
Mikäli tavarasi ovat tärkeitä, mutta ei niin jokapäiväisiä tarpeellisia, niin hommatkaa varasto niille. Varastoja voi sekä vuokrata että ostaa. Mä ostin muutama vuosi sitten varaston, kun ollaan vähennetty asumapinta-alaamme muutamassa vuodessa 105 m2 ja varastojen määrä väheni samalla 4 -> 1. Nyt on siis 2 varastoa ja tuntuu, että tämä tavarapaljous on jotenkin hallinnassa.
Muistot on sun päässä, ei siinä nallessa tai villapaidassa. Säilytä vain aivan kallisarvoisimmat, ja ota lopuista vaikka kuva muistoksi. Ymmärrän miestäsi, itse en halua säilyttää mitään sellaista tavaraa mitä en käytä. Eikä niistäkään oikeasti tarvitsisi kuin osan.
Täällä on hyvä, pitkä ketju aiheesta. Haepa vaikka sanalla tavarapaljous.