Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tunteita miehesi ex herättää sinussa?

Vierailija
19.06.2014 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kavereita :)

Vierailija
62/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Heillä on yksi lapsi ja itse en voi saada lapsia. Se syö minua.

Vierailija
64/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon negatiivisia tunteita. Olen useasti fantasioinut hänen tappamisestaan, mutta lääkitys ja terapia ovat pitäneet mut järjissäni. Toisaalta tämä henkilö on käynyt kimppuuni omien leikki-ikäisten lastensa silmien edessä, joten mielestäni hän ei ansaitse yhtään mitään. Varsinkaan lapsiaan. Joo, tässä oli vain pintaraapaisu, mutta mulla on tosiaan syyni vihata ko. ihmisenkuvatusta.

Vierailija
65/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 08:36"]

Hän taitaa olla tällä hetkellä katkolla.

[/quote]

Ymmärsitkö ketjun otsikon vai oletko vähän vajaa? Mitä tunteita miehesi ex herättää sinussa? 

Vierailija
66/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tosi syvä sääli häntä kohtaan. Hän yritti melkein vuosikymmenen ajan miellyttää miestäni kaikin tavoin, laittoi kotia, kokkasi minkä ehti, oli hillitty, hallittu, liikunnallinen, kaunis, laittoi itseä, luki itsensä tosi pitkälle, sieti anoppia, oli mielinkielin. Järjesti täydelliset häät jne. Ainoa mitä hän pyysi oli lapsi. Mieheni ei tähän suostunut joten viimein vuosien taiston jälkeen hän luovutti ja jätti mieheni.

Sitten mieheni tapasi minut jota kuvaillaan sanoilla "peikko, luonnonlapsi". Mä en tee mitään kenenkään mieliksi, en halua mitään typeriä häitä enkä siedä mitään anoppeja, olen ylipainoinen yh-äiti. Olen kouluttamaton ja sivistymätön, rääväsuinenkin.1kk päästä tapaamisestamme olin jo raskaana.

Eli syvä säälini hänelle, varmaan tuntuu kivalle kuulla tällaista heti eron jälkeen.

Vierailija
67/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää ja häpeää.

Myötähäpeää siksi, että kaikki näkevät millainen ihminen hän on ja häpeää siitä, että olen oikeasti joskus ollut naimisissa tuollaisen idiootin kanssa.

Käyttäydyn kyllä aina korrektisti hänen seurassaan enkä näytä tunteitani.

Vierailija
68/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On esikoisen kummi. Ihan ok ihminen, ei minulle erityisen läheinen ja monista asioista ajattelemme hyvin eritavalla, mutta hyvin viitsii kahvitella puolin ja toisin :)

Vierailija
69/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iskee joskus kateus miehen erästö eksää kohtaan, jonka kanssa mies seurusteli useamman vuoden nuorempana ja se päättyi neljä vuotta ennen kuin me edes tapasimme.

En tiedä heidän suhteestaan paljoakaan, paitsi että kerran mies on sanonut sen olleen "täydellinen suhde". Päättyi ilmeisesti siksi, kun toinen lähti kauas opiskelemaan.

Välillä stalkkailen mustasukkaisuuksissani tätä naista facebookista. Just semmonen ns. täydellinen... tosi urheilullinen, hoikka ja vielä isotissinenkin. (Ei varmaan tarvis sanoa, että mun mies on ns. tissimiehiä ja multa löytyy vaan pienet imetyksen jälkeen tyhjät lerpat.)

Kasvoiltaan ei oo mikään maailmanluokan kaunotar, mutta tosi söötti ja symppiksen näköinen. Vaikuttaa kamalan kivalta ja mukavaltakin.

Välillä kuvittelen että mies varmaan kaipailee häntä välillä. Juttelevat kuulumisia joskus.

Mun kateus johtuu mun surkeasta itsetunnosta ja siitä ettei mulla ja miehellä ole seksiä kuin kerran vuodessa -parissa. Ahdistaa kuvitella että se typykkä on varmasti saanut miestäni niin paljon ku vaan on halunnut.

Vierailija
70/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ei heträtä sinänsä mitään tunteita -ihan kiva ja asiallinen tyyppi, ei enempää. Toinen herättää ärtymystä -mutta ei siksi että itse kokisin olevani uhattu tai tarviis olla epävarma, ehei, minä oon se jota mies rakastaa... Mutta tuo eksä käyttää lasta hyväksi omassa vihassaan, vieraannuttaa poikaa isästään ja heittäytyy aivan sekopääksi tapaamisviikonloppuina kun pitäisi lapsi saada tapaamaan isäänsä. Vituttaa ja harmittaa ennenkaikkea syyttömän lapsen puolesta.

Vierailija
71/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia,en tunne heitä. Varmasti ihan mukavia ihmisiä,onhan ukkoni heidän kanssaan joskus seurustellut

Vierailija
72/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea negatiivista. Kohteli miestäni aikanaa todella paskasti. Olen tästä exälle sanonutkin ja tehnyt varsin selväksi, että jos ottaa yhteyttä/satuttaa vielä miestäni kynin hänet omin käsin.

Vierailija
73/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut miehen ex-naista vielä, joten en osaa yhtään sanoa mitä mieltä hänestä olen. Kuvien perusteella hän on kaunis, kuulemma fiksu ja kunnianhimoinen. Tapaan hänet parin viikon kuluttua kun menemme miehen kanssa naimisiin, odotan tosi innolla ja jännittyneenä!

Vierailija
74/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntoa.

Mieheni ex-vaimo ja lastensa äiti sanoi minulle (olin jo naimisissa miehen kanssa), että "katuu, että jätti miehen, koska nyt vasta tajuaa, kuinka hyvän miehen jätti".

Sanoin aivan vilpittömästi, että jos sekä hän että mieheni haluavat yrittää yhdessä uudelleen, en ole tiellä. En ikimaailmassa haluaisi olla suhteessa, jossa toinen haikailisi eksänsä tai jonkun muun perään ja minä olisin toisella sijalla. Lopulta miehen eksäkään ei oikeasti halunnut uutta yritystä, mieheni ei halunnut edes ajatella asiaa ja heidän isot lapsensakin vastustivat ajatusta.

Nykyisin jatkamme hyvinä ystävinä, kuten ennenkin. Harmittaa, kun asumme niin kaukana toisistamme, että voimme tavata tosi harvoin.

Vierailija
75/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 09:57"]

Myötätuntoa.

Mieheni ex-vaimo ja lastensa äiti sanoi minulle (olin jo naimisissa miehen kanssa), että "katuu, että jätti miehen, koska nyt vasta tajuaa, kuinka hyvän miehen jätti".

Sanoin aivan vilpittömästi, että jos sekä hän että mieheni haluavat yrittää yhdessä uudelleen, en ole tiellä. En ikimaailmassa haluaisi olla suhteessa, jossa toinen haikailisi eksänsä tai jonkun muun perään ja minä olisin toisella sijalla. Lopulta miehen eksäkään ei oikeasti halunnut uutta yritystä, mieheni ei halunnut edes ajatella asiaa ja heidän isot lapsensakin vastustivat ajatusta.

Nykyisin jatkamme hyvinä ystävinä, kuten ennenkin. Harmittaa, kun asumme niin kaukana toisistamme, että voimme tavata tosi harvoin.

[/quote]

Sulla on loistava itsetunto.

Vierailija
76/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliä ja helpotusta. Alkoholisoitunut todella pahasti. Hyvä että lähdin kun ensimmäiset merkit tulivat.

Vierailija
77/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 09:57"]

Myötätuntoa.

[/quote]

Sulla on loistava itsetunto.

[/quote]

Ei tosiaan ole. Olen vain realisti enkä halua tosiaan olla joku hätävara, jos toisen ajatukset ovat muualla kuin minun luonani.

Vierailija
78/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 10:07"]

Sääliä ja helpotusta. Alkoholisoitunut todella pahasti. Hyvä että lähdin kun ensimmäiset merkit tulivat.

[/quote]

Lukisitko aloituksen uudelleen?

Vierailija
79/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 10:07"]

[/quote]

Lukisitko aloituksen uudelleen?

[/quote]

Miksi?

Vierailija
80/87 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään :) Rakas mieheni halusi minut eikä exäänsä! 5vuotta onnellisesti jo yhdessä. Häitä suunnitellaan ja ei vois paremmin elo sujua ♡ Älkää käyttäkö energioitanne miettimällä exiä vaan keskittykää omaan suhteeseenne :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi