Miehet! Mitä te kadehditte toisessa miehessä?
Mikä on miesten syy kadehtia toista miestä? Onko jotain selkeästi ykköstä, mikä nousee keskusteluissa tai huomaatte, että se on yleisin pottuilun aihe vaikka saunailloissa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin noin 190cm pitkiä, tuntuu että vievät aina naiset.
t. 184cm
Miehet kohtaavat vääriä naisia. Itse olen 170 cm pitkä nainen ja mieheni on 182 cm ja mielestäni pitkä.
Kaippa sitä kadehdittavaa olisi, vaan mitenköhän kadehtiminen minun elämääni parantaisi?
Ei avaudu minulle tämä kateus. Mikään mahti maailmassa ei venäytä minua kahtakymmentä senttiä pituutta, ainoa mihin jonkun verran voin vaikuttaa on vyötärön ympärys. Toisilla on käynyt tuuri ja toiset ovat omaisuutensa tehneet joko itse, tai "itse."
En enää mitään muuta kuin tervettä ja hyvää fysiikkaa. Ennen sitten senkin edestä.
Aiemmin olin kateellinen toisten isoista vehkeistä, mutta kun tapasin nykyisen vaimoni, niin ymmärsin että joku siis pitää juuri sellaisista vehkeistä kuin minulla on. Olin myös oikeasti luullut että vehkeeni ei ole kummoinen, mutta vaimo on kertonut että aisa ei ole näin ollenkaan.
Lähinnä ruumiinpituutta.
Muuten kaikki asiat ovat kunnossa.
On ylempi korkeakoulututkinto, hyvä työpaikka, hyvä ja pitkä parisuhde jossa on molempia tyydyttävä seksielämä, ihana perhe, kiva ok-talo, muuta omaisuutta. Naamakaan ei ole ruma. Fyysinen kunto ja terveys on hyvä. Peniskin on hyvänkokoinen ja ainakin vaimon mielestä ihana.
Ainoastaan vartalon pituudelle olisi käyttöä, sitä on kertynyt vain 167cm. Olisi mukavaa olla vaikkapa 25 cm pidempi, miltähän maailma silloin näyttäisi?
Itsevarmuutta, isoa penistä, älykkyyttä, jotain normaalia parempaa taitoa tai tietoa, oli se sitten ammatti tai harrastusta. Varakkuutta , omaisuutta tai kaunista muijaa en kadehdi.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin olin kateellinen toisten isoista vehkeistä, mutta kun tapasin nykyisen vaimoni, niin ymmärsin että joku siis pitää juuri sellaisista vehkeistä kuin minulla on. Olin myös oikeasti luullut että vehkeeni ei ole kummoinen, mutta vaimo on kertonut että aisa ei ole näin ollenkaan.
On se kyllä tylysti vaimolta sanottu, ettei se ole aisa :(
Kadehdin toisissa miehissä sitä, että he osaavat olla puuttumatta toisten kirjoitusvirheisiin. Olen myös huomannut, että jotkut kadehtivat nimimerkkiäni jopa alapeukkujen verran.
Kaverin avovaimoa. Haluaisin itselleni juuri sellaisen naisen. He vaikuttavat onnellisilta ja tasapainoisilta