Kiira Korpi ja mies: ero
Kommentit (941)
Tässä keskusteluketjussa ilmenee, kuinka lapsellisia aikuiset ihmiset ovat. Täytyisi pitää hienot häät ja todistella ulkopuoliselle sillä, kuinka me ollaan rakastuneita. Lisäksi ajatellaan edelleen, että avioliittoon liittyy jotain mahdottoman pyhää. Eihän se ole sen kummempaa se seksi kuin ennen avioliittoakaan.
Ihisiltä tuntuu puuttuvan oma elämä, kun näin paljon viitsitään nähdä vaivaa kaikesta. Omasta elämästä taitaa puuttua se RAKKAUS.
Häistä puhuminen ihmiselle, jota ei asia kiinnosta, olisi melkein sama kuin tuputtaisi homolle naista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskusteluketjussa ilmenee, kuinka lapsellisia aikuiset ihmiset ovat. Täytyisi pitää hienot häät ja todistella ulkopuoliselle sillä, kuinka me ollaan rakastuneita. Lisäksi ajatellaan edelleen, että avioliittoon liittyy jotain mahdottoman pyhää. Eihän se ole sen kummempaa se seksi kuin ennen avioliittoakaan.
Ihisiltä tuntuu puuttuvan oma elämä, kun näin paljon viitsitään nähdä vaivaa kaikesta. Omasta elämästä taitaa puuttua se RAKKAUS.
Keneltäköhän tässä se oma elämä puuttuu kun noin paljon jaksaa murehtia ja vatvoa toisten tekemisiä...?
Vierailija kirjoitti:
Arvelen että Kiira haluaa palata Suomeen ja perustaa perheen. Ei siihen välttämättä muuta dramatiikkaa tarvita. Onneksi hän on vielä nuori.
Itsekin mietin että hän varmaa haluaa palata Suomeen, mies ei. Mies on ilmeisesti tehnyt uraa ulkomailla koko aikuisikänsä eikä ole muuttamassa enää Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltäköhän tässä se oma elämä puuttuu kun noin paljon jaksaa murehtia ja vatvoa toisten tekemisiä...?
No näyttää sultakin esimerkiksi puuttuvan oman elämän sisältö. Se on kyllä ikävä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Moralisoinnin määrä tässä ketjussa hämmästyttää kun ottaa huomioon kuinka paljon täällä on useampaan kertaan eronneita, eri isille lapsia omaavia yh-äitejä.
Yli 70-vuotiaita wanhojapiikoja täällä suurin osa on.
Ainakin ovat vielä naimissa jotka meni Italiassa naimisiin eräs perijätär ja pankissa uran tehnyt nykyisin musiikkialalla. Kiira ja miehensä olivat häissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moralisoinnin määrä tässä ketjussa hämmästyttää kun ottaa huomioon kuinka paljon täällä on useampaan kertaan eronneita, eri isille lapsia omaavia yh-äitejä.
Yli 70-vuotiaita wanhojapiikoja täällä suurin osa on.
Joo siltä tuntuu noita kommentteja lukiessa, että täällä on yli 70-vuotiaita vanhapiikoja jakamassa neuvoja ja valistusta. Sekä myös moralisoimassa. No se selittää kyllä monet mielipiteet. Heillähän on vielä lisäksi aikaa, kun ovat eläkkeellä yms.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ovat vielä naimissa jotka meni Italiassa naimisiin eräs perijätär ja pankissa uran tehnyt nykyisin musiikkialalla. Kiira ja miehensä olivat häissä.
😂 naimissa siis naimisissa. Eikä oo lasta.
Menkää naimisiin ja täyttäkää tää maa. Syntyvyys nousuun ettei pellavapäät lopu.
Täytyy todeta, että rakkaus ei ole ikuista. Vaikka sitä häissä vannotaan ja uskotaan, mutta
totuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Menkää naimisiin ja täyttäkää tää maa. Syntyvyys nousuun ettei pellavapäät lopu.
Kiitos Martalle, 75 v.
Naimisiin pitää mennä kirkossa neitsyenä, pitää olla valkoinen kaunis pitsimekko ja sitten kunnon hääjuhlat, johon kutsutaan ainakin 100 ihmistä. Sitten kunnon hääkuva, joka laitetaan joka seinälle. Niin minulla ainakin on. T. Ritva 80 v.
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin pitää mennä kirkossa neitsyenä, pitää olla valkoinen kaunis pitsimekko ja sitten kunnon hääjuhlat, johon kutsutaan ainakin 100 ihmistä. Sitten kunnon hääkuva, joka laitetaan joka seinälle. Niin minulla ainakin on. T. Ritva 80 v.
Jatkan vielä. Sitten mä ostan joka hääpäivä itselleni uudet vaatteet ja sitten me mennään mun miehen kanssa valokuvaan ja sitten mä näytän sitä kuvaa kaikille ja kehun, kuinka me on ollut naimisissa 60 vuotta. Meillä on molemmilla sormukset sormissa ja mun mies osti mulle juuri uuden timanttisormuksen. Sitten me käytiin Karibian risteilyllä ja tässä on niitä kuvia lisää. Mun mies osti uuden auton. Tulkaa katsomaan näitä kaikkia. Mä en jaksaisi enää, mutta ostettiin juuri uusi vene. Samalla sitten uusi kesämökkikin ja sitten uusi ....... Ei sinne sormuskauppaan otettu ketä tahansa sisään, mutta me päästiin, no kun me ollaan parempaa väkeä.......... Mulla on niin paljon hienoja vaatteita ja sitten on hienoja. huonekaluja jne. Käydään tässä vähintään joka viikko syömässä hienossa ravintolassa. Ai että on hyvää ruokaa. Mä en voi mennä mihinkään ulkotapahtumaan, jossa on ulkovessat. Ne on ihan kamalia. Meidän poika on hienossa johtajan töissä. Se tienaa hyvin ja sillä on hieno talo, joka on kallis. Sen poika sai stipendin matematiikasta, kun siitä tuli ylioppilas (tämä toistuu monta kertaa jopa saman päivänä, tämä lapsenlapsi). Ne on niin älykkäitä ne mun lapsenlapset.
Kohta artturilla uusi mies. Kyllä, uusi mies..
Avioliitot ovat vanhanaikaisia instituutioita, suosittelen avoliittoja,
Erotapaukset helpompia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme vekaraa afro-brassin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen että Kiira haluaa palata Suomeen ja perustaa perheen. Ei siihen välttämättä muuta dramatiikkaa tarvita. Onneksi hän on vielä nuori.
Itsekin mietin että hän varmaa haluaa palata Suomeen, mies ei. Mies on ilmeisesti tehnyt uraa ulkomailla koko aikuisikänsä eikä ole muuttamassa enää Suomeen.
No ei nyt tasan varmaan ole "halu muuttaa Suomeen" tällaisen ratkaisun takana! Miksi menis naimisiin miehen kanssa, jolla yli 10v jatkunut hieno kansainvälinen ura takana, jos Suomeen haluaa lähteä asustelemaan? Nyt atas noi kommentit tulee niiltä, jotka ei ole Suomen ulkopuolella käyneet, kuin ehkä joskus lomalla, jos sitäkään. Ei tarvii asua kauan Suomen ulkopuolella huomatakseen, miten paljon enemmän mahdollisuuksia, niin työn kuin vapaa-ajan suhteen Suomen ulkopuolella on. En ikipäivänä usko, että Kiira olis niin hömppä, ettei olisi sitä jo huomannut. Ja koti on siellä, missä rakkaimmat ihmiset (=puoliso ja oma ydinperhe), sillä asuinmaalla ei ole siinä asetelmassa isointa roolia, tai ei pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Arthur Borges on kyllä komea mies.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2018-10/thumb_kiiraarthur.jpg
Kuva Arthurin malliajoilta.
https://img5.bdbphotos.com/images/orig/w/o/wosyey5tasr3rs5.jpg?skj2io4l
Moi Arthur
Mitä pahaa siinä, jos ei halua keskustella ja jakaa samaa arvomaailmaa tällaisen mukamas ystävän kanssa. Ihan oikein, ettei ole tekemisissä, jos kerran arvomaailmat ovat ihan erilaiset. Tosiaan maailmasta löytyy ystäviä, jotka ovat kiinnostuneita häistä ja kuvista. On vaikeaa tosiaan olla ystävä sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään jaettavaa. Ainoa asia on kuunnella, kun toinen mainostaa omaa hyvyyttään ja hienouttaan. Mikä ystävä on tällainen? Kukaan ei jaksa olla joku sylkykuppi ja jatkuvasti kehua: oi oi kuinka hienoa, kun se ei toisesta osapuolesta tunnu miltään. Väsyttävää todella. Itselle tärkeitä asioita olisi kirjallisuus, historia, luonto yms. syvällisemmät asiat kuin hääpuku, hääjuhlat, hääkuva, hääsormus yms.