Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tunteita miehesi ex herättää sinussa?

Vierailija
19.06.2014 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityisiä. Ihan ok tyypiltä vaikuttaa.

Vierailija
22/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En tunne häntä, ulkonäöltä tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, kun en tunne koko tyyppiä. Nätti tyttö on :)

Vierailija
24/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuutta, joo olen ihan kamala pirttihirmu ja toivottavasti mieheni jättää minut, olen myöskin mieheni äiti!

Vierailija
25/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta ja alemmuudentunnetta.

Vierailija
26/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jotain tunteita herättää..? Hän on nainen, joka kuului miehen elämään ennen minua ja nyt edelleenkin ns.hyvänpäivän tuttuna, ei muuten.

Vierailija
27/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa! Miehen ex pilasi suhteemme!

Vierailija
28/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään.

Vierailija
29/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Tiedän miehen ainoasta semimerkittävästä suhteesta vain vähän ja se, mitä tiedän vaikuttaa omituiselta. Kaikesta päätellen mies ei ole koskaan ennen ollut normaalissa, onnellisessa parisuhteessa. 

Vierailija
30/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:09"]

Miksi pitäisi jotain tunteita herättää..? Hän on nainen, joka kuului miehen elämään ennen minua ja nyt edelleenkin ns.hyvänpäivän tuttuna, ei muuten.

[/quote]

Kumpa osaisikin ajatella noin.

Vierailija
31/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, enkä tiedä edes ulkonäöltä yhtään mieheni exää. Eipä kyllä suuremmin kiinnostakaan.

Vierailija
32/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mutta tiedän ulkonäöltä. Välillä mustasukkaisuus iskee ja ajattelen pitääkö mies minua esim läskinä, koska olen hieman isompin kuin lAnganlaiha ex (näyttää 45 kiloiselta). Mutta tämäkin tapahtuu silloinkun itselläni on ns. Huono itsetunto-päivä.. Mies ei ole mua ikinä painosta tai ulkonäöstä moittinut.

Vierailija
33/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti olla varuillaan exien suhteen. (Ex) miehen ex otti mieheen yhteyden facebookissa. Niiden suhde sitten lämpeni uudelleen yli 20 vuoden jälkeen. Niillä oli kuukausia kestävä suhde jo ennen kuin sain tietää asiasta. Miehen käytös muuttui täysin kuukauden sisään ja sitten näin ne facebook viestit. Mun elämä romahti sillä hetkellä täysin :(

Vierailija
34/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:25"]

Kannattaa oikeasti olla varuillaan exien suhteen. (Ex) miehen ex otti mieheen yhteyden facebookissa. Niiden suhde sitten lämpeni uudelleen yli 20 vuoden jälkeen. Niillä oli kuukausia kestävä suhde jo ennen kuin sain tietää asiasta. Miehen käytös muuttui täysin kuukauden sisään ja sitten näin ne facebook viestit. Mun elämä romahti sillä hetkellä täysin :(

[/quote]

Niinpä. Mistä sitä ikinä tietää vuosienkaan jälkeen, onko miehellä tunteita exää kohtaan. Tuskin kysymällä selviää ainakaan useimpien kohdalla.

Vierailija
35/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuutta, alemmuuden tuntua. Koen olevani kaikin puolin huonompi kuin miehen ex. Pelkään, että minulle käy niinkuin nro 14:sta on käynyt. 

Tiesittekö muuten, että ex-kateus on sisarkateuteen rinnastettava tunne ja hyvin yleinen suhteen alkuvaiheilla.

Vierailija
36/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittuneisuutta. Lähetti mulle kaverinsa välityksellä sähköpostia, jossa haukkui mieheni ja siinä sivussa minutkin pystyyn. Korosti myös moneen kertaan jättäneensä mieheni. Mitä muuta voi tehdä kuin nauraa? :D

Vierailija
37/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neutraaleja tunteita. Mieheni jätti hänet mustasukkaisuuden takia. Välillä naurattaa kun kertonut sen pimahduksista mutta en tuomitse :)

Vierailija
38/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:13"]

Mustasukkaisuutta, alemmuuden tuntua. Koen olevani kaikin puolin huonompi kuin miehen ex. Pelkään, että minulle käy niinkuin nro 14:sta on käynyt. 

Tiesittekö muuten, että ex-kateus on sisarkateuteen rinnastettava tunne ja hyvin yleinen suhteen alkuvaiheilla.

[/quote]

Toivottavasti menee ohi siis. :) Meillä kaukosuhteilua takana vuosi ja ex-kateus jylläää..

Vierailija
39/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä teineistä asti, nyt kymmenen vuotta.

nuori tyttönen Se ex oli silloin ja vilaukselta näin.

ihan ok tyypiltä vaikutti.

ei siis herätä mitään tunteita, yhtä paljon kuin kadulla vastaan tuleva ihminen.

Vierailija
40/87 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:13"]

[/quote]

Miten aloitte seurustella? Onko ex jotenkin osa elämäänne/ miehen elämää? Onko hänestä puhuttu?

Kiinnostaa, koska itsellä samankaltaimem tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän