Mieheni on foorumi trolli
Ok, nyt alkaa ihan oikeesti mennä hermot kun herra viettää kaikki päivät netissä trollaten. Trollaa ihan missä tahansa, tiede foorumilla, iltalehden sivuilla, täällä... Mieheni on niin koukussa trollaamiseen, että tämä on haitata jo suhdettamme, ei tule kanssani sänkyyn iltaisin, trollaa vain. Vaikka menisin viereen seisomaan alasti niin naama pysyy vain kiinni ruudussa. Onko ihan normaalia? Jos ei ole niin miten voin opettaa mieheni eroon trollaamisesta? Alkaa hävettää tommonen lapsellinen käytös...
Kommentit (24)
Hei, älä kuule välitä, taitaa olla ohi menevää :(
Lapsellinen tapaus :/ opeta käytöstapoja
Minun mieheni on trulli. Haittaa arkea tosi paljon kun koko vuoden tekee virpomisvitsoja ja pääsiäisenä herraa ei näy kotona lainkaan. Kaikki minun mekot ja ja liinat ja meikitkin on ominut.
Jos ei mies liikahda alastoman naisvartalon edessä niin huh huh!
Mun miehenikin on trolli ! Hänellä on tuuhea pinkki pystytukka ja pottunenä. Kulkee alasti. Ilmestyi yhtenä vuotena pääsiäismunasta joskus 90-luvulla ja jäi pysyvästi.
Mee muualle trolli... Naisesi odottaa sinua, jos ei eukkosi kelpaa sinulle voin tulla vara-mieheksi
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:12"]Onko tämäkin trolli?
[/quote]No kumpa vain olisikin, on tuo netissä oleskelu muutenkin ongelma -AP
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:16"]Mun miehenikin on trolli ! Hänellä on tuuhea pinkki pystytukka ja pottunenä. Kulkee alasti. Ilmestyi yhtenä vuotena pääsiäismunasta joskus 90-luvulla ja jäi pysyvästi.
[/quote]
Onko hänellä semmoinen lenkki takaraivolla, mun miehellä on, tosi kätevä, siihen saa vaikka mitä roikkumaan eikä mene mies hukkaan kaupoissa kun on flexissä kiinni. Avainlenkiksi se kai on tarkoitettu mutta koin sen hankalaksi kun oli tosi huono valikoima käsilaukkuja mihin avaimet perineen olis mahtunu.
Se on harmillista kun tuo netissä roikkuminen menee usein liian pitkälle
Hyppäät sen miehes päälle alastomana jos ei muu auta!!!
Minä olen meidän perheen trolli. ;) Saan kiksejä typerään elämääni teitä kullanmuruja höpsäyttämällä. ;) Nami nami!
-Pervomamma -
kyllä tässä on peiliin katsomisen paikka
Siiis, mistä tämmönen juttu aina kaivetaan esille? Eikai lapsellisia iihmisiä voi olla maailmassa niin paljon?
Hei ihan oikeesti nyt apuja eikä tarinoita joistain lelupeikoista... -AP
Pistä se miehesi nettikieltoon tai pidä keskustelutuokio miksi se trollaaminen on niin kivaa ? Todella lapsellista touhua ja jonkinlainen huomion/pätemisen tarve. Tosi ikävää, pistä rajoja !
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:16"]
Mun miehenikin on trolli ! Hänellä on tuuhea pinkki pystytukka ja pottunenä. Kulkee alasti. Ilmestyi yhtenä vuotena pääsiäismunasta joskus 90-luvulla ja jäi pysyvästi.
[/quote]
Mulla on varmaan sen veli, sillä on raitapaita ja vihreä nenä :o
Paljasta se miehesi jossain missä trollaa, siihen voisi loppua trollaus.
olenko tämä minä?