Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kivaa juhannusta,mies lähti ...
19.06.2014 |
Muka kaverillensa kaljalle...Ei,oo 10vuoden aikana ikinä käyny yksin noin... Aattelin että mikäs siinä jos käy sanojensa mukaan max,tunnin on. No tuli viesti 5min lähdön jälkeen, menee n.puoli1. Yritin soittaa mutta ei vastaa,ei vastaa viestiinkään... Vtun kiva. Lapset kuumeessa ja mulla la tiistaina. Ärsyttää ja mietityttää miten nyt lähti kun ei ikinä ennen oo lähteny...
Kommentit (22)
Ihme toujua perheelliseltä mieheltä..mikä noin usean saa vain katoamaan ja mihin kun ei puhelimeenkaan vastaa. Ja tämä tilanne vielä, lapset sairaina ja synnytys juuri kohta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hei oikeesti! Miehesi lähti katsomaan futismatsia ja ottamaan pari kaljaa. No big deal. Onnea synnytykseen!