Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa jos imuroin hänen krapula-aamuina

Vierailija
20.06.2014 |

No pakkoko on ryypätä joka helkutan viikonloppu? Kannustan vielä lapsiakin harjoittelemaan piano- ja nokkahuiluläksyjään. Siitä saa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että oot kyllä täys kusipää ämmä. Ei ihme että mies vetää viinaa. Eläkä ihmettele jos ei joku kerta vaan enää tuu kotiin...

Vierailija
2/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en krapulassa haisevaa ukkoa haluisi kotiin. Jatka samaan malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies jois joka viikonloppu niin aivan varmana pitäisin bänditreenit just sinä krapula-aamuna joka viikonloppu.

Vierailija
4/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkäis, jos mies imurois mun krapula-aamuina. Mutta mulla ei niitä olekaan kuin 2-3 krt vuodessa ja harvoinpa silloinkaan kotona.

Vierailija
5/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... Jos on pakko kiusata juuri viikonloppuaamuisin, niin tee sitten niin. Minusta tuo nyt vaan on aika lapsellista, jos voisi siivota pari tuntia myöhemminkin. Jos ukollasi on tapana ottaa viikonloppuna, nukkua aamulla pitkään ja olette vielä jatkamassa yhteiseloakin, niin luulisi sen menevän sujuvammin pienellä huomaavaisuudella.

Anna hänen nukkua, niin saat päiväksi ja illaksi kivempaa seuraa. Voit itse vuorostasi ottaa pari tuntia omaa aikaa nukkua tai vaikka lukea omissa oloissasi, kun ukko hyppää puikkoihin lasten ja kodinpidon kanssa.

Vierailija
6/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä miehes imuroimaan sitten, kun tokenee! En mäkään itse henk. koht. tykkää, jos joku imuroi, kun olen krapulassa - tosin sitä ei tosiaan tapahdu joka viikonloppu.

Vierailija
7/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka vkl ryyppää ni nalkuta vielä! Ei oo vastuuntuntoisen isän hommaa. Mut jos se ob sen muutaman kerran vuodessa ni oot aika ämmä!

Vierailija
8/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaas kerran toisin päin: sinä makaat sohvalla pahoinvoivana krapulassa ja mies huudattaa vieressä imuria. Tekeekö kutaa?

Vierailija
9/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nyt jo exän kanssa tuo oli ihan arkea. Ei ollut edes aamua jolloin krapulaa ei olisi ollut, joten mulle nyt oli ihan se ja sama mitä sängyn pohjalta urputti.

Päätin jo silloin, että itsepä on olonsa tietoisesti itselleen aiheuttanut, joten me muut ei haluttu elämää rajoittaa yhden typeryyden vuoksi. Eikä rajoitettu. Alkoholistin tapoja ei voi muuksi muuttaa jollei itsellään ole mitään halua. Älä tuhlaa elämääsi ja jätä vaan ukko ottamaan vastuuta itsestään.  

Vierailija
10/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 09:45"]

No pakkoko on ryypätä joka helkutan viikonloppu? Kannustan vielä lapsiakin harjoittelemaan piano- ja nokkahuiluläksyjään. Siitä saa.

[/quote]

Saatko ihan orkun kun noin teet :):)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi