Cheek fani ilmoittaudu!
Cheek, liimatukkainen kokoomusnuori, joka narisevalla äänellä hokee musiikin päälle sanoja puhenuotilla.
On äärettömän suosittu Suomessa 2014.
Koskaan en ole vielä nähnyt/kuullut ainuttakaan viestiä, joka avaisi tätä.
Löytyykö? Aitoja Cheek-faneja? Haluaisitteko avata obsessiota, ja sen alkulähteitä?
Kommentit (21)
minusta ihan jees. ei mitaan vikaa tuossa nuoressa miehessa. onko taa yks niita juttuja etta joku on aarimmaisen suosittu, mutta siita ei saisi pitaa! tama tapahtui dingon aikana. ei ollut cool:ia tykata dingosta (paitsi jos olit pikkutytto) ja kuitenkin kaikki pitivat. itse olin 18v ja mulla oli niiden levy (LP!!) mutta ei sita voinut kellekaan kertoa!!
Noi sanoitukset on ihan luvattoman huonoja! Myötähäpeä!!!
panisin!
ja ap:n mielestäkö se on niin kamala, että pitää oikein av:lle tehdä varta vasten aloitus?! Joopajoo :D
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:51"]Noi sanoitukset on ihan luvattoman huonoja! Myötähäpeä!!!
[/quote]
Haistappa vittu.
Pidän hänestä ja hänen tyylistään, jossa ei kumarreta kenellekään. Se on tässä maassa poikkeuksellisen piristävää, vaikka tosi asiahan on että Suomessa kukaan ei kumartele kenellekään ja että se on huono juttu.
Mutta että haluanko avata "faniuttani"? En halua. En jakele helmiä sioille ;) ;) ;)
Mää ne ite oikeen ymmärrä mikä siinä kiehtoo. Mustakin ne sanotukset on huonoja. Ei jaksa sitä itsensä kehumista kuunnella. Se vissiin kuuluu johonkin "räp-imagoon", mutta en oo kyllä kenenkään muun artistin kuullu tekevän sitä niin selkeästi. Tai sitten se on Cheekin ironiaa tms. jota en tajua. Mun mielestä se on vaan jotenkin niin naurettava. Niin tosissaan antaa haastatteluja ja tekee biisejä.
Vähän samallalailla ajattelen joistain hevimiehistä, jotka ei voi kuunnella mitään muuta kun heviä ja tekevät sitä niin tosissaan ja vieläpä vailla minkäänlaista kykyä nauraa itselleen.
En todellakaan tykkää! Olen ymmärtänyt että sen fanit on max 12v tyttöjä :D olen henk koht avustaja ja noin 30v kehitysvammainen asiakkaani on todellakin cheek fani :D senkin toki ymmärrän, koska on kehitysvammainen.
Mun mielestä vähän sama, kuin että ajattelisi Teräsbetonin tekevän biisejä vakavissaan.
Minä taas en ymmärrä, mitä naiset näkee Hynysessä, tai kenessä vaan raskaan musiikin edustajassa. Se, jos joku on naurettavaa että lauma aikuisia miehiä örisee ja uhoaa mikkiin ja heiluttaa pitkää tukkaansa pari tuntia päivässä. Karjala maistuu ja vaatteet on samat vuodesta toiseen.
Tavoiteltavaa, uuuuuuuuhhhhhh.
Not.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:57"]
Tämäkö se sitten koskettaa?
Cheek tai kusipää, tiedät mut monilla nimillä
Murskaan jengii sit laval, niinku gorilla kivillä
Tai huuhdon suuta clubilla holil tai binillä
On mieli sale riimeis, ku hara torilla bilillä
Jos välii pusken insaidii ota nyt pultit'siit hei!
Juorui kulki piireis nyt totuus julki viimein
Mä yhä runnin biiteil, syljen multiriimei
Ain vaa siit mit oon eläny, eli funtsi siit gay
Mut juntit'siis ei oota mult siks biisei
Et ne ei pysty tajuumaa et on muitki stiizzei
Ku kasvaa pumpulii verhottun, sokkona säkissä
Ku mä syljen mun elämäst, sä motkotat läpistä
Mä syljen, mä räin ja mä spittaan teille
Tyhjennän näin koko lippaan beibe
Mörön perseeseen ees tippaa ei mee
Tää on kaikki sitä mist mä diggaan beibe
[/quote]
ai juma!!! Repesin!! Oon aina tienny että Cheekin sanotukset ei varsinaisesti mitää ihmeellisiä oo, mut nyt tää vasta avautu tää lyriikoiden taso... Buahahhaa!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:27"]
Minä taas en ymmärrä, mitä naiset näkee Hynysessä, tai kenessä vaan raskaan musiikin edustajassa. Se, jos joku on naurettavaa että lauma aikuisia miehiä örisee ja uhoaa mikkiin ja heiluttaa pitkää tukkaansa pari tuntia päivässä. Karjala maistuu ja vaatteet on samat vuodesta toiseen.
Not.
[/quote]
Äläpä, samaa olen itsekin ihmetellyt. Siisti, itsestään huolehtiva, herkkä, omanarvontunteva mutta samalla herkkä mies on niin kamalaa, mutta joku ojasta revitty partanaama niin ihana. Ja sitten ihmetellään, kun suomimies on mitä on.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:27"]
Not.
[/quote]
Joo! Hynynen on jotenki epäaito. Väkisellä yrittää olla niin äijää, vaikkei oikeasti ole.
Määkään en yleensä tykkää pitkätukista, mutta tää Stam1nan Pexi on jotain niin ihanaa.
On "oikealta" ammatiltaan psykologi. Aivan tajuttoman komea.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:51"]Noi sanoitukset on ihan luvattoman huonoja! Myötähäpeä!!!
[/quote]
Cheek eli Jare Tiihonen on aito, rehellinen muista ihmisistä välittävä artisti. Hänen sanoituksensa onnistuvat koskettamaan. Jare on tietyllä tapaa aivan tavallinen suomalainen, mutta toisaalta edustaa uudenlaista menestyvää mallia. Itse pystyn samaistumaan häneen niin monessa tilanteessa. Yksi suurimmista asioista on myös Jaren tuoman energian määrä varsinkin keikoilla. Aina kun hänet näkee keikalla tai muuten hän hymyilee ja nauraa. Jare tulee juttelemaan ja kyselemään kuulumisia! Tässä muutama asia alkuun. :)
Tämäkö se sitten koskettaa?
Cheek tai kusipää, tiedät mut monilla nimillä
Murskaan jengii sit laval, niinku gorilla kivillä
Tai huuhdon suuta clubilla holil tai binillä
On mieli sale riimeis, ku hara torilla bilillä
Jos välii pusken insaidii ota nyt pultit'siit hei!
Juorui kulki piireis nyt totuus julki viimein
Mä yhä runnin biiteil, syljen multiriimei
Ain vaa siit mit oon eläny, eli funtsi siit gay
Mut juntit'siis ei oota mult siks biisei
Et ne ei pysty tajuumaa et on muitki stiizzei
Ku kasvaa pumpulii verhottun, sokkona säkissä
Ku mä syljen mun elämäst, sä motkotat läpistä
Mä syljen, mä räin ja mä spittaan teille
Tyhjennän näin koko lippaan beibe
Mörön perseeseen ees tippaa ei mee
Tää on kaikki sitä mist mä diggaan beibe
Mä tykkäsin vanhasta Cheekistä. Nyt se on jotenkin liian... aikuinen? Siltä on hävinnyt kaikki rosoisuus ja "kovuus" Vain Elämään jälkeen. Ennen se oli itsevarmuuden ja röyhkeyden esikuva, nyt se on nöyryyden esikuva. Näitä nöyriä "nooh, mä vain olen tällainen onnekas" -tyyppejä on Suomi pullollaan.
Fanit ehkä osais kertoa missä saisi vaihdettua stadionkeikan lippuja... Pitäisi siis saada vaihdettua istumapaikoiks kenttäliput
Hyvä vaan, että on aikuistunut. :)
Enkä ihan tuota tarkoittanut koskettavilla/samaistuttavilla pätkillä.. Jaren tuotanto kuitenkin on niin laaja, että monen laista löytyy. Tuota röyhkeempää kamaa ja henkilökohtaisempaa kamaa.. Tässä pari esimerkkiä toisesta näkökulmasta:
"Kai meistä kaikist välil tuntuu siltä, ettei mikään tunnu miltään
Kunnes surku ja parku saa karjutki avaa silmät
Ja odotan, odotan, peloissani odotan
Miten itseni kokoan, jos kadotan sut kokonaan"
"Muistopaikka oli nätti, on jo siellä käyty tsiigaa,
vuodatin mun kyynelet mut loput täytyy skriivaa
Mä haluun tän olon ulos, ja jakaa sen laululla,
tää on terapiaa meille, ei voida antaa sen hautua"
"Piti painaa paniikki nappii, mut en voinu hidastaa vaik jo ahdisti valmiiks.
Mä luotin et kyllä tää sade vielä lakkaa, piti vaan jaksaa hetki, pisarat ei pysty tappaa mua.
Mä selviin, en luovuta, en anna periks noin vaan. Ja mulla on voimaa kantaa tää mun hartioilla."
Ja lippuja jos haluaisi vaihdella, suosittelen (näin fanin näkökulmasta) laittamaan joko huutonettiin tai Cheekin Facebook-sivuille ilmoitusta. Paljon on lippuja vailla olevia, sekä vaihtoa haluavia. :)