NYT SE ON VARMAA: Korona ei katoa, koska laumasuojaa ei saavuteta. Oletko pettynyt?
Suomalaisista 80% pitäisi rokottaa kahdesti, mutta siihen ei päästä. Rokotekieltäytyjät tämän asian ratkaisivat.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Helppo ratkaisu: rokottamaton maksaa itse tehohoitonsa koronaan sairastuessaan ja jos lähtee ulkomaille ja sairastuu, maksaa siellä hoitonsa itse eikä vingu valtiolta ambulanssilentoa!
Rokottamaton ei välttämättä harrastele näitä nenätestejä, niin eihän silloin voi edes tietää mikä on koronaa ja mikä ei. hän voi sairastaa sen tietämättään tai ei välttämättä sairastu koskaan.
fggf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo ratkaisu: rokottamaton maksaa itse tehohoitonsa koronaan sairastuessaan ja jos lähtee ulkomaille ja sairastuu, maksaa siellä hoitonsa itse eikä vingu valtiolta ambulanssilentoa!
Rokottamaton ei välttämättä harrastele näitä nenätestejä, niin eihän silloin voi edes tietää mikä on koronaa ja mikä ei. hän voi sairastaa sen tietämättään tai ei välttämättä sairastu koskaan.
Kyllä se koronatesti otetaan siellä sairaalassa kun keukoista henki loppuu ja joutuu koneeseen. Osa on nuoria siellä koneissa, joten tervemenoa vaan mahdollosesti pysyvään keuhkokapasiteetin vajaatoimintaan loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ruotsi saanut laumasuojan? Entä Italia, Espanja? Niissähän on sairastuttu ihan urakalla mutta eipä taida laumasuojaa olla sielläkään.
.
Espanjassa ei ainakaan ole tietoa laumasuojasta vaikka porukkaa on sairastunut ja kuollut melkein eniten maailmassa. Vain 3,6 prosentilla väestöstä on kuulemma luonnollinen immuniteetti.
Valitettavasti pelin meininki alkaa olla jo aika selvä. Tyhmemmänkin pitäisi se jo hahmottaa. Tästä ei päästä ikinä eroon sillä aina tulee jotain uutta ja tappavampaa.
Lääkäriryhmässä, jossa kaikki olivat rokotettuja, kaikki sairastuivat koronaan. En siis näe mitään syytä ottaa näitä rokotteita, ehkä jos suomi saa omansa joskus valmiiksi. Nämä muut ovat tappavampia kuin korona, viimeksi nyt yksi sukulainen meni ja aivan oikeasti tunnen rokotuksen jälkeen menehtyneitä useita, koronaan "liittyviä" kuolleita en onneksi vielä yhtään. Jos maailmalla alettaisiin tilastoimaan kuolemia joihin"liittyy" rokotus, niin taitaisi innostus monella haihtua ja niinhän se tasapuolisuuden nimessä pitäisi tilastoida. Itsellä on lähes kaikki rokotukset ja ymmärrän niiden hyvät puolet, mutta näitä nyt vain ei ole suunniteltu riittävällä tarkkkuudella ja huolella.
Päinvastoin tyytyväinen, matkailu ym luonnon tuhoaminen pysyy kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Minuun ei myrkkyjä laiteta!
Pidä vaan foliohattua päässä niin helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoajan keksitään jotain uutta miksi ei riitä.
Kellekään ei tule mieleen, että rokotteiden teho ei olekaan, mitä big pharman myyntiesitteet väittivät. Syy aina muualla.
Tässäpä tulikin hyvin kiteytettynä se olennaisin 👏👏👏 Ei voisi tämän paremmin sanoa.
Terveisin se Espanjasta kirjoitellut.
Eihän näille rokotteilla alunperinkään ole luvattu, että rokote estäisi taudin leviämisen?
Laskeskelin että menee vain 70 vuotta, että Suomessa on yhtä monta tartuntas kuin asukasta.
Sitten odottelemaan.
TAUDISTA VIIS KULTTUURI JA URHEILU OVAT TÄRKEIMPIÄ VAI ONKO???
En halua verovaroja tuhlattavan rokottamattomien hoitoihin mutta heillähän on rahaa tietysti maksaa itse.