Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelimen lataus autossa?

Vierailija
23.06.2021 |

Tulimme vuokra mökille. Kun saavuimme Keski-Suomen Myrskyn takia sähköt pois päältä. Voiko autossa ladata puhelinta?

Kommentit (305)

Vierailija
261/305 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhelimen seinäpistokelaturi on mukana niin sen navat voi kyllä kytkeä auton akkuun kun auto käynnissä, ei ole niin tarkka jännitteestä ja lataa kyllä. Auto kannattaa tosin pitää käynnissä ettei tyhjennä akkua.

Jos se auton akku nyt kuitenkin sattuu tyhjenemään, puhelimessahan sitä sitten on. Kytkee puhelimen taas siihrn akun napojen väliin ja käynnistää auton.

 

 

Puhelimen seinäpistokelaturi odottaa saavansa seinästä 230 Volttia vaihtovirtaa. Autosta saa jonkinverran päälle 14 volttia sen käydessä kun laturi työntää sen verran, sammuksissa akusta saa vain 12 volttia, ja tasavirtaa. Puhelimen laturi tuskin on kiinnostunut käynnistymään niin vähällä ja vielä vääränlaisella virralla.

Vierailija
262/305 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan sytytin pistoke autossa ja herätevirta päälle vanhoissa ja uusissa monasti jatkuva virta kun enään käytetä tupakointiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/305 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos on autolaturi

Meillä voi ihan tavallisella usb-kaapelilla ladata autossakin.

Vierailija
264/305 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on autossa keskikonsolissa kojelaudan alla kiinteä latausasema, puhelin vaan siihen, ei tarvita mitään johtoja.

Vierailija
265/305 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa autoissa lataus asemat sitten langattomalle latauksella ja vähävaraisille sitten tupakan sytytin johdot halppis puhelimiin.

Vierailija
266/305 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyy äär cörrect. Wee äär veri sÖrry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/305 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vain olla ja ota vähän edes vastuuta itsestäsi.

Vierailija
268/305 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusissa autoissa lataus asemat sitten langattomalle latauksella ja vähävaraisille sitten tupakan sytytin johdot halppis puhelimiin.

Mieluummin keskikonsolissa tupakansytytin ja tuhkis kuin langaton latausasema. Ei millään pahalla mutta langaton lataus kuulostaa tosi hintiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/305 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa

Vierailija
270/305 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanaakaan selittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/305 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

super bumb

Vierailija
272/305 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi mennä ulos kävelylle ja tuulettumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/305 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä ällöttäviltä.

Vierailija
274/305 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, missä sä elät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/305 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan multa.

Vierailija
276/305 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, joku on selvästi inspiroitunut.

Vierailija
277/305 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivaa elää euron bissellä.

Vierailija
278/305 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.

Vierailija
279/305 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä omalla nimimerkilläsi?

Vierailija
280/305 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä että?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme