Mökkijuhannus kaveriporukalla tulossa ja yksi joukosta natseilee
Ensin ajattelin että jee, pitkästä aikaa mökkijuhannus ja rentoa meininkiä kavereiden kesken. Meitä on siis lähdössä noin kymmenen hengen porukka.
Nyt yksi päällepäsmäröivä nainen on alkanut sanelemaan ehtoja viikonlopulle, vaikkei mökki edes ole hänen. Ruokalistat, sekä aamupalalle, lounaalle ja iltaruoalle, kalliilla raaka-aineilla on laadittu valmiiksi ja niitä ilmeisesti pitäisi noudattaa. Kulut myös kuulemma jaetaan tasan, vaikka itse en esimerkiksi syö lihaa (joka onkin suurin rahareikä). Hän on määritellyt myös tarkat lähtö- sekä takaisintuloajat omien työaikojensa mukaan.
Ja omituisinta on että kukaan ei uskalla sanoa tähän vastaan. Itse en tunne naista niin hyvin, mutta hänen perustamassaan FB-keskustelussa (josta nämä ehdot löytyvät) voi huomata että kaikki ovt viestin nähneet, mutta kukaan ei kommentoi. En uskalla olla ensimmäinen :D
Peruisin muuten koko reissun, mutta muu lähtevä porukka on hauskaa seuraa. Lihoista en tosiaankaan maksa, vaikka tiedän jo nyt tämän aiheuttavan draamaa.
Miten kestää natsipomoa kokonainen viikonloppu?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:06"]
Ite otin poikaystävän veljen kans yhteen kun tää olis halunnu mennä mun poikaystävän ja sen siskon poikaystävän kans kolmistaan järvelle. Kaikille muille oli itsestään selvyys ettei isäni veneellä lähdetä järvelle ilman että olen mukana.
Tämä meinas soittaa isällenikin siitä et hän lähtis yksin järvelle.
Ei kuulemma ole mahdollisuutta viettää heidän kans kolmistaan aikaa. Ensinnäkin kaikki asutaan samassa kaupungissa ja jos nämä muut ovat pyytäneet häntä kalaan niin hän ei lähde. Mutta nyt kun on useamman tonnin arvoinen vene rannassa niin yhtäkkiä pakko päästä.
Oli viimenen kerta kun kutsun kyseistä jätkää mihinkään. Aina pitäis tehdä niinkuin hän haluaa ja minä olen nyt hullu omistushaluinen akka joka ei päästä poikaystävää minnekään.
Tekis mieli pistää sille äijälle savua korvaan.
[/quote]
Siis tehdä mitä?!
[/quote]
Ampua. -.- nyt kiukuttaa ihan vitusti ja toivottavasti en huomisen jälkeen tuota idioottia ihan heti näe.