Puhelimen lataus autossa?
Tulimme vuokra mökille. Kun saavuimme Keski-Suomen Myrskyn takia sähköt pois päältä. Voiko autossa ladata puhelinta?
Kommentit (305)
Tupakan sytytin pistoke autossa ja herätevirta päälle vanhoissa ja uusissa monasti jatkuva virta kun enään käytetä tupakointiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos on autolaturi
Meillä voi ihan tavallisella usb-kaapelilla ladata autossakin.
Mulla on autossa keskikonsolissa kojelaudan alla kiinteä latausasema, puhelin vaan siihen, ei tarvita mitään johtoja.
Uusissa autoissa lataus asemat sitten langattomalle latauksella ja vähävaraisille sitten tupakan sytytin johdot halppis puhelimiin.
Jyy äär cörrect. Wee äär veri sÖrry
Anna vain olla ja ota vähän edes vastuuta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Uusissa autoissa lataus asemat sitten langattomalle latauksella ja vähävaraisille sitten tupakan sytytin johdot halppis puhelimiin.
Mieluummin keskikonsolissa tupakansytytin ja tuhkis kuin langaton latausasema. Ei millään pahalla mutta langaton lataus kuulostaa tosi hintiltä.
Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa
Ehkä pitäisi mennä ulos kävelylle ja tuulettumaan.
Ahaa, joku on selvästi inspiroitunut.
Tosi kivaa elää euron bissellä.
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
Ja vieläpä omalla nimimerkilläsi?
Puhelimen seinäpistokelaturi odottaa saavansa seinästä 230 Volttia vaihtovirtaa. Autosta saa jonkinverran päälle 14 volttia sen käydessä kun laturi työntää sen verran, sammuksissa akusta saa vain 12 volttia, ja tasavirtaa. Puhelimen laturi tuskin on kiinnostunut käynnistymään niin vähällä ja vielä vääränlaisella virralla.