Mitä tunteita miehesi ex herättää sinussa?
Kommentit (87)
Ei mitään. En tunne häntä, ulkonäöltä tiedän.
Ei mitään, kun en tunne koko tyyppiä. Nätti tyttö on :)
Mustasukkaisuutta, joo olen ihan kamala pirttihirmu ja toivottavasti mieheni jättää minut, olen myöskin mieheni äiti!
Miksi pitäisi jotain tunteita herättää..? Hän on nainen, joka kuului miehen elämään ennen minua ja nyt edelleenkin ns.hyvänpäivän tuttuna, ei muuten.
Vihaa! Miehen ex pilasi suhteemme!
Ei mitään. Tiedän miehen ainoasta semimerkittävästä suhteesta vain vähän ja se, mitä tiedän vaikuttaa omituiselta. Kaikesta päätellen mies ei ole koskaan ennen ollut normaalissa, onnellisessa parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:09"]
Miksi pitäisi jotain tunteita herättää..? Hän on nainen, joka kuului miehen elämään ennen minua ja nyt edelleenkin ns.hyvänpäivän tuttuna, ei muuten.
[/quote]
Kumpa osaisikin ajatella noin.
En tunne, enkä tiedä edes ulkonäöltä yhtään mieheni exää. Eipä kyllä suuremmin kiinnostakaan.
En tunne mutta tiedän ulkonäöltä. Välillä mustasukkaisuus iskee ja ajattelen pitääkö mies minua esim läskinä, koska olen hieman isompin kuin lAnganlaiha ex (näyttää 45 kiloiselta). Mutta tämäkin tapahtuu silloinkun itselläni on ns. Huono itsetunto-päivä.. Mies ei ole mua ikinä painosta tai ulkonäöstä moittinut.
Kannattaa oikeasti olla varuillaan exien suhteen. (Ex) miehen ex otti mieheen yhteyden facebookissa. Niiden suhde sitten lämpeni uudelleen yli 20 vuoden jälkeen. Niillä oli kuukausia kestävä suhde jo ennen kuin sain tietää asiasta. Miehen käytös muuttui täysin kuukauden sisään ja sitten näin ne facebook viestit. Mun elämä romahti sillä hetkellä täysin :(
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:25"]
Kannattaa oikeasti olla varuillaan exien suhteen. (Ex) miehen ex otti mieheen yhteyden facebookissa. Niiden suhde sitten lämpeni uudelleen yli 20 vuoden jälkeen. Niillä oli kuukausia kestävä suhde jo ennen kuin sain tietää asiasta. Miehen käytös muuttui täysin kuukauden sisään ja sitten näin ne facebook viestit. Mun elämä romahti sillä hetkellä täysin :(
[/quote]
Niinpä. Mistä sitä ikinä tietää vuosienkaan jälkeen, onko miehellä tunteita exää kohtaan. Tuskin kysymällä selviää ainakaan useimpien kohdalla.
Mustasukkaisuutta, alemmuuden tuntua. Koen olevani kaikin puolin huonompi kuin miehen ex. Pelkään, että minulle käy niinkuin nro 14:sta on käynyt.
Tiesittekö muuten, että ex-kateus on sisarkateuteen rinnastettava tunne ja hyvin yleinen suhteen alkuvaiheilla.
Huvittuneisuutta. Lähetti mulle kaverinsa välityksellä sähköpostia, jossa haukkui mieheni ja siinä sivussa minutkin pystyyn. Korosti myös moneen kertaan jättäneensä mieheni. Mitä muuta voi tehdä kuin nauraa? :D
Aika neutraaleja tunteita. Mieheni jätti hänet mustasukkaisuuden takia. Välillä naurattaa kun kertonut sen pimahduksista mutta en tuomitse :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:13"]
Mustasukkaisuutta, alemmuuden tuntua. Koen olevani kaikin puolin huonompi kuin miehen ex. Pelkään, että minulle käy niinkuin nro 14:sta on käynyt.
Tiesittekö muuten, että ex-kateus on sisarkateuteen rinnastettava tunne ja hyvin yleinen suhteen alkuvaiheilla.
[/quote]
Toivottavasti menee ohi siis. :) Meillä kaukosuhteilua takana vuosi ja ex-kateus jylläää..
Olemme olleet yhdessä teineistä asti, nyt kymmenen vuotta.
nuori tyttönen Se ex oli silloin ja vilaukselta näin.
ihan ok tyypiltä vaikutti.
ei siis herätä mitään tunteita, yhtä paljon kuin kadulla vastaan tuleva ihminen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:13"]
[/quote]
Miten aloitte seurustella? Onko ex jotenkin osa elämäänne/ miehen elämää? Onko hänestä puhuttu?
Kiinnostaa, koska itsellä samankaltaimem tilanne.
Ei mitään erityisiä. Ihan ok tyypiltä vaikuttaa.