Kiira Korpi ja mies: ero
Kommentit (941)
Yli 50% avioliitoista päättyy eroon, joten ei pitäisi tulla yllätyksenä tällaiset
Vierailija kirjoitti:
Pettikö mies?
Yhtä hyvin Kiira on voinut pettää. Tai sitten ei ole kumpikaan pettänyt.
Nuo kumminkin olivat yli 10 vuotta yhdessä.Eivät sentään koko ajan vaihda uusiin puolisoihin.Onhan noita jotka menevät useasti naimisiin ja aina nyt olen löytännyt elämän rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Häät ainakin olivat komeat
Osa meneekin naimisiin vain siksi, että saa komeat juhlat. Sitten vuoden-kahden sisään ero.
Minkämaalainen tämä mies on? Olen aina luullut, että suomenruotsalainen, mutta jossain eron syyksi arveltiin kulttuurieroja. Tosin eivätkö he olleet yli 10 vuotta yhdessä ennen häitä, joten luulisi että kulttuurierot on siinä vaiheessa koettu...
No se lysti ei kauaa kestänyt. 3 vuotta ja ero.
Hassua että monesti pidempään ennen häitä yhdessä olleilla avioliitto kaatuu suht pian.
Minusta Korpi vaikuttaa ihan mukavalta, on fiksu, kaunis, jne. mutta jitenkin "takakireän" tai jotenkin liian "kontrolloidun" oloinen.
Ensin juorulehdet hehkuttavat vuosisadan rakkaustarinaa, ja muutaman vuoden päästä erotaan. Joopa joo näitä juttuja ja otsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Minkämaalainen tämä mies on? Olen aina luullut, että suomenruotsalainen, mutta jossain eron syyksi arveltiin kulttuurieroja. Tosin eivätkö he olleet yli 10 vuotta yhdessä ennen häitä, joten luulisi että kulttuurierot on siinä vaiheessa koettu...
Arthur Borges Seppälän äiti on suomalainen ja isä espanjalainen. Arthur syntyi Las Palmasissa ja muutti Suomeen kahdeksanvuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Hassua että monesti pidempään ennen häitä yhdessä olleilla avioliitto kaatuu suht pian.
Siinä on syynsä, että ollaan pitkään yhdessä, mutta ei mennä naimisiin.
Ollaan kuitenkin sisimmässään epävarmoja onko suhteesta loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kumminkin olivat yli 10 vuotta yhdessä.Eivät sentään koko ajan vaihda uusiin puolisoihin.Onhan noita jotka menevät useasti naimisiin ja aina nyt olen löytännyt elämän rakkauden.
Käytännössä yhdessä muutaman vuoden. Kun Kiiran luistelu-ura loppui. Sitä ennen kaukosuhde.
Instan kuvatekstistä päätellen parisuhde muuttui enemmän kaverisuhteeksi.
Lapsettomuus tuli ekana mieleen kyllä. Tahaton siis. Surullista silti.
Liitto kesti huikeat kolme vuotta? Nice.
Olisiko toinen halunnut lapsia ja toinen ei ? Tuli jotenkin ekana mieleen, että heillä ehkä erilaiset toiveet tulevaisuudesta.