Nyt-liitteen juhannuskuva-arvoitus
http://dynamic.hs.fi/2014/kuva-arvoitus/
Tunnistuksia?
-Täysikuu
-Tuuuliviiri
-Autiotalo
-Lentävä kalakukko
-Lokki
-Heliumpallo
-Alla vaahterapuun
-Suklaasydän
-Peltirumpu
-Kotiviini
-Punainen tiili
-Ajetaan tandemilla
-Mikki merihädässä
-Titanic
-Suudelmin suljetut kirjeet
-Menolippu
-Nelostie(?)
Nämä ekalla vilkaisulla.
Kommentit (215)
Munkeista on pulaa... voisi olla Juicen Itäisten maiden viisaat miehet tai sitten Hairista Hare krishna..
Miljoonasateella on Sirkusperheen Meeri, kun ei tuo yksi hahmo välttämättä stripteasenaiselta näytä..
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:29"]Mikä on punainen ilmapallo?
[/quote]
Heliumpallo / pmmp
Tossa äsken ratkaisin kaikki ihan hetkessä. Neuvoni teille: älkää yrittäkö liian monimutkaisia. Jos kuvassa on ihmisiä joilla on kissanpäät niin ei se ole mikään "kissanpäiset ihmiset" vaan kissaihmiset :) Kuvassa on talo meren rannalla: Talo meren rannalla
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 14:48"]
Tossa äsken ratkaisin kaikki ihan hetkessä. Neuvoni teille: älkää yrittäkö liian monimutkaisia. Jos kuvassa on ihmisiä joilla on kissanpäät niin ei se ole mikään "kissanpäiset ihmiset" vaan kissaihmiset :) Kuvassa on talo meren rannalla: Talo meren rannalla
[/quote]
Ja kaksi munkkia on Kaksi munkkia?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 21:30"]
Korjaus albatrossi. Jos googlaatte muuttohaukan, niin kyllä se minusta on ihan näköinen ja toisaalta en tiedä hiirihaukka tai muutakaan haukka biisiä.
[/quote]
Oletko itse googlannut muuttohaukkaa, koska ei ole mitään samaa näköä? Vertaile vaikka siipien muotoa tai pään väritystä.
[/quote]
Olen toki googlannut. Minusta se on muuttohaukka.
[/quote]
Arvatenkin olet niitä, jotka eivät erota varista ja harakkaa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 21:30"]
Korjaus albatrossi. Jos googlaatte muuttohaukan, niin kyllä se minusta on ihan näköinen ja toisaalta en tiedä hiirihaukka tai muutakaan haukka biisiä.
[/quote]
Oletko itse googlannut muuttohaukkaa, koska ei ole mitään samaa näköä? Vertaile vaikka siipien muotoa tai pään väritystä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, oi viisas ihminen, kerro toki mikä lintu se on vai odotellaanko vastauksia.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, oi viisas ihminen, kerro toki mikä lintu se on vai odotellaanko vastauksia.
[/quote]
On eri asia tietää, mikä lintu on kyseessä, kuin osata vertailla eri kuvia. Osaan vertailla muuttohaukan kuvaa ja Nytin kuvaa, ja sanon 100 % varmuudella, ettei Nytin kuvan lintu ole muuttohaukka. Erot ovat niin huomattavat, että yhtä hyvin voisi väittää västäräkkiä tilheksi.
Tietenkin ratkaisu voi olla Muuttohaukka. Silloin tosin kuvan tekijä on tehnyt todella huonoa työtä, ettei ole viitsinyt etsiä edes muuttohaukan kuvaa.
Puusilmäisenä henkilönä voit vaikka laittaa intujen kuvia, niin voin sitten puolestasi sanoa, onko Nytin lintu kuvasi lintu. ;)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:33"]Sori jos tulee uudestaan, en enää muista mitä luin: Aikakone: Alla vaahterapuun ja Kaseva-Striptease-nainen?
[/quote]
Ei siellä ole mitään alla vaahterapuun, se on Suomi putos puusta (Ismo Alanko).
[/quote]
Missä se Suomi näkyy?
Kuvassa oleva haukka ei ole muuttohaukka, mutta voipa olla että sitä silti tuossa haetaan. Ei kuvassa oleva haikaan ole tiikerihai, vaikka sitä luultavasti kuitenkin haetaan (kuvassa hietahai, engl. sand tiger -> kuitenkin ihan eri hai kuin varsinainen tiikerihai).
Levikset repee. Vaeltava aave.