Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SDP tuskin tullee menestymään ensi vaaleissa

Vierailija
18.06.2014 |

Kokoomuksen hännystely vie aatetta yhä kauemmaksi alkuperäisestä ja äänestäjät vaihtavat puoluetta tai nukkuvat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulen että seuraavat vaalit ei ole mikään menestys millekkään puolueelle. Kaikki puolueet on epäonnistuneet totaalisesti. Äänestysinto laskee kuin kissanhäntä. Itse en ainakaan löydä puoluekartalta enää edes sitä vähiten huonoa äänestettävää, kaikki on tasasen paskaa.

Vierailija
2/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Antti Rinne on niiiiiin turn off! En tajua, miten ne äänesti sen puheenjohtajaksi ja kuka sitä puoluetta enää muka voi äänestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Aivan, poliittinen kenttä on hieman sekaisin, mutta mä jotenkin näkisin keskustan seuraavana vaalivoittajana ja siitä sitten persut mukaan hallitukseen...

Vierailija
4/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:45"]

Se Antti Rinne on niiiiiin turn off! En tajua, miten ne äänesti sen puheenjohtajaksi ja kuka sitä puoluetta enää muka voi äänestää.

[/quote] Ja meni ryökäle vielä käteistä ehdottamaan komissaariksi, nyt menee jo pikkasen liian pitkälle

Vierailija
5/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sdpn kohderyhmä on vähän hakusessa. Periaatteessa ajattelisin, että sellainen hyväsydämisten ihmisten puolue, mutta rinne on nii öykkärinoloinen, etten oikein ymmärrä.

Vierailija
6/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue tuskin ensi vaalien jälkeisessä hallituksessa vaan jatkaa räkyttämistään oppositiossa.

Vierailija
7/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolla tai vihreillä oikea mahdollisuus nousta demareiden ohi. Se olisi melkoinen jytky.

Vierailija
8/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Nii, näyttää siltä, että demarit harrastavat oikeestolaisempaa politiikkaa kuin keskusta, perussuomalaiset, vasemmistoliitto, vihreät ja kristilliset ikinä.

Vierailija
9/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreistä on tullut seksuaalivähemmistöjen puolue. Lopetin niiden äänestämisen, mulle luonto on tärkeää mut muillakin puolueilla on luonto nykyään edes jossain määrin oleellinen.