Suomikysely, paikkakunnat joilla olet viettänyt vähintään yhden yön?
Eli otsikossa kysymys. Voit täydentää myöhemmin, jos tulee mieleen. Laita paikkakunta, voit laittaa myös entisen paikkakunnan, joka on liitetty johonkin, tai jos olet käynyt suurehkossa kylässä, josta et ole varma, onko se kunta vai kylä, laita vaan sekin. Eli paikkakunnat ja paikat, joissa olet elämäsi aikana ollut vähintään yhden yön niin, että muistat asiasta jotain. Jätä siis pois ihan vauvana käymäsi, poikkeuksena jos olet lapsena asunut jossain pitempään, vaikka et muista oikein asiaa sitten voit laittaa sen. Jos joku nyt haluaa kysyä, että voiko laittaa sellaisen, missä on ollut koko päivän, mutta ei yötä, voi senkin laittaa. Kunhan sinulla on paikkakunnasta jotain muistoja, eli ei pelkkää kahvilla piipahtamista.
Kommentit (128)
Turku, Raisio, Tampere, Helsinki, Espoo, Kalajoki, Oulu, Kempele, Rovaniemi, Kemijärvi, Salla.
Tampere, Turku, Helsinki, Vantaa, Kangasala, Alavus, Kalajoki, Keuruu, Vuokatti, Kuusamo, Isokyrö, Kiuruvesi, Lavia, Kokemäki, Vilppula, Niinisalo, Ikaalinen, Jämsä, Keikyä
Helsinki, Tampere, Kuopio, Heinävesi, Karstula, Seinäjoki, Kalajoki voi niitä on paljon.
Utsjoki, Rovaniemi,Vanttauskoski, Kemijärvi, Ranua, Kalajoki, Ähtäri, IIsalmi, Kuopio, Suonenjoki, Rautalampi, Suolahti, Konnevesi, Jämsä, Keuruu, Petäjävesi, Laukaa, Jyväskylä, Parkano, Pori, Kankaanpää, Orivesi, Tampere, Piikkiö, Turku, Taivassalo, Kerava, Helsinki, Maarianhamina.
Mun on pakko laittaa KOKO Suomi koska kun olin lapsi me reissattiin perheen kanssa 4 vkoa pitkin maata kesälomalla ja siis varmaan 10v putkeen... Ei taatusti ole kovin montaa paikkaa missä en ole käynyt edes läpikulkumatkalla...
Ja vielä näin aikuisena tykkään reissata Suomessa...
Olen toki käynyt muualla maailmassa mutta Suomi on mulle The Kohde varsinkin lasten kanssa....
Rovaniemi, Oulu, Pietarsaari, Kauhajoki, Seinäjoki, Mikkeli, Turku, Helsinki, Espoo, Vantaa, Nurmijärvi, Järvenpää, Pori, Tampere, Jyväskylä, Iisalmi, Kuopio, Alavus, Tammisaari, Ikaalinen, Vihti, Joensuu, Kontiolahti,Kirkkonummi, Hämeenlinna,Iisalmi, Nilisä
Helsinki, Vantaa, Espoo, Tuusula, Turku, Raisio, Taivassalo, Pedersöre, Sotkamo, Kajaani, Rovaniemi, Inari, Kittilä, Jyväskylä, Nurmes, Eno, Punkaharju, Tampere, Tammisaari, Vihti, Orimattila, Ikaalinen
Vantaa, Espoo, Turku, Tampere, Vaasa, Mustasaari, Laihia, Kokkola... Naantali, Heinola, Nilsiä... Vierumäki...
Muitakin saattaa olla.
Vantaa, Helsinki, Oitti, Loviisa, Harjavalta, Turku, Punkalaidun, Tampere, Hauho, Vammala, Ylöjärvi, Röykkä, nämä tuli mieleen.
Helsinki, Espoo, Vantaa, Nurmijärvi, Riihimäki, Loppi, Hausjärvi, Hyvinkää, Hämeenlinna, Toijala, Hanko, Tammisaari, Porvoo, Lahti, Kouvola, Valkeala, Lappeenranta, Imatra, Mikkeli, Mäntyharju, Savonlinna, Varkaus, Kuopio, Jyväskylä, Joensuu, Kitee, Forssa, Turku, Naantali, Parainen, Kemiö, Raisio, Maarianhamina, Uusikaupunki, Rauma, Pori, Seinäjoki, Vaasa, Tampere, Ylöjärvi, Sastamala, Ikaalinen, Kangasala, Pälkäne, Mänttä, Ruovesi, Virrat, Pihtipudas, Raahe, Pietarsaari, Oulu, Kajaani, Kuusamo, Kuhmo, Kemi, Tornio, Kemijärvi, Sodankylä, Rovaniemi, Kittilä, Ivalo.
Inari, Oulu, Tornio, Rovaniemi, Kuusamo, Joensuu, Lappeenranta, Kuopio, Jyväskylä, Tampere, Turku, Pori, Helsinki, Vantaa, Espoo,Lehtimäki, Seinäjoki, Kalajoki,Ähtäri
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:30"]Inari, Oulu, Tornio, Rovaniemi, Kuusamo, Joensuu, Lappeenranta, Kuopio, Jyväskylä, Tampere, Turku, Pori, Helsinki, Vantaa, Espoo,Lehtimäki, Seinäjoki, Kalajoki,Ähtäri
[/quote]Jatkan vielä: Laukaa, Jämsänkoski
Mäkin tykkäisin matkustell suomessa. Ei vain ole varaa. Hotellitkin ovat järjestään yli satasen yöltä, huonommatkin. Tietysti teltassa vois yöpyä :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:30"]Inari, Oulu, Tornio, Rovaniemi, Kuusamo, Joensuu, Lappeenranta, Kuopio, Jyväskylä, Tampere, Turku, Pori, Helsinki, Vantaa, Espoo,Lehtimäki, Seinäjoki, Kalajoki,Ähtäri
[/quote] vielä muistuu mieleen: Savonlinna, Punkaharju, Outokumpu, Anttola, Sulkava,Puumala,Imatra,Rantasalmi
Täällä ilmeisesti vastailee kaikki sellaiset, jotka matkustaa vaan ulkomailla. Itse olen kiertänyt paljon Suomessa, en todellakaan jaksa kirjoittaa paikkakuntia/kaupunkeja. Varmaan niitä ei-käytyjä paikkoja on vähemmän kuin käytyjä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:33"]
Jes, melkein kaikki on käyneet Vaasassa :)
[/quote] Minä en ole. Kerrotko tarkemmin mikä siitä tekee jessin?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:30"]Inari, Oulu, Tornio, Rovaniemi, Kuusamo, Joensuu, Lappeenranta, Kuopio, Jyväskylä, Tampere, Turku, Pori, Helsinki, Vantaa, Espoo,Lehtimäki, Seinäjoki, Kalajoki,Ähtäri
[/quote] vielä muistuu mieleen: Savonlinna, Punkaharju, Outokumpu, Anttola, Sulkava,Puumala,Imatra,Rantasalmi
[/quote]Taas muistuu mieleen lisää: Kesälahti, Kontiolahti, Tikkakoski, Koli eli Juuka,Enonkoski
Miksi? Mikä tämänkin gallupin tarkoitus on? En minä ainakaan jaksa lukea vastauksia.
Oulu, Rovaniemi, Muurola, Inari, Ivalo, Kilpisjärvi, Sodankylä, Tornio, Kuusamo, Taivalkoski, Kajaani, Kuopio, Suonenjoki, Tervo, Joensuu, Suonenjoki, Tampere, Helsinki, Savonlinna, Seinäjoki, Turku,
Kuningaskunta KORSO