Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT SE ON VARMAA: Korona ei katoa, koska laumasuojaa ei saavuteta. Oletko pettynyt?

Vierailija
23.06.2021 |

Suomalaisista 80% pitäisi rokottaa kahdesti, mutta siihen ei päästä. Rokotekieltäytyjät tämän asian ratkaisivat.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008076445.html

Kommentit (91)

21/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien valehtelevat feikkikoronatoimittajat ovat koko kevään suu suurena huutaneet, että Ruotsissa on Ruumisvuoria!

Vaikka Ruotsi on helmikuusta, viikosta 5 alkaen ollut alikuolleisuudessa, kuten seuraavasta käy esille:

https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps

Ruotsi on koko kevään, ja jo miltei joulusta asti ollut alikuolleisuudessa! Selviää, kun avaat linkin ja klikkaat Ruotsin käyrää

Valehtelevat Feikkikoronatoimittajat ovat toimineet muun muassa

ZERO

COVID 

FINLAND

LASSE LEHTOSEN jne. PYYNNÖSTÄ, ja heitä sponssaillen.

Valo yritetään kääntää edelleen sivuun.

-Iron Maiden-

Vierailija
22/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska alusta saakka on ollut tiedossa ettei laumasuojaa ole saatavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Espoossa ajat on viikkojen päähän, että ei sinne rokotettavaksi niin vain mennä. Lähimmälle rokostuspisteelle ei ole kuukauden sisällä ollut kertakaan vapaata aikaa, nyt varasin ajan muualle.

Vierailija
24/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun ei myrkkyjä laiteta!

Bullshitbingon osa 1. Muista sitten olla ottamatta aurinkoa, syöpähoitoja, alkoholia, tupakkaa, asumatta kaupungissa, juomatta vettä, syömättä ulkomaalaisia kasviksia ja hedelmiä ja lihaa. 

Elämässäsi moni asia on vaarallisempi ja myrkyllisempi kuin rokotteet.

Pitemmäissivuvaikutuksia vielä ei rokotuksista tiedetä. Se parhaiten nauraa joka viimeisenä nauraa.

Vierailija
25/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan siihen olen pettynyt, että Suomen(kin) hallitus saatiin aivopestyä tuohon valheelliseen laumasuojaan jota ei missään vaiheessa ole ollut edes saatavilla muualla kuin toivekuvissa.

Vierailija
26/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sinänsä harmita lainkaan, koska kakkospiikin aikakin on jo varattuna.   Olen aikas mukavasti turvassa.

Vierailija
27/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLEN puheet siitä, että 95% kansasta tulee ottamaan rokotteen oli aivan pa**apuhetta ja heti nähtävissä propagandaksi. Hyvä jos 70% päästään joskus, tällä hetkellä yhden annoksen saaneita on 56,1% ja kaksi annosta saaneita on 15,9% väestöstä. Lähde YLE.

Vierailija
28/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole foliohattu, en vaan halua ottaa näin uutta rokotetta. Onneksi ei ole pakko.

Sikainfluenssa-narkolepsian muisto on vahvana mielessä.

Vierailija
29/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei sinänsä harmita lainkaan, koska kakkospiikin aikakin on jo varattuna.   Olen aikas mukavasti turvassa.

Ykköspiikillä ei tee käytännössä mitään ja kahdesti rokotettunakin voita saada tartunnan ja levittää sitä eteenpäin.

Vierailija
30/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ruotsi saanut laumasuojan? Entä Italia, Espanja? Niissähän on sairastuttu ihan urakalla mutta eipä taida laumasuojaa olla sielläkään.

.

Vierailija
31/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että oli muuten vaikeaksti tehty se rokotuksen ajanvaraus. 

Vierailija
32/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan pelkään jostain syystä, että rokotteessa on jotain vikaa. Niin nopeasti se kyhättiin kasaan ja äkkiä että pääsee ekana kauppaan sitä. Toisekseen en luota yhtään virkamiehiin ja muihin valtaa pitäviin. Uskon, vasta kun voin itse asiat todeta. Olen pahoillani, mutta rokotusta en ota.

Vierailija
33/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi himpura.

Vierailija
34/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoajan keksitään jotain uutta miksi ei riitä.

Kellekään ei tule mieleen, että rokotteiden teho ei olekaan, mitä big pharman myyntiesitteet väittivät. Syy aina muualla.

35/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumasuoja EI tässä tarkoita sitä että virus katoaa. Se tarkoittaa korkeintaan sitä, että epidemia ei enää nouse niin korkealle kuin muuten. Sinänsä merkillistä, että niin sanottujen asiantuntijoiden suusta tätä ei ole tullut ulos.

Annan kuitenkin esimerkin mistä kyse.

Ajatellaan New Yorkia, siellä on 20 milj. asukasta, heistä rokotetaan nyt 80% ja jotkut sanovat, että se antaa laumasuojan. Rokotteista voisi mainita, että ne eivät ole suojaukseltaan täydellisiä, etenkään koronarokotteet. Mutta tehdäänpäs tässä siten, että haetaan sama hyvä, ja vähän tehokkaampikin seuravalla tavalla: Annetaan näille samoille 80% viimeinen piikki. Sen jälkeen ei korona heihin tartu eikä heistä leviä. Siitä voi olla varma. Ya know.

Loput 20% ovat sitten suojassa koronalta? 

Taatusti eivät ole. Heitä jää New Yorkin osavaltioon vielä 4 milj. Suomea pienemmälle alueella.

Ps. Vaikuttaa siltä, että koronarokote on hyvin pitkälle samanlainen kuin influenssarokote. Kaikki haaveet luulottelut koronan katoamisesta ovat siksi turhia. Rokotettu voi saada influenssan. Jotkut höpisevät espanjantaudin katoamisesta, mutta sehän oli A-influenssa.

A-influenssa oli suurin aiheuttaja v 2018 esiintyneeseen 200 000 ihmisen ylikuolleisuuteen Euroopassa. 

-Iron Maiden-

Vierailija
36/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan pelkään jostain syystä, että rokotteessa on jotain vikaa. Niin nopeasti se kyhättiin kasaan ja äkkiä että pääsee ekana kauppaan sitä. Toisekseen en luota yhtään virkamiehiin ja muihin valtaa pitäviin. Uskon, vasta kun voin itse asiat todeta. Olen pahoillani, mutta rokotusta en ota.

Eikö mielestäsi nyt ala olla jo riittävän paljon näyttöä siitä että rokotteissa ei ole mitään vikaa, kun 2,7 miljardia rokotetta on maailmassa annettu, eikä niistä näytä olleen haittaa juuri kenellekään? Mitä näyttöä vielä tarvittaisiin?

37/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ruotsi saanut laumasuojan? Entä Italia, Espanja? Niissähän on sairastuttu ihan urakalla mutta eipä taida laumasuojaa olla sielläkään.

.

Intiassa se on. Se on kaunis Gaussin kellokäyrä.

Miltei tismalleen sama muodoltaan, kuin vuoden 1951 Influenssa Britanniassa.

Mutta ei laumasuoja tarkoita sitä, että se katoaa....

Koko sanan saisi unohtaa.

Vierailija
38/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tadaa tulee laumasuoja kun ne rokottamattomat potee taudin ennemmin tai myöhemmin. Ei mua niiden tauti haittaa

Tään taudin voi potea moneen kertaan, jopa saman vuoden sisällä. Näin tapahtui Brasiliassa miljoonien kansalaisten kohdalla.

Joka kerralla pääsee uusiin arpajaisiin. Jos arpa osuu kohdalle, voit olla se, joka saa vakavan version. Sairastettu korona ei kerro, millainen uusi infektio tulee olemaan.

Jokaisen aallon kohdalla piti laittaa yhteiskunta säppiin. Rokote antaa paremman immuniteetin kuin sairastettu tauti. Ei tosin sekään koko vuodeksi. Tää on ovela tauti.

Vierailija
39/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta koska en halua osaltani olla legitimoimassa mokomaa joukkopsykoosia. Keskiverto suomalaisella on paljon suurempi riski kuolla jopa itsemurhaan kuin koronaan. Silti mistään muusta ei edes puhuta kuin koronasta. Kaikkeen muuhun saat kuolla tai sairastua ihan vapaasti, mutta et koronaan. Ihmisillä on suhteellisuudentaju ja todellisuudentaju pelottavan pahasti hukassa. 

Paljon rokotetta tärkeämpää terveydelle olisi liikunta, normaalipaino, terveellinen ruokavalio, tupakoimattomuus ja alkoholin välttäminen jne. Kun nuo asiat ovat kunnossa, ei tarvitse koronaakaan pelätä.

Vierailija
40/91 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut Espanjantautiinkaan tulla laumasuojaa, ja silti se loppui kun noin 30% ihmisistä oli sairastanut sen. Eivätkä kaikki sairastaneet kuolleet, kuolleisuus oli n. 3%, alueellinen vaihtelu oli suurta.

https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/90766/duo95933.pdf

Espanjantaudin aikaan rajat eivät olleet niin avoinna, mitä globaali maailma on. 

Aika avoimia olivat, kun oli ensimmäinen maailmansota. Eikä sillä näyttänyt olevan merkitystä, Suomessa neljäs aalto oli tuhoisin harvaavasutussa Lapissa.

Ootte te kyllä sympaattisen lapsellisia. 1. maailmansodan sotilaat KUOLIVAT rintamalle, lisäksi porukka asui väjemmälti ja ihmiset liikkuivat yleisesti paljon vähemmän, kun ei ollut matkustajalentokoneita, automobiileja henkilökäytössä eikä oikein muutakaan. Mutta mitäpä voikaan odottaa  elämänkoululaisilta.