Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen bussimatkalla

Vierailija
19.06.2014 |

Tällä viikolla istahdin bussissa hyvin lihavan nuoren naisen viereen. Nainen ei meinannu penkissä pysyä ja minun oli vaikea istua hänen vieressään kun tila ei meinannut leveyssuuntakaan riittää. Hän kaivoi siinä sitten vielä eväsrasian esiin ja alkoi syödä makkaravoileipiä ja söipä vielä omenankin. Lämpimässä bussissa leipien haju ei ollut mitä ruokahalua herättävin.

Mielessäni kuvittelin kuinka tartun juuri hänen suuhun menevään leipäänsä ja paiskaan sen bussin lattiaan ja sanon 'et tarvitse sitä'.

Mulla ei ole mitään lihavia vastaan, mutta jotenkin tuosta bussimatkasta jäi 'outo olo'. Jäin miettimään, miksi nainen söi bussissa vaikka tilanne oli tukala. Eikö voinut odottaa kotiin saakka. Leipien hajua kohtaan tunsin inhoa, mutta naista kohtaan ehkä sääliä ja auttamisen halua. Mietin miksi hän syö liikaa. Enhän toki tiedä mikä hänen tarinansa on ja minne hän oli menossa, mutta jäin miettimään, tarvitsiko hän oikeasti niitä leipiä juuri siinä bussimatkalla...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tämän tekstisi perusteella sääliä ja auttamisen halua sinua kohtaan, kun mietit ihan liikaa muiden ihmisten asioita.

Nainen saattoi esimerkiksi tehdä kiireistä työpäivää ja pitää ruokataukonsa bussissa. Olen joutunut monesti vetämään eväsleivät napaani bussia odottaessa tai kadulla kävellessä. Todellakin tarvitsen ne leivät, jos teen kymmentuntisen päivän, vaikka kuinka olisi liikakiloja.

Vierailija
2/2 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, minä olen ruoka-addikti bmi 18:sta. Jos ostan jotain ruokaa, niin minun on pakko syödä siitä edes vähän bussissa. Minä ja ruoka ei vaan voida olla samassa tilassa pitkää aikaa. Laukussa se vaan huutaisi nimeäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan