Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syän vähemmän ja aineenvaihdunta hidastui:(

Vierailija
20.06.2014 |

Äh ennen aineenvaihduntani oli huimaa ja aamukakka tuli moneenkin otteeseen ja isoina satseina. Nyt kun olen syönyt vähemmän niin hyvä jos tulee aamulla ollenkaan, päivän aikana saattaa tulla yks pikkupökäle. En ollut siis ennenkään iso, söin normaalisti ja olin hyvinkin hoikka. Nyt haluaisin kokeilla paljonko pystyn laihtumaan ja syön about 2-3 banaania päivässä, nuudelipussin ja satunnaisesti vihanneksia ja salaattia, joskus leivän tai kaksi. Millä saisin aineenvaihduntani normaaliksi kun tuntuu että kaikki ruoka jää sisälleni eikä tule ulos? Onko jotain taikaruokia, toimiiko luumu? Laksatiivejä en haluaisi käyttää.

Anteeksi ällö aihe mutta tämä vaivaa..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 13:03"]

AP tässä vielä. Nyt söin kaurapuuroa nuudeleitten sijasta kun täällä ne niin manattiin. Vatsaa rupesi pistämään ja rupes hikoiluttaa. Sama tunne kun tulee juoksulenkiltä ja syö 2 h sisään jotain. Tuntuu kuin olisi vatsa kuralla mutta mitään ei tule. Vähän heikottaa myös. Onkohan tää jotain alkujärkytystä mun pilatuille sisuskaluille:D osaatteko muuten sanoa miksi vatsa menee ihan sekaisin jos syö juoksemisen jälkeen? Ei tarvitse olla kuin 30min lenkki niin pariin tuntiin ei sovi syödä mitään.onko muilla tätä?

[/quote]

Tää on kyllä provoketju!! Ei kukaan voi olla noin tyhmä!!

[/quote]

Ei ole :D olen niin tyhmä että en tajua noita kaikenmaailman ruokasuosituksia kun niistä on niin monta eri artikkelia vähän eri suosituksin, tai sitten niissä puhutaan ihan ihme virkamieskieltä mitä näin tyhmä ei tajua. Aloitukseni aiheenahan oli saada kakka liikkumaan! Kysyin taikaruoista mitkä poistaisivat kitkaa:) mutta taidan nyt poistua täältä, tätä ketjua ei tarvitse enää nostella. Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille! Tää hönö lähtee nyt lueskelemaan noita ruokajuttuja. Ap

Vierailija
42/46 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani kovettaa mahaa monella.

Mutta sitä en oikeen tajua, että liian vähä syöminen estää painon pudotuksen.. syön liian vähän, ja aina meinaa paino lähtee alaspäin kunnes jotenkin saan enemmän syötyä. Tiedän toki että yleisesti näin sanotaan. Enkä väitä syömistäni terveelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:49"]

Ootko Porista vai mikä mättää? Jos et jaksa ottaa mitään selväää ruoka-aineista niin syö normaalisti, saappaan on vaarallista leikkiä tommosta leikkiä.

[/quote]

?

-ei ap-

Vierailija
44/46 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, keholla on ikävä kyllä tapana sopeutua vähempään ravintoon. Itse ainakin onnistun sotkemaan aineenvaihduntani pitkäksi aikaa kun sorrun pudotanpa pari kiloa-ajatteluun. Olen laihduttanut elämäni aikana varmaan satoja kiloja, enkä ole koskaan edes ollut virallisen määritelmän mukaan ylipainoinen. Nyt olen muutaman vuoden ollut ajattelematta laihduttamista ja syönyt mitä tekee mieli. En olekaan lihonut vaan BMI on vakiintunut siihen noin 21:n.

Vierailija
45/46 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 13:03"]

AP tässä vielä. Nyt söin kaurapuuroa nuudeleitten sijasta kun täällä ne niin manattiin. Vatsaa rupesi pistämään ja rupes hikoiluttaa. Sama tunne kun tulee juoksulenkiltä ja syö 2 h sisään jotain. Tuntuu kuin olisi vatsa kuralla mutta mitään ei tule. Vähän heikottaa myös. Onkohan tää jotain alkujärkytystä mun pilatuille sisuskaluille:D osaatteko muuten sanoa miksi vatsa menee ihan sekaisin jos syö juoksemisen jälkeen? Ei tarvitse olla kuin 30min lenkki niin pariin tuntiin ei sovi syödä mitään.onko muilla tätä?

[/quote]

[/quote]

Ei ole :D olen niin tyhmä että en tajua noita kaikenmaailman ruokasuosituksia kun niistä on niin monta eri artikkelia vähän eri suosituksin, tai sitten niissä puhutaan ihan ihme virkamieskieltä mitä näin tyhmä ei tajua. Aloitukseni aiheenahan oli saada kakka liikkumaan! Kysyin taikaruoista mitkä poistaisivat kitkaa:) mutta taidan nyt poistua täältä, tätä ketjua ei tarvitse enää nostella. Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille! Tää hönö lähtee nyt lueskelemaan noita ruokajuttuja. Ap

[/quote]

Ravinnosta saa ihan helposti itse tietoa, jos haluaa

Vierailija
46/46 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 13:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ravinnosta saa ihan helposti itse tietoa, jos haluaa

[/quote]

Eikös tuossa niin lue että AP lähti nyt lueskelemaan niitä juttuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän