Puhelimen lataus autossa?
Tulimme vuokra mökille. Kun saavuimme Keski-Suomen Myrskyn takia sähköt pois päältä. Voiko autossa ladata puhelinta?
Kommentit (297)
Joku tarvitsee selvästi kahvia.
Ehkä pitäisi mennä ulos kävelylle ja tuulettumaan.
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusissa autoissa lataus asemat sitten langattomalle latauksella ja vähävaraisille sitten tupakan sytytin johdot halppis puhelimiin.
Mieluummin keskikonsolissa tupakansytytin ja tuhkis kuin langaton latausasema. Ei millään pahalla mutta langaton lataus kuulostaa tosi hintiltä.
Kuulostaa vähän turvaseksiltä, jossa ei oteta ollenkaan kontaktia
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
Mahdollisimman laaja absurdius entropian lakia noudattaen.
Vierailija kirjoitti:
Joku tarvitsee selvästi kahvia.
Minä tarviin mutta en uskalla ottaa kun kello on jo yli kuus illalla.
Rooibos ei sisällä teiiniä eikä kofeiinia. Sitäpä siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos on autolaturi
Moderneissa autoissa on kyllä kaikissa USB-portit, mitään erillistä tupakansytyttimeen laitettavaa autolaturia ei tarvitse, niin kuin jossain viime vuosituhannella valmistetuissa autoissa.
Mun auto on antiikkia vuodelta 2006, eikä siinä tosiaankaan ole usb-ulostuloa eikä vakionopeussäädintä. Vaikea käsittää varmaan, että jotkut ajelee ilman noita mukavuuksia :D
Auto sinänsä on hyvin pidetty ja hienon näköinen, joten koeta pappa kestää jos välillä ajan hiukan liian hiljaa. Mene ohi jos et kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos on autolaturi
Moderneissa autoissa on kyllä kaikissa USB-portit, mitään erillistä tupakansytyttimeen laitettavaa autolaturia ei tarvitse, niin kuin jossain viime vuosituhannella valmistetuissa autoissa.
Ääliö, minulla on v - 18 mallia oleva kallis premiumauto, ei ole USB porttia
Vm. 18 ei ole enää kallis ja ilman usb porttia ei ole premium.
Jonne ei ole premium jos se on korkattu tai kaljuuntumassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, missä sä elät?
1950-luvulla. Mustavalkoisena.
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.