Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pilalle mennyt permanentti

Vierailija
18.06.2014 |

eli siis, kävin tänään kampaamossa ottamassa permanentin,tai niin ainakin luulin. Hiuksíssa ei ole kiharan kiharaa ja neiti väitti että se kosteuttamalla tulee esille. rupesi heti tekemään kiharoita suoristusraudalla ja peittelemään virhettään jota ei myöntänyt. ennenkin olen permanentin ottanut ja kiharat on olleet mitä ihanimmat, tosin eri kampaajalla olen käynyt. asiasta keskustelemalla selvisi etteivät rahoja palauta, tekevät toki uudet kiharat, en kuitenkaan uskalla enää antaa tehdä koska miksi nyt onnistuisivat kun eivät aikaisemminkaan. kertokaapa onhan minulla oikeus saaha rahani takaisin? hiukset ovat siis suorat nyt

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako joku vielä nykyään permanentin :D. Paluu 80-luvulle.

Vierailija
2/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin uuden kiharan ihan surutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovatko hiuksesi suorat märkänäkin?

Vierailija
4/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli hiukset on suorat märkänäkin, olet oikeutettu saamaan rahat takaisin. Muussa tapauksessa et. T. Kampaaja

Vierailija
5/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla kuivattiin? Kuovattiinko suoraksi vai jåtettiinkö kiharalle? Valoja vois laittaa päälle

Vierailija
6/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä otan uudet kiharat mutta erillä kampaajalla. ovat suorat märkänäkin

Vierailija
7/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin harjalla harjasi jonka jälkeen puristelemalla ja föönillä yritti, sekä sillä piikikkäällä föönipäällä:D mikä nyt oikealta nimeltä onkaan, mutta siis heti kun pesupaikalta nousin niin suorat olivat, tottunut olen aikaisempiin verrattuna että kihara selvästi nähtävissä. tiedän kyllä että virhe on tapahtunut mutta miksi sen myöntäminen on niin vaikeaa?

Vierailija
8/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:40"]

Mikäli hiukset on suorat märkänäkin, olet oikeutettu saamaan rahat takaisin. Muussa tapauksessa et. T. Kampaaja

[/quote]

Nyt alkoi kiinnostaa että miksi rahoja ei saa takaisin, jos hiukset ovat kuivana suorat permiksen ottamisen jälkeen? Tuskin kukaan kiharoita ottaa sen takia, että ne vain märkinä kihartuvat.

T. Luonnonkiharat omasta takaa

Vierailija
9/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiharakäsittely epäonnistui osittain just viimeksi. Ilmeisesti osaan rullista ei ollut mennytkään kiinniteainetta. Kampaaja itse ehdotti heti saman tien korjausta jos ei kiharru ensimmäisessä pesussa kotona. Sitten vaan varasin uuden ajan ja sain korjattua kiharat. Nyt on tosi hyvä. Niin ja tietenkin meni ns. takuuseen eli korjaus oli ilmaista.

Ap:n tilanteessa menisin kyllä varmaan toiselle kampaajalle jos yhteistyö ei ota sujuakseen.

Sinulle, joka naureskelit permanentille... käyn huippukampaamossa ja kampaaja kertoo tekevänsä kiharakäsittelyjä ihan päivittäin asiakkaille. Ehkä et vaan tajua nähdessäsi jollakin kiharat hiukset, että ne ovat "permanentatut" kun tyyli ja menetelmät ovat hieman muuttuneet sitten 80-luvun... sitä paitsi ysäri on jo kovasti muodissa. Epämuodikkainta minusta tällä hetkellä on tikkusuoraksi raudalla suoristetut hiukset.

Vierailija
10/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa. Eihän kiharakäsiteltyä hiusta kannata koskaan föönata (edes sillä erikoissuulakkeella) koska siitä tulee pelkkä kuiva pehko? Paras antaa kuivua muotoilutuote tukassa ja vähän käsin pöyhiä. Tulee luonnollisemman ja parempikuntoisen näköinen. Kampaajalla mulla ainakin kuivattu aina sillä isolla pömpelillä, mikä lie. Kannattaa vaihtaa kampaajaa.

Vierailija
11/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan kerran ottanut permiksen, maksoi ihan kamalasti ja kesti ja itkin kun silmiä kirveli ne aineet jotka haisi päässä... Kaiken tämän jälkeen ei kiharan kiharaa, ei edes lainetta. Piti siis olla kunnon permis! Mutta ei. Märkänäkin piikkisuorat, kuten kuivana myös, ei MITÄÄN eroa. Eikä kampaaja tietenkään myöntänyt tehneensä mitään väärin. Kaikki kenet tapasin lähiaikoina sanoivat aina saman "ai mikset ottanutkaan permistä, kun niin pitkään puhuit ja olit siitä innoissasi?" "Otin kyllä" "ai...ei se kyllä näy yhtään!" "Joo tiedän"

Vierailija
12/23 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kampaajatkin ollaan vaan ihmisiä eikä aina pystytä kaikkeen. Itsellä juuri kävi niin kun asiakas halusi loivaa kohotusta hiuksiinsa, jotka raidoitettiin vaalennus aineelka n. Pari kuukautta sitten. Olin kauhuissani hänen ajatuksestaan saada pientä kohotusta. Kerroin vaalennuksen ja permanenttiaineen yhdisteen riskit ja oikeesti valvoin sen edellisen yön nähden jo kauhukuvia miten asiakkaan hiukset venyy ja paukkuu pesupaikalla kiinnityksen jälkeen. Mutta hommaan ryhdyttiin ja isot huom. isot rullat laitettiin koska asiakas ei missään nimessä halunnut säkkärää vaan vähän kohotusta. Sanoin monta kertaa, että laitan laimealla aineella. Parempi sekin ettei kohotus kestä kauaa kuin se, että hiukset on pilalla. Föönasin kyllä kuivaksi ja tukka näytti suht ookoolta. Tänään sain viestin kun hän oli pessyt hiuksensa niin tukassa ei laineen lainetta. Ja topakasti ettei hän sellaista toivonut. No vastasin, että syitä on monia. Ensinnäkin hiusten kunto teko hetkellä, isot rullat. (jos olisin saanut laittaa edes keskikokoiset tulos voisi olla eri) ja joo mun vika voi olka etten uskaltanut käyttää vahvempaa ainetta. Mutta takuuna teen uuden jos hän haluaa. Pelkään nyt vaan sitä missä kunnossa se hius sen jälkeen on😔 Anteeksi tmä vuodatus. Halusin vaan sanoa, ettei aina ole kampaajassakaan vika. Eikä me todellakaan tahallaan tehdä "muka" permiksiä. Harmittaa myös tätä osapuolta vaikka ymmärrän myös asiakastakin.

Nim. PK

Vierailija
13/23 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kampaajatkin ollaan vaan ihmisiä eikä aina pystytä kaikkeen. Itsellä juuri kävi niin kun asiakas halusi loivaa kohotusta hiuksiinsa, jotka raidoitettiin vaalennus aineella n. Pari kuukautta sitten. Olin kauhuissani hänen ajatuksestaan saada pientä kohotusta. Kerroin vaalennuksen ja permanenttiaineen yhdisteen riskit ja oikeesti valvoin sen edellisen yön nähden jo kauhukuvia miten asiakkaan hiukset venyy ja paukkuu pesupaikalla kiinnityksen jälkeen.

Mutta hommaan ryhdyttiin ja isot huom. isot rullat laitettiin koska asiakas ei missään nimessä halunnut säkkärää vaan vähän kohotusta. Sanoin monta kertaa, että laitan laimealla aineella. Parempi sekin ettei kohotus kestä kauaa kuin se, että hiukset on pilalla. Föönasin kyllä kuivaksi ja tukka näytti suht ookoolta. Tänään sain viestin kun hän oli pessyt hiuksensa niin tukassa ei laineen lainetta. Ja topakasti ettei hän sellaista toivonut. No vastasin, että syitä on monia. Ensinnäkin hiusten kunto teko hetkellä, isot rullat. (jos olisin saanut laittaa edes keskikokoiset tulos voisi olla eri) ja joo mun vika voi olla etten uskaltanut käyttää vahvempaa ainetta. Mutta takuuna teen uuden jos hän haluaa. Pelkään nyt vaan sitä missä kunnossa se hius sen jälkeen on😔 Anteeksi tämä vuodatus. Halusin vaan sanoa, ettei aina ole kampaajassakaan vika. Eikä me todellakaan tahallaan tehdä "muka" permiksiä. Harmittaa myös tätä osapuolta vaikka ymmärrän myös asiakastakin.

Nim. PK

Vierailija
14/23 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako joku vielä nykyään permanentin :D. Paluu 80-luvulle.

Kyllä minä ainakin munakarvoihin käyn permanentin ottamassa säännöllisesti.

Vierailija
15/23 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset kihartuu märkänä, ne kyllä kihartuu kuivanakin ellei niitä föönaa suoraksi!

Vierailija
16/23 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:40"]

Nyt alkoi kiinnostaa että miksi rahoja ei saa takaisin, jos hiukset ovat kuivana suorat permiksen ottamisen jälkeen? Tuskin kukaan kiharoita ottaa sen takia, että ne vain märkinä kihartuvat.

T. Luonnonkiharat omasta takaa

Anteeks, vastasin ja se menikin jonnekki tonne perälle🙈 Siis piti sanoa, että jos hiukset kihartuu permanentin jälkeen märkinä, niin se permis on siellä kuivanakin. Toki se saadaan föönillä suoraksi jos halutaan. Mutta jos tukka näyttää pesupaikalta tullessa täysin samalta kun ennen käsittelyä, kyllä itse ainakin teen takuuna uuden😊

Vierailija
17/23 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se vaan on niin et joki, järvivesi puhtane on paras hiuksille eikä tarvii mitään pesuainet. Mutt ei sitt uskalla menn parturiin ku ne laittaa hiuksii kaikenlaisii aineksii sit pelkoo et lähtee ne loppukii karvat ja osa piänahkastakii. Permanettiaineisiin en koskenna tie vaikk hiukset lähtöö sekunnis veks.

Vierailija
18/23 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vale,kyllä pitää saada ainakin uusi permanentti,ammattitaitoinen ja työhönsä vakavasti suhtautuva kampaaja joka haluaa pitää asiakkaansa,ja myöntää mokansa,kuluttaja asiamiehen kanssa voi muussa tapauksessa hoitaa asian eteenpäin.

Kyllä sen pitää olla  kihara,märkänä ja kuivana,onko kiinnitysaine unohtunut?itse epäilin sitä kun tyttären kanssa käytiin kampaajalla,kummallakin piikkisuora tukka työn jälkeen,kumma että opettaja ja viimeisen vuoden opiskelijat onnistuvat 6 ihmisen voimin sähläämään niin,häpeällistä,vielä enemmän jollei ota vastuuta edes...

Mutta sitten on myös niin että on lääkkeitä,jotka vaikuttavat hiuksiin,ja kiharan onnistumiseen,mutta silloinkin,kun on aiemmasta tapahtumasta kampaajalle kertonut,asiansa hallitseva kampaaja tietää kysyä lääkkeistä

Vierailija
19/23 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
20/23 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäkää se permis aina mahdollisimman vanhoilla -anteeksi - kampaajilla.

Heillä on hyvä näppituntuma hiuslaatuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän