Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuristusepäily

Vierailija
20.06.2014 |

Herääkö ihminen siihen, jos häntä yritetään kuristaa ja millaiset jäljet siitä jää? (Jääkö pysyvät jäljet?) Nukuin pitkästä aikaa mieheni vieressä ja heräsin noin puoli tuntia siihen, että molempien käsieni pikkusormet ja nimettömät olivat aivan tunnottomat, vaikka käteni olivat sivuillani. Lisäksi syke oli/on edelleen todella korkea ja tämän viestin naputtelu tuntuu vaikealta. Lepopulssini on nyt noin 74, mutta heti herättyäni se oli paljon korkeampi. Kaulassani näkyi selvästi molemmin puolin punaiset painaumat ja kynnenjäljet toisessa reunassa kaulaani. Kaulan alla näkyi kämmenen jälkeä sekä punainen painauma ja raapeumatyyppisiä jälkiä. Alempana näkyi oman käteni painauma sekä vatsallani myös. Ollaan miehen sukulaisten luona ja tosiaan olosuhteiden pakosta pitkästä aikaa nukuin hänen vieressään. Voi painaumillekin olla muukin syy ja ehkä kuvittelen. Mutta olisiko joku tietty lääkäri, joka voisi tutkia mut tarkkaan ja kertoa, onko pelkoni totta. Pelkään, että mua epäillään hulluksi, jos kerron tällaista jollekin. :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia vastaavia on tapahtunut aiemminkin ja yhden kerran siten, että heräsin miehen kädet suuni ja nenänsierainteni päällä, kun oltiin matkalla hotellissa. Pelottaa ihan sairaasti ja voi olla, että tämä on luulotautia, mutta näitä vastaavia on tapahtunut vain silloin kun oon nukkunut mieheni vieressä.

Vierailija
2/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tämä tapahtuo ja se vaikutti niin selkeältä, niin en enää uskalla nukkua mieheni vieressä ja tekisi mieli ottaa ero. Enhän mä voi luottaa häneen enää ollenkaan. Tämän tapauksen jälkeen hän herätessäni hän näytti nukkuvalta (ihan kuin ois ollut hereillä ja silmät aivan pienellä raolla) ja nukahti pian sen jälkeen oikeasti. Sama juttu on ollut joka kerta. Olin aiemmin eilen hieman rasittava miehen mielestä, kun en ois halunnut lähteä sukuloimaan plus hän viimein nukkui vieressäni, joten taisi "kostaa" mulle. Tää on kyllä pelottavaa, kun kukaan ei varmastikaan ota pelkoani tosissaan, jos kerron tästä jollekin ja saan vain hullun leiman. Taidan silti kertoa kaverilleni tästä ja ehkä yksityiselle lääkärille viimein (en oo kertonut livenä kellekään - ainoastaan tällä palstalla). En julkisella puolella uskalla kertoa, ettei tietoihini tulisi mitään outoa. Mies raivostuo mulle ja töni ja heitti mut ulos huoneesta, kun kerroin tästä hänelle ja kysyin suoraan asiasta. Hän kielsi asian ja raivostui. Tosin aivan kuin näkisin hänen kasvoiltaan ja silmistään, että hän valehtelee (ei myönnä totuutta). Huh. Ehkä vain oon tulossa hulluksi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaan, että lyhytaikainen muistini ei oikein toimi, sillä äsken unohdin, mihin olin laittanut kännykkäni pari min. aiemmin ja nyt en muistanut, monta viestiä olin tänne laittanut.

Vierailija
4/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please, kertokaa, onko tämä kokemani mahdollista edes teoriassa. Mutta siis on mahdollista, että vain nukuin sikeästi ja oon jotenkin sekoamassa. Miehen kanssa on ollut riitaa ja suhde on ollut huono pitkät ajat jo.

Vierailija
5/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tee asialle jotain ja äkkiä!

Vierailija
6/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin mars! Se osaa kertoa paremmin.

Vierailija
7/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelet ainakin kolmatta kertaa tästä samasta asiasta. Jos tämä on totta, olet typerä, koska et tee asialle mitään, jos ei ole totta, olet säälittävä.

Vierailija
8/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea tuo yksityiselle lääkärille meno. En tiedä voivatko tutkia mitenkään, jos tapahtumasta on jo aikaa eikä ole enää mustelmia tms näkyvissä, mutta ainakin voisit saada arvioita siitä, että ovatko arvelusi kohdallaan, kun kuvaat oireitasi heräämisen jälkeen.

Vierailija
9/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukasiis laittoi lapsen nukkumaan kun sammuit?

Vierailija
10/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu olet.

Vierailija
11/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko kuvan kaulan jäljistä? Eihän kädenjäljet nut tyhjästä tule. Näytä se lääkärille.

Vierailija
12/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme estää sinua lähtemästä hullun luota? Uskon että siihen on jokin syy, kerro.

Olen ollut oikeudessa todistamassa näkemiäni kuristusjälkiä ja olivat kuvailemasi laiset sormenjäljet. Tuosta sormien tunnottomuudesta en ole varma, mutta minulle on joskus painava olkakassi painanut kaulaa siten että sen puolen kädestä lähti tunto. Tappaa sinut vielä, ihme mielisairas!

Vierailija
13/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä, mies kuristaa naista toistuvasti tämän nukkuessa - nainen epäilee olevansa hullu. Jos taas nainen "aukoo päätään", mies katsoo jo oikeudekseen lyödä turpaan. Nyt katse peiliin, luotto omaan itseen ja menoksi. Kerro kaikille, kuvaa jäljet, mene heti lääkäriin ja lähde niin lujaa kuin pääset.

Vierailija
14/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Oot kuulemma kirjoitellut tänne ennenkin samasta aiheesta, muttet ole mennyt lääkäriin, mikset? Ihmetyttää kyllä mm. se, että miehesi on saanut "raivarin ja heittänyt sinut ulos huoneesta" kun olet hänelle asiasta puhunut - koska normaali ihminen reagoisi tollasiin syytöksiin kauhistuen ja keskustelemalla - ja viemällä sut ITSE lääkäriin...mikäli ei sitten ole oikeasti syyllinen. 

Sitten tiedätkö, sulla voi olla alkava/alkanut mielisairaus, esim. skitsofrenia. Kauhee juttu sekin, mutta siihen on hyviä lääkkeitä, joilla pytyt elämään normaalisti ilman harhoja ( jos nuo nyt sitten olisivat harhoja ) - mutta mene nyt hyvä ihminen lääkäriin, et voi elää tollasten luulojesi kanssa!

Vierailija
15/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sormien tunnottomuus nyt on ihan normaalia vaikka nukkuisit kädet sivulla.

Minullakin on välillä,mutta ei toisiaan johdu mistään muusta kuin hartioiden ja niskan jumeista.

Vierailija
16/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 06:57"]Tuo sormien tunnottomuus nyt on ihan normaalia vaikka nukkuisit kädet sivulla.

Minullakin on välillä,mutta ei toisiaan johdu mistään muusta kuin hartioiden ja niskan jumeista.

[/quote]. Mulla sama. Muita ap:n kuvailemia oireita kuten jälkiä kaulalla se ei toki aiheuta...

Vierailija
17/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on aiemminki vastattu että jätä se mies tai se tappaa sinut! Miksi vieläkin kyselet täällä?

Vierailija
18/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua on puristettu lujaa esim kädestä niin siihen on tullut mustelma. Ja kuristaminen jälkireaktiona luulisi tulevan kakomista? Lisäksi jos ap ei käytä tajuntaan vaikuttavaa lääkitystä tai runsaasti alkoholia niin luulisi hänen heräävän ja taistelevan vastaan ihan vaistomaisesti jos kuristetaan. Kädet puutuu minullakin nukkuessa. Sykkeen korkeus selittynee paniikilla. Silti menisin ap:n lääkäriin koska joku ongelmahan tässä on.

Vierailija
19/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tämä juttu

Vierailija
20/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää nyt on jo kuultu monta kertaa. Keksi uusi. Vaikka joku "heräsin punaiset kämmenen kuvat pyllyssä, läpsiikö mies minua öisin??!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän