SDP tuskin tullee menestymään ensi vaaleissa
Kokoomuksen hännystely vie aatetta yhä kauemmaksi alkuperäisestä ja äänestäjät vaihtavat puoluetta tai nukkuvat.
Kommentit (9)
Se Antti Rinne on niiiiiin turn off! En tajua, miten ne äänesti sen puheenjohtajaksi ja kuka sitä puoluetta enää muka voi äänestää.
^ Aivan, poliittinen kenttä on hieman sekaisin, mutta mä jotenkin näkisin keskustan seuraavana vaalivoittajana ja siitä sitten persut mukaan hallitukseen...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:45"]
Se Antti Rinne on niiiiiin turn off! En tajua, miten ne äänesti sen puheenjohtajaksi ja kuka sitä puoluetta enää muka voi äänestää.
[/quote] Ja meni ryökäle vielä käteistä ehdottamaan komissaariksi, nyt menee jo pikkasen liian pitkälle
Sdpn kohderyhmä on vähän hakusessa. Periaatteessa ajattelisin, että sellainen hyväsydämisten ihmisten puolue, mutta rinne on nii öykkärinoloinen, etten oikein ymmärrä.
Puolue tuskin ensi vaalien jälkeisessä hallituksessa vaan jatkaa räkyttämistään oppositiossa.
Vasemmistolla tai vihreillä oikea mahdollisuus nousta demareiden ohi. Se olisi melkoinen jytky.
^ Nii, näyttää siltä, että demarit harrastavat oikeestolaisempaa politiikkaa kuin keskusta, perussuomalaiset, vasemmistoliitto, vihreät ja kristilliset ikinä.
Vihreistä on tullut seksuaalivähemmistöjen puolue. Lopetin niiden äänestämisen, mulle luonto on tärkeää mut muillakin puolueilla on luonto nykyään edes jossain määrin oleellinen.
Itse luulen että seuraavat vaalit ei ole mikään menestys millekkään puolueelle. Kaikki puolueet on epäonnistuneet totaalisesti. Äänestysinto laskee kuin kissanhäntä. Itse en ainakaan löydä puoluekartalta enää edes sitä vähiten huonoa äänestettävää, kaikki on tasasen paskaa.